| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Temmuz 2020 20:57 Güncellenme tarihi: 02 Mart 2026 17:56

Trabzonspor, Denizlispor maçı için Denizli’de

Süper Lig’in 32. haftasında Denizlispor’a konuk olacak Trabzonspor, karşılaşma öncesi Denizli’ye ulaştı. Bordo-mavili kafile Çardak Havalimanı’nda karşılandı.

Trabzonspor, Süper Lig’in 32. haftasında yarın oynanacak Denizlispor maçı için Denizli’ye geldi. Bordo-mavili ekip, müsabaka öncesi hazırlıklarını tamamlayarak özel uçakla kente iniş yaptı.

Çardak Havalimanı’na iniş yaptılar

Karadeniz temsilcisi, Denizli Çardak Havalimanı’na indikten sonra otobüsle konaklayacağı otele geçti. Pandemi tedbirleri kapsamında taraftarların havalimanına girişine izin verilmediği öğrenildi.

24 kişilik kafilenin havalimanında kısa süre kaldığı, ardından takım otobüsüne binerek kamp yapacakları tesise hareket ettiği belirtildi.

Maç yarın oynanacak

Trabzonspor ile Denizlispor arasında oynanacak karşılaşma, Süper Lig’in 32. haftasında yarın gerçekleştirilecek. Bordo-mavililer, deplasmanda sahadan puan ya da puanlarla ayrılmayı hedefliyor.

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Azem kardeş
5 yıl önce

Niye gitmişler denizliye ne işleri varmiş kuzu tandir mi yemeye gitmişler

L
Lazkopat71
5 yıl önce

Gitze ne olcakki ellerindeki fırsatı verdiler artık hiç bir heyecanı kalmadı...kimse daha maç bakmaz bu saatten sonra ...

A
Adem
5 yıl önce

İstedikleri oldu, taraftar baskısına bağladılar aldıkları sonuçları. Şimdi taraftar yok, bakalım ne yapacaklar.

K
Kenan
5 yıl önce

Vah vah zahmet olmuş gitmişler çok yorulmuşlardır şimdi. Halbuki tesislerde yatsalarmış yazık gidiş masraflarına.taraftarda heves bırakmadınız

H
hasan usta
5 yıl önce

lütfen arkadaşlar bizi yaralayanın öldürenin peşinde neden koşacağız lütfen kimse gitmesin karşılamaya meş'ale yakmaya rica ediyorum akıllı olalım yaa yeter artık artık öğğğ geldi boğuluyoruz yeter hak ettikleri yerdeler kimse başkalarına kızması

Tüm Yorumlar (11)

A
Azem kardeş
5 yıl önce

Niye gitmişler denizliye ne işleri varmiş kuzu tandir mi yemeye gitmişler

L
Lazkopat71
5 yıl önce

Gitze ne olcakki ellerindeki fırsatı verdiler artık hiç bir heyecanı kalmadı...kimse daha maç bakmaz bu saatten sonra ...

A
Adem
5 yıl önce

İstedikleri oldu, taraftar baskısına bağladılar aldıkları sonuçları. Şimdi taraftar yok, bakalım ne yapacaklar.

K
Kenan
5 yıl önce

Vah vah zahmet olmuş gitmişler çok yorulmuşlardır şimdi. Halbuki tesislerde yatsalarmış yazık gidiş masraflarına.taraftarda heves bırakmadınız

H
hasan usta
5 yıl önce

lütfen arkadaşlar bizi yaralayanın öldürenin peşinde neden koşacağız lütfen kimse gitmesin karşılamaya meş'ale yakmaya rica ediyorum akıllı olalım yaa yeter artık artık öğğğ geldi boğuluyoruz yeter hak ettikleri yerdeler kimse başkalarına kızması

P
Pehlivan
5 yıl önce

Arkadaslar, gezintiye cikti. Aksam aksam agzimi bozmayacagim, zaten degmezsiniz, yenileceksiniz, ruhsuzlar... Oradan Trabzon'uma gelmeyin, hele o kendini messi sanan arkadas, direk Barselona'ya gitsun.

T
Ts_61
5 yıl önce

Bakanda zaten heyecanlanmaz. Nasıl bir inek trene bakıyorsa bende öyle bakacağım maça... aklım kaçan bu tarihi şampiyonluğumuza takılıp durdu. Böyle mi olacaktı... Coook üzgünüm...

T
Ts061
5 yıl önce

Olan trabzonspor taraftarlarina oldu bu taraftar daha ne yapsin gittiniz verdiniz sampiyoblugu hicmi dusunmediniz Sizi her Mac ugurlayan taraftarlari

Ünal
5 yıl önce

Ulan bu trabzonspor dakileirn bahanesi taraftar baskısı bilmem ne ulan T ü h size haram olsun o taraftarın cebinden cıkan para

O
Orhan
5 yıl önce

H.Çimşir'de gitti mi?

C
Cüneyt Hanedar..
5 yıl önce

TRABZONSPORA bu saatten sonra olumsuz yorum yapmak cahillerin işi..Ligin sonunu görelim.Bundan sonrası kader.