Süper Lig’in 26. haftasında Trabzonspor, deplasmanda Konyaspor’a 90+10. dakikada Umut Nayir’in penaltı golüyle 1-0 mağlup oldu.
Bordo-mavililer, bu sonuçla birlikte dış sahadaki galibiyet hasretini sürdürdü.
Ali Sürmen’den Dikkat Çeken Paylaşım
Maçın ardından Trabzonspor’un eski divan başkanı Ali Sürmen, sosyal medya hesabından dikkat çeken bir paylaşım yaptı.
Sürmen, yaptığı paylaşımda, "Mazeretlere sınır koymazsanız, gerçekle yüzleşmenin sonucu ağır olur." ifadelerini kullandı.

Tüm Yorumlar (21)
Akcaabatli
1 yıl önceBenim türkcem iyi degil Lütfen biri tercüme edsin
Özgür ata
1 yıl önceGünes bilerek tuhaf hamleler yapıp kendini kovdurmaya ve tazminatını almaya çalışıyor. Hocalık kariyerinde son takımını çalıştırdığı için güzel bir emeklilik ikramiyesi ile noktalamak istiyor. Baska izahı olamaz hala istifa etmemesinin
Hakan
1 yıl önceKoskoca Trabzonspor ne hallere düştü bunu bütün dünya görüyor ama başkan görmüyor bu işlerde duygusallık yapmak çok daha derin yaralar açar biran önce kan değişikliği kaçınılmaz görünüyor.
Akın
1 yıl önceBaşkan derhal kongre kararı alması lazım bu işi beceremediler Şenol derhal kovulmalı düzgün işi bilen yönetım olusturulup baskan ağaoğlu gelmesi lazım yoksa rezilliğe doğru gidiyoruz
Mustafa
1 yıl önceSezon sonu gider senol hoca Sorada yönetim gider
Mehmet
1 yıl önceLütfen herkes elini taşın altına koysun bu takım böyle küme düşer istifalar gelirse takım canlanır
Remzi
1 yıl önceZamanında kulüp milyarlarca borca sokulurken bu çöpler alınırıken divan başkanı olan bu zat şimdi akıl veriyor enteresan…
Erol
1 yıl önceBaşkan derin hesaplar içerisinde. Seçtiği hocalara bak. Avcı ve güneş. Tarafların iki nefret ettiği insan. Sonuçlar ve avcının attığı transfer kazıklar ortada.proplem başkanda.
Fevzi
1 yıl önceArtık bu yoruma bende katılıyorum. Marhelinio bu düşük performansı ile Ali Şahin'i devamlı kenarda bekleterirken durumun yanlışlığını teknik olarak izah etmeye çalıyordum ancak konu teknik değil. Şenol hoca, yönetimin kendini çağırmasını bekliyor. Umarım daha fazla zarar görmeyiz. Şu anda gelecek sezenuda hızla kaybediyoruz. Sanki Şenol hoca, Yönetimin kuyusuna kazıyor!!?
Halil
1 yıl önceMustafa bey bunlar seneye Şenol hoca ile devam ederler malesef
Tiger
1 yıl önceSenol güneş artık istifa et..yapamayip cekilmekte bir erdemliktir.. Artik Fatih tekkeyi istiyoruz..
61 TS
1 yıl önceİlk tff takımı ilk haftalarda yaktı futbolculara deplasmanda hakemlerle ts u dogradı futbolculards deplasmanda " naparsanız yapın deplasmanda galibiyet yok olmaz diye" futbolculara psikolojik yetersizlik işledi sonrası malum.
Osman
1 yıl önceBu başkanla Trabzonspor bir arpa boyu yol alamaz. Köklü bir reforma ihtiyaç var. Ağaoğlu ikna edilip geri getirilmeli.
Kral Fatih
1 yıl önceKral Faih Tekke...şimdi değilse ne zaman...
Ayhan kurt
1 yıl önceBu başkanın derdi kendi egosu ve reklamı beceriksizler
Tomar
1 yıl önceBu oyuncu ve idari kadro ile başarı olmayacağını herkes görüyor. Günü kurtarma ile hareket ediliyor. Tam bir temizlik gerekli.
TS
1 yıl önceBODRUMSPOR KÜME DÜŞECEK BELKİ PORTEKİZLİ HOCA BULDU GELDİ 5 MAÇ SERİ GALİBİYET ALDI TARAFTAR YOK BÜTÇESİ AZ BELKİ KADRO MALİYETİ ZUBKOV KADAR PEKİİ ŞENOL GELDİ 7 AYDIR GALİBİYET YOK NEDEN SORUYORUM HOCA SEBEBİ NE Bİ AÇIKLA YAW YETER REZİLLİGİ NORMALLEŞTİRME , ALLAHTAN AVCI GELDİDE TS ŞAMPİYON OLDU YOKSA GÜNEŞ VB OLSAYDI SON 3 4 SEZONDA ŞİMDİ 40 50 YIL OLUR HİKAYE DİNLERDİK.AVCIYI YÖNETİMDE YAKTI ONACHU VB TRANSFER ETMEDİ AVCIDA DAGILDI GİTTİ VS VS
Baba
1 yıl önceEvet aynen öyle icraat gerekli.Mazeret üretiyorlar.Hoca ayrı söylüyor.Sporcu ayrı söylüyor.Mazeret üreterek yola devam ediyorlar.Hiç bir şey olmamış gibi.Pişkinlik hat safada.Hoca katkısı sıfır.Emin olun BJK ve Konya müsabakaları cesaretle oynansaydı kazanmamak elde değildi.Anlaşılır gibi değil.Bir şeylerimi gizliyorlar.Çıksın birileri anlatsın.Bu rezalet bitsin be. Trabzonsporla adeta top gibi oynuyorlar.İçerde çokmi iyi oynuyorlar.malesef.İnanın bu takımın forması bir puandır.
TS li
1 yıl önceAdam defalarca gitti geldi bir başarısı yok adamı tekrar takımın başına getirdiler. Yerel basının baskısı da etkili oldu. Takım berbat oynuyor. Arkaya kaçan araya pas atan tek oyuncu yok.
Olgun AYGÜNEŞ
1 yıl önceEmekliysen Şov Yapma, Git Evinde Otur
Akcaabatli
1 yıl önceKorkaklar üstü kabali Sifreli yazarlar