Son haftalarda adı sık sık transfer haberleriyle anılan Trabzonspor’un kaptanı Uğurcan Çakır’ın, özellikle Fenerbahçe’ye transfer olacağı yönündeki iddialar öne sürülmüştü.
Bu söylentilere karşılık Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, yaptığı açıklamada söz konusu haberlerin gerçeği yansıtmadığını belirterek Uğurcan’ı satmayı düşünmediklerini ifade etti.
Başkanın bu açıklamasının hemen ardından milli kaleci Uğurcan Çakır da sosyal medya hesabından, Trabzonspor’un şampiyonluk kupasıyla çekilmiş bir fotoğrafını paylaşarak camiaya mesaj verdi.
Yaşanan bu gelişmelerin ardından kulüp ile oyuncu arasında yeni sözleşme konusunda anlaşma sağlandığı öğrenildi.
Mevcut sözleşmesinden yıllık yaklaşık 60 milyon TL kazanan Uğurcan’ın, yeni kontratla birlikte maaşının 2.5 milyon Euro’ya (yaklaşık 116 milyon TL) çıkarılacağı ifade edildi.
Tüm Yorumlar (39)
Alp TÜRK
11 ay önceUğurcan hedefine ulaştı maaşını 2 katına çıkardı...kontratı devam eden bir oyuncu yönetim ben iyileştirme yapmıyorum deseydi büyük Trabzonspor lu Uğurcan ne tepki verecekti?..Ben olsam bekletmez yurt dışına satarım...
NDedi
11 ay öncene güzel memleket 22.184 tl asgari ücretli bir ülkede birilerine milyon dolarları vererek motive edeceksin ondan sonrada başarı bekleyeceksin.
Dansöz
11 ay önceKendisini takimda görmek istemiyoruz!!! Onur Recep Kivrak adam gibi adamsin!!!!!
Karaahmet
11 ay önceHakettiği rakamın bile altında
taraftar
11 ay öncesaviç 3 aldığı ve birşey yapmadığı yerde uğurcan bu parayı çoktan hakediyor.Uğurcan üzerinden oynanan oyun tutmadı.Avrupaya gitseydi iyi olurdu.Fakat adamlar ucuza işi kapatmayı düşünüyorlar.Başkanın Türkiyede 20 milyon avro da verseler vermem sözü,avrupa taliplilerinede bir mesajdır.
Dayi
11 ay önceTaraftar ne demekdir Taraftarin görevi nedir Taraftar neye tepki vermeli
Murat Altuntaş
11 ay önceAynen katiliyorum kardeşim dünde yazmiştim hakli ciktik meğer derdi paraymiş . Hani bizde üst tavan oyuncu başi 1,5 miliyon Euro idi ? Ozaman öbür oyuncular da performasi artirinca bu raklamlari vericen malesef
Onur
11 ay önceAdından belli yaptığın yorum
Murat Altuntaş
11 ay önceadam gitmek istedi para ile bağladilar . Hala iddamin arkasindayim Fener 20 miliyon versin 3,5 milyonda versin ne satmiycak başkan ne gitmiycek Uğurcan görüyorum malesef . Ne var bu istanbul da anlamadim gitti . Abdüş de Burak abisi laylaya götürmüştü istanbul da ondan sonra akli istanbul da kaldi şimde rize de sürünsün .
Murat Altuntaş
11 ay önceAğzin bal yesin kardeşim
Nasıl olacak?
11 ay önceŞimdi bu yazdıklarıma çoğu kişi karşı çıkabilir. Ama Onuralp gibi gençlerin önü nasıl açılacak? Uğurcan 20 milyona satılsa veya İrfancan ve Cengiz veya İsmail ikisi ile takas yapılsa kötü mü olurdu. Trabzonumuzda kaleci bitmez. Hem "gençleri niye oynatmıyorlar" diyorsunuz, hem de 20 milyona hayır diyorsunuz. Oğulcan'a teşekkür ve mantık lütfen.
Murat Altuntaş
11 ay önceBana Para vermeyin o kutsal Forma yi giydirin o seyircinin önüne cikartin belki okadar iyi oyuncu değilim ama o cimleri yemessem tekmeye kafa sokmassam bayilana kadar savaşmassam şerefsizim . Ben öyle oyuncu istiyorum para ile Motive olan prim icin mac oynayan oyuncu istemiyom Allah gözünüzü doyursun zaten milyonlari kazaniyorsunuz havanizdan gecilmiyor sanki messi bari parcala kendini sahada yazik . Özlüyorum o eski şanli günleri
Fikri
11 ay önceYönetenlerin maaşına veya kazancına bakmak lazım ki bu maaşları alanları yönetebilir
Tursun
11 ay önceİşte bir kulübün nasıl yönetilmeyeceği belli oldu tezkeresine 1 ay kalan askerle intikale gidilmez bu çocuğa yazık şampiyonlukta kurtardıkları ortada ayıp
Mustafa
11 ay önce2,5 milyon Euro, Bırakın Ugurcan'ı Trabzonspor hic bir futbolcuya veremez, vermemeli. Yine yanlış yapmışlar. 1,5-1,8 milyon Euro bu piyasadaki Ugurcan'ın hakkı olan paradır. Bence diğer futbolcuların parasını düşünsünler.
Bordo
11 ay önceUGURCAN İÇİN ÇOK HABERLER ÇIKTI VS DEDİK HAYIR VS NİYE DEMİYOR SUSUYOR VS DOGRU YANLIŞ ÖZELLLİKLE FB GS Lİ YAZAR ÇİZER SAKIZ YAPTI FAKAT BAŞKAN GEREKEN AÇIKLAMAYI BU HABERLERİ ÇIKARLARA GEREGİNİ SÖYLEDİİ. UGURCAN İÇİN TS LU OLARAK YANINDA OLUP DESTEK OLMAK GEREKLİ MAÇLARDA GOL YER ÖYLE YUHH VS FB GS YE GİT DİYE TRİBUNDE TEPKİ YANLIŞ OLIR ZATEN TS LULAR DEMEZ AMA TRİBUNDE ZAMAN GEÇSİN DİYE GİZLİ FB GS LİLER MİKSERLİK İÇİN SIRITMAK İÇİN DER , TS LU OLAN TS FORMASINA YUHH DEMEZ MAÇLARDA
Cengiz Demir
11 ay önceSikebahce bir dansözü almaktan vaz gecerken, biz maalesef nur topu gibi bir dansöze sahip olduk. Böyle karekter problemi yasayan adamlari birde koskoca Trabzonspor´a kaptan yapiyorlar. Bu dansöz kardesimiz kötü oynadigi maclardan sonra aldigi fazla paralari geri ödeyecek mi peki. Bir futbolcu sözlesme yaptiktan sonra eger kontratina sadik kalmiyorsa, o an kadro disi birakacaksin. Bu saatten sonra ben 10 futbolcu ve bir dansöz izlemeye gidecegtim.
TS Taraftarı
11 ay önceTrabzonspor 'un şampiyon kaptanı en yüksek rakama layık. Geçen yıl, şampiyonluk sezonu bir takımdan fazlasıdır. Burada rakam yazmak ayıp. Adamın hakkıdır hiç oynayanların üç aldığı yerde.
Şimşek
11 ay önceSaviç in 3 milyon Euro aldığı takımda Uğurcan ın 2.5 alması çok normal ve hakkıdır diye düşünüyorum
TSli
11 ay önceDeğerli TS taraftarları basında çıkanlara ben de çok kızgındım. Yapılan haberlerin tamamı masabaşı haberler. Uğurcan gitmek steseydi paraya bakmayıp giderdi. Gitmek isteyen hangi oyuncuyu zorşa tutabildik. Haberlerin tamamı Uğurcan ile taraftarın aradını bozma amaçlı açıklamalarını. Ben bu tarz haber yapanların tamamını sosyal medyada engelledim. Bayatlamış taktikler. Adam Trabzonsporlu babadan aile Trabzonlu asla Trabzonspora zarar vermez. Oyuncunun gtmek istediğini kulağımşa duymadıkça inanmam
A
11 ay önceBu yönetim anlayışıyla kulüpü zor günler bekliyor.Uğurcanı da .Penaltılarda en zayıf kaleci.Kadası dalgın son iki yıldır. Satın kardeşim bu ne ya Frnere olmaz galatasaraya olmaz.Kulüp yönetimi için satılmalı. İki hatalı golde ne uğurcan ne yönetim huzur bulmaz.
Kemal kurt
11 ay önceSana feda olsun kardeşim 3 değil 5 yada 15 sana feda Allah yolunu açık etsin seninle inşallah nice şampiyonluklara inşallah
Beykozlu
11 ay önceOyuncu maaşında üst limit 1,5 milyon euro diyen arkadaşlar Savic'in aldığı parayı görmüyorlar galiba... Birkaç yıl önceye gidersek başka örnekler de var. Fakat kulüp için böyle performansı olan kaleciye bu maaşı ödemek sıkıntı değil de meselenin basına çarpık yansıması problem. Uğurcan maaş zammı ile kalmayı kabul ediyorsa demek ki adamın illa İstanbul'da yaşamak gibi bir derdi yokmuş. Belki de vardı da zam ikna edici oldu. Her şey para değil, bu formanın bir değeri var biz taraftarların gözünde
cevdet demırcı
11 ay önceuğurcan kalmamalı kalırsa cok yanlış yapar bır macta yıyeceğı hatalı bır gol ıle seyırcı ıle arası acılır yazık olur ve yu halanır ben söyleyeyım trabzon seyırcısı cok zor bır seyırcı uğurcan cakır kalmak ısdemıyor zorla kalsın dıyorsunuz ben ce yanlış ınşaanllah yanılırım.
Taraftar
11 ay önceSaviç'in 3.5 milyon euro aldığı yerde kaptanımız verilen 2.5 milyon euro az bile.
Genco61
11 ay önceDoğru karar, takımı ayakta tutan tek kişi, sonuna kadar hak ediyor... Yurt dışından başka bi yere satılmamalı...
61
11 ay önceSırf TS oyuncusunu yuhlama için ts lu veya gizli fb gs bjk lılar maçlarda şimdide ugurcan gol yiyince yuhlamss için stadda gelir artık,
H.Dgan
11 ay önceIcimizdeki karistirici düsmanlar belli oluyor .
Ali Baskan
11 ay önceUğurcan ve abisinin isteği de buydu, böyle büyük paralar Uğurcan'a verilmez amatör başkan ve yönetim... En fazla 1 milyon euro verilir, veya gönderin gitsin seneye elinizde patlar beceriksiz yönetim! basın ve medya da 1-2 tanış gazeteci ile Fenerbahçe transfer konusunu gündeme taşıyıp 2,5 milyon euro para aldılar, sazan planı tuttu, paranın yarısı abisi ile haberi gündeme taşıyan tanış medyaya... Eyyy gidi acemi başkan ve yönetim!
Ali Baskan
11 ay önceBu şehirde herkes futboldan anladıklarını sanan fakat hiç anlamayan kişiler, 1 haftadır bu haber gündemde neden Uğurcan bugüne kadar çıkıp açıklama yapmadı? Çünkü Fenerbahçe kendisini istemedi, Avrupa'dan da teklif almadı abisi ve tanış gazeteciler büyük bir zam versinler diye kolpa haberler yaptı ve Trabzonspor'un beceriksiz yönetim ve başkanı oltaya atladı !
Ali Baskan
11 ay önceHerşey yana bazı kişilerde 2,5 milyon euro az yazmış muhtemelen ilkokul bile bitirmemişlerdir, arkadaşım 7 sülaleniz ömür boyu çalışsa o parayı bir arada göremez az demişsiniz, maximum 300-bin - 500 bin dolar maaş ile futbol oynayan bir takım var Kopenhag yedekleri Trabzonspor'a bu futbolla 5 tane atar araştırın ufkunuz açılsın.
Mavi
11 ay önceMaçlara kentte olup gırgır tribunleri mikserlik yapjp sonra sırıtarak tribünleri izlemek için ts oyuncusunu yuhlamak VB için maça giden gizli fb gs bjk liler için ugurcan gol yedigi zaman yuhlamacılara gün doğdu, TS lu taraftar oyuncusunu yuhlamaz,
Tuğrul Hacımahmutoğulşarı
11 ay önceMaşallah maşallah asgari ücretle oynayan süper yıldız isteyen mi dersin, zam için gitme ayağı yaptığını söyleyen mi dersin. Her kafadan bir ses. Dünyanın neresinde şampiyon kalecinin bir milyona oynadığı görülmüş. Geçmişte benzeri şeyler Şenol Güneş e yapıldı. İyi hoca olsa bir İstanbul alır" dendi. Bir gün bir İstanbul takım aldı ve şampiyon oldu. Yetmedi C Ligde çeyrek final oynadı. Bu defa aforoz edildi. Bu şehirde taraftar olmak zor, futbolcu olmak zor, hoca olmak zor..
İdris Hüseyinoğlu
11 ay önceSize Erling Haalandgelse kafası sarıdır arlayu özlerum kamaşayu habu neden keldu" der beğenmezsiniz.
Ömer Aydın
11 ay önceBöyle fakir zihniyetler yüzünden takımlar borç batağına saplanıp borcunu ödeyemiyor haklısın Ali kardeşim
Reisssssss
11 ay önceTS da bedava oynuyormuş! TS kendi evlatlarına böyle davranması çok ama çok kötü bir durum……böyle yöneticilik olmazzzz…yedek te yada tribünde oturtulan yada arada gir sahaya atılan gavurlara verdiğiniz En düşük parayı bile takıma her şeyi olan adama çok gördünüz…Başkan ve yönetim artık istediğini başardı, deniz kenarında yaşayan ama deniz görmeyen taraftarın önünde uğurcanı atmış oldular…, millet kendi köpeğini aslan parçası diye satar biz aslanımızı yolda dolaşan sahipsiz köpeklere yem ettikkk
Erdem
11 ay önceMükemmel bir yorum mükemmel bir bakış açısı. Valla benim bile gözümü açtın. 1.5m€ tavan ücret olur, o kadar. Tavan ücreti alsın o da1.5m€. Bı film çevrildi kazıklanan borsadaki bedelli mağdurları, TS kulübüdür. Ayıptır, ayıp Uğurcan birden yine 40 yıllık TSli oldu, hani fenev fenev bitti birden fenev GS salatasaray aşkı. €€€$$$$ yaşasın TS, inşallah seneye gider, bende itibarı kalmadı. Tiyatro bitti, atı alan Üsküdarı geçti.
Asıl TS lu
11 ay önceUğurcan i üst düzey hiç bir takım almaz..hata yapmadı gi maç çok az..topları tutamiyor refleks çalışmayan kalecide düşer.agzınin içinden geçen topları seyrediyor.. kalecisi Uğurcan golcüsü onachu olan Tsdan büyük başarı beklemek hayaldir..TS bu Uğurcan i kesicek üst düzey kaleci almadukça başarı hayaldir.. inşallah biz yanilalim..keşke başarsalar keşke..lakin 2 yıllık geçmişi kötü...
Allah kulu adem..
11 ay önceUğurcan i GS bjk FB almaz.. adamları ln yedek kalecileri Uğurcan ayarında zaten.. milleti medya uyutuyor.. Uğurcan son iki sezonun en kötüsü formu.. hiçbir derbide ve deplasmanda iyi değil.. deplasmanda korkak bı kaleciye dönüyor.. keşke gitseydi..ben parasına puluna bakmam..TS a hizmeti var plaket verir gönderilseydi.. Uğurcan iyi çalışmıyor iyi çalışsa farklı olur.. artık kaptan kalede garanti.. rekabet yok..TS yönetim i başarısiz..TS başarı için profesyonel düşünmek zorunda.. böyle amatörluk