| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 05 Mart 2018 21:39 Güncellenme tarihi: 16 Aralık 2025 16:26

Trabzonspor Evinde Yıkıldı: Beşiktaş, Babel'in Golleriyle Kazandı

Süper Lig’in 24. haftasında Trabzonspor Beşiktaş ile karşı karşıya geldi.

Haber61 - Spor Servisi - Spor Toto Süper Lig’in 24. Haftasında Trabzonspor sahasında Beşiktaş ile mücadele etti.Beşiktaş sahadan 2-0 galip ayrıldı.


Şenol Güneş Stadyumunda oynanan mücadelede siyah beyazlılara galibiyeti getiren golleri 70 ve 77. dakikada Babel attı.

Bu sonucun ardından Trabzonspor 36 puanla 7. sırada kalırken Beşiktaş 47 puanla 3. sırada yer aldı. Trabzonspor gelecek hafta Akhisarspor ile karşılaşacak

MAÇIN DETAYLARI İÇİN TIKLAYIN

HABER61 TV’Yİ İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN

11’LER

Trabzonspor: Onur, Pereira, Hubocan, Durica, Novak, Okay, Kucka, Abdülkadir, Sosa, Olcay, N'Doye.
Beşiktaş: Fabri, Gökhan, Tosic, Medel, Adriano, Atiba, Tolgay, Lens, Talisca, Babel, Love


 

Yorumlar (47)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
murat başkan
8 yıl önce

bu haber başlığını ne zaman gördüysem takım bir defa daha havlu atmıştır...işAllah yanılırım

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

Umudum yok bjk rahat bi galibiyet alir ne zaman kirilma maclari oynasak harbi harbi kiriliyoruz

S
sürmeneli 61
8 yıl önce

RIZA bey malup olurken bjk yi zorlamayacak bi kadro düşünmüş saolsun.umuda yer bırakmamış bizde

S
Savatanica
8 yıl önce

Rizacilar nerdesiniz?8 hafta once bunlar iyi gunleriniz dedim,simdi de diyorum,buna da şükür deyin.Deplasmanda istanbul takimlarina yenilmeyen Ersun u yerden yere vurun,kendi sahasında bu takimlara yenilen,karabuk ve konya gibi dandik takimlari yenemeyen Rizacik kalsin.Beter olunuz;)

N
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önce

BJK galibiyeti SOSA ile OLCAY'a hediye etmiş.

Tüm Yorumlar (47)

M
murat başkan
8 yıl önce

bu haber başlığını ne zaman gördüysem takım bir defa daha havlu atmıştır...işAllah yanılırım

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

Umudum yok bjk rahat bi galibiyet alir ne zaman kirilma maclari oynasak harbi harbi kiriliyoruz

S
sürmeneli 61
8 yıl önce

RIZA bey malup olurken bjk yi zorlamayacak bi kadro düşünmüş saolsun.umuda yer bırakmamış bizde

S
Savatanica
8 yıl önce

Rizacilar nerdesiniz?8 hafta once bunlar iyi gunleriniz dedim,simdi de diyorum,buna da şükür deyin.Deplasmanda istanbul takimlarina yenilmeyen Ersun u yerden yere vurun,kendi sahasında bu takimlara yenilen,karabuk ve konya gibi dandik takimlari yenemeyen Rizacik kalsin.Beter olunuz;)

N
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önce

BJK galibiyeti SOSA ile OLCAY'a hediye etmiş.

ŞEHZADE
8 yıl önce

Trabzonsporu çok büyük sıkıntılı günler bekliyor.Bu kırılma anıydı.Ben artık takımın ligde hiçbir maçı alacak güç ve kudreti olduğuna inanmıyorum.

R
Rezalet
8 yıl önce

İstifa edin ulan!!!!!

U
Ugur
8 yıl önce

Yeter artik

C
Cuneyt
8 yıl önce

Ttabzonmu yorgun bu okay amaci ney kac yasinda bu biri soylesin bana abi gercekten ayip boyle.mucadele etmeden olmaz.Allah askina riza kime hizmet ediyor bu adam

N
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önce

CANER OSMANPAŞA & MUSTAFA YUMLU ikilisi TM AKHİSAR'ın iki stoperi. Akhisar FENER'i sahasında yendi. Durtca&Hubocan bizim ikilimiz evimizde BJK' 2- 0 yedildik. Artık özevlatları yemekten vazgeçelim.

T
Tomar
8 yıl önce

Artık bu takımda Slovak oyuncu görmek istemiyorum. Emekli olmuşlar. Hiç bir yetenekleri yok. Bu takımı acilen genclesmesi lazım. Bu kadar oyunda olmayan oyuncu olabilir mi. Sadece savunma mı futbol. İki metre top süremez mı bir oyuncu.

Z
zekai
8 yıl önce

dost aci söyler,maclari sahada fark yapan oyuncular kazani.Ne yazik futbolcular cok sisman kosamiyorlar cok calim yapip etraflarinda dönüp duruyorlar kalite sifir

T
Taraftar
8 yıl önce

Hayır beklenti neydi onu anlamadım. Bu maçtan galibiyet umanlarmı vardı? Geçin o işleri. Yönetim istifa

A
Adem
8 yıl önce

Rıza muharrem istifa Takımda bir tane yabancıda kalmasın Küme düşmeye oynasın takım Sonuna kadar destek

Z
Zorlu
8 yıl önce

Rıza Kucka, Olcay ve N'Diye ile oyuna başlamakla maçı zaten başlamadan BJK ya verdi. Yusuf, Onazi ve Rodelega varken diğer oyuncularla başlamak kafadan pes etmekti. Ve BJK istediğini hakem ve Rıza sayesinde aldı. Rıza efendi faturayı hakeme keserek bu haftayı da kurtarır

M
Mami
8 yıl önce

Sahtekar usta ve onun sahte yüzleri İstifa erdemdir

S
Süleyman Özmen
8 yıl önce

D'Doye gibi golcün Olcay gibi sağ açık olursa kaybetmeye mahkümsün, bu takımdan bir cacık olmaz

F
felsefik
8 yıl önce

Klasik sonuç. Ama asıl dram olan maç oynanmadan yenileceğiz duygusu niye bu taraftara güven veremiyorsunuz yazıklar olsun yönetime de 11 de

T
Taner
8 yıl önce

Rıza hoca takıma hiç birşey vermedi.Belliki korkak futbol anlayışı ile sonuç sıfır.Yol yakınken Beşiktaş kafilesiyle Istanbula dönsün. Birde kalecimiz onur evlere şenlik liglerin en köyü kalecisi kesinlikle gönderilmeli.Ya

T
Türkday
8 yıl önce

Yazik bu insanlara

F
Fattih
8 yıl önce

Ne bekliyordunuz Bu başkan bu yönetim Ve bank asya teknik direktötü rıza ile küme düşmesek yeter

D
Deniz
8 yıl önce

Hocanin hic bir sucu yok, yonetim adam gibi bir strateji kurgulamasi gerek, kim gelirse gelsin olmaz, Riza hoca en iyisi,artik titreyip kendine gelmesi lazim, ben daha adam gibi transfer politikasi yok ve olmadi,artik oturup birlesip katilimci bir yonetimle, ak sakallarin istirakiyle bu is bi masaya yatirilmali, baska bir yollllllll yooooooook

M
mehmet
8 yıl önce

marsilyanın yedek stoperi hubocanı son adam olarak takıma yerleştiren hatta kiralık oyuncuyu satın alan bu takıma iki tane hızlı stoper monte edemeyene yazıklar olsun

S
serko61 l
8 yıl önce

Su kulubu kapatinda rahat edelim bu ne bitmez cileymis kardesim.Zaten bu gidisle iflas yakindir.

I
ibrahim
8 yıl önce

üzülmedim, beşiktaşa başarılar...

K
kanuni colak
8 yıl önce

50 yil yalanlarinla bu camia ya ve taraftarlara söyledigin yalanlarin in insAllah bedelini camia yi kullanip sirtindan yaptirdigin hastanelerinin altinda kalarak gebererek ödersin.. tüm rezillikler senin dönemin de geldi fb nin intikamini aldin camia uyurken . sana hakaret etmiyecegim cünkü taraftarin icinden gecen sana yeter sen bilirsin neler gecdigini . yönetiminle halen daha camia nin basinda kaliyorsan bu suc bizim iste yoksa coktan tesisler de dünyanin dayagini yemisdin

A
aykut61
8 yıl önce

Korkak herif yusuf yedek öylemi ? Suc seni gibi ufuksuz beceriksiz adami alan yönetimde. Yanal kovuldugunda Rizacilar doluydu buralar. En azindan ataka kalkiyorduk kac mactir rezil futbol.Uzun top sonra ya tutursa birakin ya..

B
Becerisizlik
8 yıl önce

Camia olarak diplerdeyiz. Usta camiayı bırakın birleştirmeyi resmen yerin dibine soktu. Basitleştik,sıradanlaştık,kalitesiz bir hale geldik. Olmaz olsun böyle iş. Kulüp derhal zenginlere satılmalı!

H
Hayati Kahveci
8 yıl önce

DOĞRU BRAVO(!) SİZE, OYNAMADAN MAÇ KAZANILMAZDI. ADAM 2 OYUNCU DEĞİŞTİRDİ, MAÇI KOPARDI BİZDE DEĞİŞTİRDİK FORVETİMİZİN AYAĞINA TOP DEĞMEDİ. NE BÜYÜK(!) FUTBOLCU.

B
Barış
8 yıl önce

Muharrem usta ve yönetimi hastane işlerinden zaman bulup trabzonla ilgilenmedikleri aşikar hersene hüsran bu şehrin kaderiyle kimse oynamamalı buna izin vermeyelim futbol cahili başkanlarla ve kendi işini trabzon spordan üstün gören başkanlar trabzona başarı deil ancak hüsran verir gelecek sezona futbolu bilen yönetim ve başkan gelmezse yine hüsran yine hüsran not muharrem usta ve yönetim derhal istifa etmeli bu şehrin kaderiyle lütfen daha fazla oynayıp sabrımızı taşırmayın

O
Osman
8 yıl önce

Yönetimin oyunu elle tutulur bir yabancın varmi ki nerde bir leş bizde ligin en kötü takımıyız.yazık bu seyirçiye

O
Osman
8 yıl önce

Yönetimin oyunu elle tutulur bir yabancın varmi ki nerde bir leş bizde ligin en kötü takımıyız.yazık bu seyirçiye

S
sürmeneli61
8 yıl önce

yuh olsun bu yönetime yuuuhhh

S
Serkan
8 yıl önce

Uzuldugum tek sey koskoca TS de mac Satan adamlar var top onune dusuyor olcay ve sozanin dikkat edin tehlike olmasin diye ozel caba sarfediyorlar .

E
Emir Arslan
8 yıl önce

Ayıp artık !!! Trabzonspor bir an önce ayağını denk alsın, Yoksa Trabzonspor ilk 4’e giremez, Allah, Trabzonspor’un yardımcısı olsun.

R
riv riv riv
8 yıl önce

ersuncu isen riv riv riv yapma, ikisi de beş para etmez aynı fuzuli yorumun gibi.

H
Hakan
8 yıl önce

BU maç resmen satilimistir

M
maçkalı osman
8 yıl önce

Takımlar transfer yaparken bizim başkan yurt dışında rant peşinde koşuşturdu hala orda oturuyor utanmakda kalmadı,

E
Ersoy Erkul
8 yıl önce

Bu takım bu kadar amatörce top oynar mı dersen biz oynuyoruz maalesef ne mücadele var, ne hırs var, oyuna hükmetmek var, kısacası oyuncular ne oynadığını bilmez halde Rıza babada Sistemi olmayan teknik direktör bir laf vardır herkes bilir Ustanın adı Hıdır elimden gelen budur durum bundan ibaret rahat bir uyku uyursun uz artık

M
Memo
8 yıl önce

İlk dörtmü? Hahahaha

Y
yiğit
8 yıl önce

Yönetimden herhangi bir şahsı, Rıza Çalımbay'ı ve bu takımı ekranlarda görmeyi artık midem kaldırmıyor. Nasıl bu hallere düştük.

Y
yiğit
8 yıl önce

Neredeyse tüm takımların 1-2 maçını izlemişimdir. Şunu net söylüyorum Karabükten sonra ligin en kötü oynayan ve kalitesiz takımıyız. Yalandan kadromuz kaliteli masallarına inanmayın her şey ortada.Bu kadar puanı nasıl aldık, inanın ki formadan. Daha kötüsü kulübü bu hale getirenlerin hiç hesap vermeden çekip gidecek olması...

F
Fathe
8 yıl önce

Rezil bir yönetim, iyi ama Ts ye faydasız bir hoca. Ne olacak halimiz bilmem, üzülüyoruz yönetim yalancı ve çıkarcılarla dolu. Bu sezon bizim için bitti.

Y
yiğit
8 yıl önce

Hiç umudum kalmadı freni patlamış kamyon gibi aşağıya iniyoruz. Bilmiyorum nasıl olacak ama birileri bu kulüp için acil birşeyler yapmalı yoksa sonu hiç tahmin edemeyeceğimiz şekilde bitecek. Artık satış mı olur ne olur bilemem...

S
sedat
8 yıl önce

bu mac resmen sikedir burak uzatmanin son saniyesinde isteyerek sari karti aldi herhalde baskanida istemistir ve ruhsuz bir hoca ve oyuncular vardi sahada

E
Ercan
8 yıl önce

Emekliler takımı olduk, bu iş bilmez yönetimler bizi perişan etti.Bitmiş Pereira ile sözleşme yenilemek neyin mantığı ben anlayamadım

K
Karadeniz61
8 yıl önce

bizim o kadar gençlerimiz var koyun onlari oynasinlar zaten kötü futbol ile ne sampiyonluk nede avrupa icin idaimiz kalmadi.