Haber61 - Spor Servisi - Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında Trabzonspor sahasında Beşiktaş ile karşı karşıya geldi.
Karşılaşmanın ilk yarısında gol sesi çıkmazken ikinci yarıda bordo mavili takım 2-0 mağlup duruma düştü. İkinci golün ardından Trabzonspor Tribünleri yönetime tepki gösterdi.
Taraftarlar hep bir ağızdan "yönetim istifa" diye bağırdı.
Tüm Yorumlar (31)
İho
8 yıl önceYalanın batsın yalancısın usta benim gördüğüm en vasıfsız yönetim bu yönetim yazıklar olsun rezil olduk sizinle
Şevket
8 yıl önceheralde sorumlular gereğini yapacaktır
ugur
8 yıl önceKimsenin umurunda mi trabzonsporum yenilmis..senol günes kazandi ya,sevinin iste..senol hoca isi iyi ögrenmis.gazini aldi trabzonlularin.senol hocalari üzülmesin diye bizde zorlamadik besiktasi.
B.yılmaz
8 yıl önceO cibilliyet nerde???Madem paralarını ödeyemiyorsun,madem beceremiyor reZil oluyorsunda bu inada devam etmek seni rezillikten kurtarıyormu sayın yönetim
ali
8 yıl önceKüçük takımların büyük hocası Rıza sana bravo, sana tahammül eden yönetime de bravo, bir bravoda seyirciye...
ŞEHZADE
8 yıl önceTrabzonsporu düşünen yok.Bu tam bir kırılma noktasıdır.Yorgun ve eksik bir beşiktaşa rahat yeniliyorsak .Kümeye düşen takımlar kadar olamıyoruz demektir.
İstifa edin
8 yıl önceİstifa edin ulan
Cevdet
8 yıl önceAllah bildiği gibi yapsın sizi...
felsefik
8 yıl önceSonuçtan şaşıran var mı? Futbol gerçeklerine aykırı bir yönetim ve futbolcu topluluğu haftada bir maç oynayacaksın sahada laylay yapacaksın karşında Beşiktaş var yesene yiyorsa.ruhsuzlar yazık bu taraftara
Savatanica
8 yıl önceKadro 36 puanlik degil,cok daha iyisini yapabilecek potansiyeli var ama çağdışı futbol oynatan Rizacik sayesinde buradayiz.Aylardir yaziyorum bir seveni dr cikip bu adamin ne oynattigini yazamadi,yazamaz da.Pereira al topu ve Apoya al bi daha yap ortayi,kafa vuran yok.Sisir toplari alan yok.Ulan bari su tac organizasyonunu degistir be,birak golü 100 tac attik pozisyon olmadi be.
Numan ALTUNTAŞ
8 yıl önceŞenol güneşe provatörlerin yaptığı çirkinlik, bir tarafı motive diğer tarafı çökertti. Kına yaksınlar...
Bayro
8 yıl önceBoşa bağırmayın adamların umrunda bile değil.bu takım bitmiştir.burak bu maçtan sonra gol atmasan da olur artıklarının da bir değeri yok en.onemli maçları es geçtin.
Ts612828
8 yıl önceBu yönetim tam bir koltuk sevdalısı. Trabzonsporu düşündükleri falan yok. Ne kadar para versek misali kolay kolay gitmez bu adiler. Bu takım böyle rezillik görmedi. Böyle yönetim yerin dibine girsin olmaz olsunlar. Bir daha değil trabzonsporun Trabzona giremezler inşAllah
Numan
8 yıl önceBayrağı suistimal ederek ne kazandın aptal!
zekai
8 yıl önceböle bekmi olur 35 yasinda ve 33 yasinda iki stober göbekleri önden gidiyor
FC LİVERPOOL
8 yıl önceMUHARREM USTA ALLAH TARAFINDAN ORADAN UZAKLAŞTIRILIRSIN İNŞALLAH BAŞKA TÜRLÜ GİDECEĞİN YOK VİZYON FUKARASI
Ayhan
8 yıl önceBen bu yönetime güvenen birisiydim ama artik yeter defolun gidin bu takim ancak yine sadri sener ve senol hocayla ayaga Kalkar gerisi bos saygilar
taraftar
8 yıl önceyazıklar olsun şu kucka ya verilen 5 milyon euroyla neler alınmazdı ki ustada rıza çalımbayda derhal gönderilmelidir
Gercek taraftar
8 yıl önceStadda resmen bi avuc azinlik istifa siye bagirdi ts taraftari resmen para yiyip susturulmus bu sehire hersey mustehak
Yılmaz baş
8 yıl önceYazıklar olsun bukadar milyon dolarları harca ve böylesine ruhsuz futbol oyna olacak iş deil öncelikke trabzon yönetimi derhal istifa etmeli trabzon sporu futbolu bilen ve zamanını bu takıma ayıracak yönetim gerekli evet gerçek bu
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önceİstifa sesleri ; Sosa Kucka, Hubocan, Burak, Volkan Şen, Bongonda, Olcay alınırken gelmeliydi. Takımın yarıdan fazlası 30 yaş üstü kimsecikler almaz. Büyük başkan tıpkı selefi gibi transfer kumarını kaybetti. Artık düşmemeye oynarız.
baris
8 yıl önceben yönetim istifa demiyorum artık, trabzonspor da size kalsın. takım filan tutmuyorum..
!!!
8 yıl önceIstifa diye bağıran belli zümre.nasıl olsa diğer taraftar gurupları parayla satın alınıyor.taraftarda sahte artık.bu kadar parayı kim yedi? Nerede başarı?albayrak osmanoğlu usta.siyasetle geldiler takımı borç batağına sürüklediler.yediler yedirdiler.ortada başarı yok.olan trabzonspora oldu.yazık çok yazık.
Ayhan
8 yıl önceDerhal secime gidilmeli yeni gelcek yönetime birdaki sezon planlamasina zamana ihtiyac icin takimdaki bütün yabancilari göndermeleri gerek ayriyetten olcay ve ugur
ömer
8 yıl önceyönetim derhal istifa
Savaş
8 yıl önceAldığımız oyuncuların hepsi 30 yaş üzeri. Hiçbirini aldığımız fiyattan bile satamayız. Aldığımız futbolcu elimizde kalıyor, haliyle borç dağ gibi oluyor.
Ofli
8 yıl önceBiraz karakteri varsa istifa ederler zaten yoksa dicek bişey Yok takım yerlerde sürünüyoo
Ali
8 yıl önceTrabzonspor’un paralarını yiyenlere haram olsun. Her gelen Başkan sadece kendine yonttu. O kadar borç yapılırken kendi ceplerini doldurdular. Bunlara hesap soracak bir merci Yok mu. Paraları yiyenin yanına kar kalıyor devleti soyanlar gibi. Trabzon’a trabzonu düşünen eski futbolcular ve başkanlar gibi adam gibi adamlar lazım. Şamil Ekinci gibi Trabzonlu olmadığı halde Trabzonu düşünen dürüst adamlara ihtiyaç var. Şenol Güneş gibi Trabzonlu olupta Trabzonu düşünen adamalara ihtiyaç var.
canim tesemm
8 yıl öncesizin gibi yonetim olmaz olsun trabzonu basariya tasimayacaksaniz ne geliyorsunuz yonetemi her sene husran
Yıldırım34
8 yıl önceOnurlu olmak lazım istifa etmek için... TrabzonSPORU borç bataklığına sürükleyen bu yönetim akp zihniyeti taşıdığı için aldırış etmez
Reis
8 yıl önceevet Tv basinda saydim tam tamina koskoca bi 10 saniye sürdü ahhh ahh nerde o eski Taraftar