| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 10 Şubat 2018 22:12

Trabzonspor Burak’sız yokları oynuyor!

Trabzonspor’da Burak yoksa gol de yok

Haber61 Spor Servisi

Trabzonspor, Süper Lig’in 21. Haftasında bugün Gençlerbirliği ile karşılaştı ve golsüz berabere kaldı. Bu beraberlikle birlikte bordo mavililer üst üste 5 maçı da 1 puanla tamamladı.

BURAK YOK GOL DE YOK

Bu sezon inişli çıkışlı grafiklerle taraftarın moralini bozan Trabzonspor’da golcü futbolcu Burak Yılmaz’ın yokluğu takıma büyük darbe vuruyor. Golcü futbolcunun sezon boyunca kaçırdığı tüm 5 lig maçında bordo mavililer yalnızca bir kez kazanabilirken, 3 maçta sahadan 1 puanla ayrıldı ve 1 maçta mağlup oldu.

Söz konusu 5 maçta Trabzonspor 3 maçı ise golsüz bitirdi. Burak’ın olmadığı Kayserispor,  Göztepe ve Gençlerbirliği maçlarında gol bulamayan Trabzonspor, Burak’ın olduğu maçların sadece birinde Malatyaspor karşısında gol atamadı.

Burak bu sezon ligde çıktığı 16 maçta attığı 17 golle takımının gol yükünü çekti. Milli futbolcunun olmadığı karşılaşmalarda ise Karadeniz ekibi gol pozisyonu bulmakta dahi güçlük çekti.

Burak’ın olmadığı 5 maçın sonuçları;

Göztepe 3-2 Trabzonspor
Trabzonspor 2-1 Galatasaray
Kayserispor 0-0 Trabzonspor
Trabzonspor 0-0 Göztepe
Gençlerbirliği 0-0 Trabzonspor
 

Yorumlar (9)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
kemalsdk
8 yıl önce

Malesef olmuyor,,BURAK bu Takımın Golcüsü ve Gol kralı,,,,bu maç da alınabilirdi,,Penaltıyı Sosa Kucka Okay varken,,uğur a attırmanın hiç anlamı yoktu,,rezil bir penaltı atışıydı,,,

E
Ertan
8 yıl önce

Ne alaka Sosanın olduğu takımda penaltıyı başkası atıyorsa yokları oynarsın tabi

X
x 5461
8 yıl önce

Dön kral sahada olsanda yeter .bu takimi sen toplarsin gec dümene .2010 .2011 deki ruhu geri getir

Z
zekai
8 yıl önce

okay boga gibi kosuyor ama saydim 4 pas hatasi öyle böyle deyil bir orta yapti kale arkasina.Bu oyuncu eniyi oyuncusu trabzonun öbürlerini siz düsünün

Z
ZavaZingallüğh
8 yıl önce

Uğur ah Uğur ah Uğur

Tüm Yorumlar (9)

K
kemalsdk
8 yıl önce

Malesef olmuyor,,BURAK bu Takımın Golcüsü ve Gol kralı,,,,bu maç da alınabilirdi,,Penaltıyı Sosa Kucka Okay varken,,uğur a attırmanın hiç anlamı yoktu,,rezil bir penaltı atışıydı,,,

E
Ertan
8 yıl önce

Ne alaka Sosanın olduğu takımda penaltıyı başkası atıyorsa yokları oynarsın tabi

X
x 5461
8 yıl önce

Dön kral sahada olsanda yeter .bu takimi sen toplarsin gec dümene .2010 .2011 deki ruhu geri getir

Z
zekai
8 yıl önce

okay boga gibi kosuyor ama saydim 4 pas hatasi öyle böyle deyil bir orta yapti kale arkasina.Bu oyuncu eniyi oyuncusu trabzonun öbürlerini siz düsünün

Z
ZavaZingallüğh
8 yıl önce

Uğur ah Uğur ah Uğur

F
Ferit
8 yıl önce

Yazık şuan lider olabilirdik basit maçlarda 12 puan kaybettik. Kahroluyorum. Başladığımız yere ne yazık ki geri döndük.

F
firtina61
8 yıl önce

gördügünüz gibi burak varkende olmuyor, adam bir mac oynuyor 3 hafta yatiyor geldiginden beri 3 maca cikabilmismi? tabiki hayir, bu yönetim varken bir cacik olmaz

İhsan
8 yıl önce

Rıza Hoca geldiğinden beri BJK ye çalıştı hala farketmediniz mi Kurduğu kadro oynattığı oyun Biz tam palazlanacaz takımı bitirdi kadroyu dağıttı oyuncuları bozdu Ey Rızacılar neymiş mevzu Rıza da değil Burakdaymış

A
Akyazılı
8 yıl önce

Burak takım oyununu bozuyor diyen futbol cahillerine gitsin bu haber. Rıza istifa!