Trabzonspor, Süper Lig’in 32. haftasında yarın oynanacak Denizlispor maçı için Denizli’ye geldi. Bordo-mavili ekip, müsabaka öncesi hazırlıklarını tamamlayarak özel uçakla kente iniş yaptı.
Çardak Havalimanı’na iniş yaptılar
Karadeniz temsilcisi, Denizli Çardak Havalimanı’na indikten sonra otobüsle konaklayacağı otele geçti. Pandemi tedbirleri kapsamında taraftarların havalimanına girişine izin verilmediği öğrenildi.
24 kişilik kafilenin havalimanında kısa süre kaldığı, ardından takım otobüsüne binerek kamp yapacakları tesise hareket ettiği belirtildi.
Maç yarın oynanacak
Trabzonspor ile Denizlispor arasında oynanacak karşılaşma, Süper Lig’in 32. haftasında yarın gerçekleştirilecek. Bordo-mavililer, deplasmanda sahadan puan ya da puanlarla ayrılmayı hedefliyor.
Tüm Yorumlar (11)
Azem kardeş
5 yıl önceNiye gitmişler denizliye ne işleri varmiş kuzu tandir mi yemeye gitmişler
Lazkopat71
5 yıl önceGitze ne olcakki ellerindeki fırsatı verdiler artık hiç bir heyecanı kalmadı...kimse daha maç bakmaz bu saatten sonra ...
Adem
5 yıl önceİstedikleri oldu, taraftar baskısına bağladılar aldıkları sonuçları. Şimdi taraftar yok, bakalım ne yapacaklar.
Kenan
5 yıl önceVah vah zahmet olmuş gitmişler çok yorulmuşlardır şimdi. Halbuki tesislerde yatsalarmış yazık gidiş masraflarına.taraftarda heves bırakmadınız
hasan usta
5 yıl öncelütfen arkadaşlar bizi yaralayanın öldürenin peşinde neden koşacağız lütfen kimse gitmesin karşılamaya meş'ale yakmaya rica ediyorum akıllı olalım yaa yeter artık artık öğğğ geldi boğuluyoruz yeter hak ettikleri yerdeler kimse başkalarına kızması
Pehlivan
5 yıl önceArkadaslar, gezintiye cikti. Aksam aksam agzimi bozmayacagim, zaten degmezsiniz, yenileceksiniz, ruhsuzlar... Oradan Trabzon'uma gelmeyin, hele o kendini messi sanan arkadas, direk Barselona'ya gitsun.
Ts_61
5 yıl önceBakanda zaten heyecanlanmaz. Nasıl bir inek trene bakıyorsa bende öyle bakacağım maça... aklım kaçan bu tarihi şampiyonluğumuza takılıp durdu. Böyle mi olacaktı... Coook üzgünüm...
Ts061
5 yıl önceOlan trabzonspor taraftarlarina oldu bu taraftar daha ne yapsin gittiniz verdiniz sampiyoblugu hicmi dusunmediniz Sizi her Mac ugurlayan taraftarlari
Ünal
5 yıl önceUlan bu trabzonspor dakileirn bahanesi taraftar baskısı bilmem ne ulan T ü h size haram olsun o taraftarın cebinden cıkan para
Orhan
5 yıl önceH.Çimşir'de gitti mi?
Cüneyt Hanedar..
5 yıl önceTRABZONSPORA bu saatten sonra olumsuz yorum yapmak cahillerin işi..Ligin sonunu görelim.Bundan sonrası kader.