| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 05 Mart 2018 21:29

Trabzonspor Beşiktaş maçında sahaya girdi

Trabzonspor ile Beşiktaş'ın karşı karşıya geldiği karşılaşmada bir taraftar sahaya girdi.

Haber61 - Spor Servisi - Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında Beşiktaş ile sahasında karşı karşıya geldi.


Karşılaşmanın 68. dakikasında doğu tribününden biir taraftar elinde Türk Bayrağı ile sahaya girdi. Bayrağı yere seren taraftar secde ederek bayrağı öptü. Görevliler taraftarı sahadan çıkardı. 

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

ŞEHZADE
8 yıl önce

yorgun beşiktaş bu .Dinlek Trabzonsporda bu.

O
Ozgur ata
8 yıl önce

Ne beyinsiz bir adamdir bu, o geldi maci soguttu, 2 dakka sonra golu yedik

Y
Yasar
8 yıl önce

Beyinsizlikten başka birşey değil

H
Hanedan
8 yıl önce

Yazık bize sıradan bir takım olduk çok yazık bizim bu hale gelmemize kim vesile olduysa hepsini Allah'a havale ediyorum

S
sedat
8 yıl önce

güvenlik mac seyrediyorsa gitti gene 250bin lira