| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 02 Nisan 2025 19:26 Güncellenme tarihi: 02 Nisan 2025 19:32

Trabzonspor - Bodrum FK maçında kırmızı kart çıktı

Trabzonspor'un rakibi Bodrum FK'da Fredy, 78. dakikada 2. sarı kartla oyun dışında kaldı.

Trabzonspor ile Bodrum FK arasındaki Türkiye Kupası çeyrek final mücadelesi, Papara Park'ta büyük bir heyecana sahne oluyor.

Maçın 78. dakikasına kadar 2-2'lik eşitlikle devam eden karşılaşmada, Bodrum FK'nın oyuncusu Fredy, ikinci sarı kartını görerek kırmızı kartla oyun dışında kaldı.

Bu gelişme ile birlikte Bodrum ekibi, maçın kalan bölümünü 10 kişi mücadele ederek tamamlamak zorunda kalacak. 

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

V
Vatandaş
1 yıl önce

Maç sebebiyle Beşirli yolunu trafiğe kapatan emniyet yetkililerini kutluyorum. Bu çağda böyle uygulama numunelik..