| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 05 Mart 2018 21:41

Trabzonspor Beşiktaş maçında istifa sesleri

Trabzonspor Beşiktaş maçında tribünlerden istifa sesleri yükseldi.

Haber61 - Spor Servisi - Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında Trabzonspor sahasında Beşiktaş ile karşı karşıya geldi. 


Karşılaşmanın ilk yarısında gol sesi çıkmazken ikinci yarıda bordo mavili takım 2-0 mağlup duruma düştü. İkinci golün ardından Trabzonspor Tribünleri yönetime tepki gösterdi.

Taraftarlar hep bir ağızdan "yönetim istifa" diye bağırdı.

Yorumlar (31)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

İho
8 yıl önce

Yalanın batsın yalancısın usta benim gördüğüm en vasıfsız yönetim bu yönetim yazıklar olsun rezil olduk sizinle

Şevket
8 yıl önce

heralde sorumlular gereğini yapacaktır

U
ugur
8 yıl önce

Kimsenin umurunda mi trabzonsporum yenilmis..senol günes kazandi ya,sevinin iste..senol hoca isi iyi ögrenmis.gazini aldi trabzonlularin.senol hocalari üzülmesin diye bizde zorlamadik besiktasi.

B
B.yılmaz
8 yıl önce

O cibilliyet nerde???Madem paralarını ödeyemiyorsun,madem beceremiyor reZil oluyorsunda bu inada devam etmek seni rezillikten kurtarıyormu sayın yönetim

A
ali
8 yıl önce

Küçük takımların büyük hocası Rıza sana bravo, sana tahammül eden yönetime de bravo, bir bravoda seyirciye...

Tüm Yorumlar (31)

İho
8 yıl önce

Yalanın batsın yalancısın usta benim gördüğüm en vasıfsız yönetim bu yönetim yazıklar olsun rezil olduk sizinle

Şevket
8 yıl önce

heralde sorumlular gereğini yapacaktır

U
ugur
8 yıl önce

Kimsenin umurunda mi trabzonsporum yenilmis..senol günes kazandi ya,sevinin iste..senol hoca isi iyi ögrenmis.gazini aldi trabzonlularin.senol hocalari üzülmesin diye bizde zorlamadik besiktasi.

B
B.yılmaz
8 yıl önce

O cibilliyet nerde???Madem paralarını ödeyemiyorsun,madem beceremiyor reZil oluyorsunda bu inada devam etmek seni rezillikten kurtarıyormu sayın yönetim

A
ali
8 yıl önce

Küçük takımların büyük hocası Rıza sana bravo, sana tahammül eden yönetime de bravo, bir bravoda seyirciye...

ŞEHZADE
8 yıl önce

Trabzonsporu düşünen yok.Bu tam bir kırılma noktasıdır.Yorgun ve eksik bir beşiktaşa rahat yeniliyorsak .Kümeye düşen takımlar kadar olamıyoruz demektir.

İstifa edin
8 yıl önce

İstifa edin ulan

C
Cevdet
8 yıl önce

Allah bildiği gibi yapsın sizi...

F
felsefik
8 yıl önce

Sonuçtan şaşıran var mı? Futbol gerçeklerine aykırı bir yönetim ve futbolcu topluluğu haftada bir maç oynayacaksın sahada laylay yapacaksın karşında Beşiktaş var yesene yiyorsa.ruhsuzlar yazık bu taraftara

S
Savatanica
8 yıl önce

Kadro 36 puanlik degil,cok daha iyisini yapabilecek potansiyeli var ama çağdışı futbol oynatan Rizacik sayesinde buradayiz.Aylardir yaziyorum bir seveni dr cikip bu adamin ne oynattigini yazamadi,yazamaz da.Pereira al topu ve Apoya al bi daha yap ortayi,kafa vuran yok.Sisir toplari alan yok.Ulan bari su tac organizasyonunu degistir be,birak golü 100 tac attik pozisyon olmadi be.

N
Numan ALTUNTAŞ
8 yıl önce

Şenol güneşe provatörlerin yaptığı çirkinlik, bir tarafı motive diğer tarafı çökertti. Kına yaksınlar...

B
Bayro
8 yıl önce

Boşa bağırmayın adamların umrunda bile değil.bu takım bitmiştir.burak bu maçtan sonra gol atmasan da olur artıklarının da bir değeri yok en.onemli maçları es geçtin.

T
Ts612828
8 yıl önce

Bu yönetim tam bir koltuk sevdalısı. Trabzonsporu düşündükleri falan yok. Ne kadar para versek misali kolay kolay gitmez bu adiler. Bu takım böyle rezillik görmedi. Böyle yönetim yerin dibine girsin olmaz olsunlar. Bir daha değil trabzonsporun Trabzona giremezler inşAllah

N
Numan
8 yıl önce

Bayrağı suistimal ederek ne kazandın aptal!

Z
zekai
8 yıl önce

böle bekmi olur 35 yasinda ve 33 yasinda iki stober göbekleri önden gidiyor

F
FC LİVERPOOL
8 yıl önce

MUHARREM USTA ALLAH TARAFINDAN ORADAN UZAKLAŞTIRILIRSIN İNŞALLAH BAŞKA TÜRLÜ GİDECEĞİN YOK VİZYON FUKARASI

A
Ayhan
8 yıl önce

Ben bu yönetime güvenen birisiydim ama artik yeter defolun gidin bu takim ancak yine sadri sener ve senol hocayla ayaga Kalkar gerisi bos saygilar

T
taraftar
8 yıl önce

yazıklar olsun şu kucka ya verilen 5 milyon euroyla neler alınmazdı ki ustada rıza çalımbayda derhal gönderilmelidir

G
Gercek taraftar
8 yıl önce

Stadda resmen bi avuc azinlik istifa siye bagirdi ts taraftari resmen para yiyip susturulmus bu sehire hersey mustehak

Y
Yılmaz baş
8 yıl önce

Yazıklar olsun bukadar milyon dolarları harca ve böylesine ruhsuz futbol oyna olacak iş deil öncelikke trabzon yönetimi derhal istifa etmeli trabzon sporu futbolu bilen ve zamanını bu takıma ayıracak yönetim gerekli evet gerçek bu

N
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önce

İstifa sesleri ; Sosa Kucka, Hubocan, Burak, Volkan Şen, Bongonda, Olcay alınırken gelmeliydi. Takımın yarıdan fazlası 30 yaş üstü kimsecikler almaz. Büyük başkan tıpkı selefi gibi transfer kumarını kaybetti. Artık düşmemeye oynarız.

B
baris
8 yıl önce

ben yönetim istifa demiyorum artık, trabzonspor da size kalsın. takım filan tutmuyorum..

!
!!!
8 yıl önce

Istifa diye bağıran belli zümre.nasıl olsa diğer taraftar gurupları parayla satın alınıyor.taraftarda sahte artık.bu kadar parayı kim yedi? Nerede başarı?albayrak osmanoğlu usta.siyasetle geldiler takımı borç batağına sürüklediler.yediler yedirdiler.ortada başarı yok.olan trabzonspora oldu.yazık çok yazık.

A
Ayhan
8 yıl önce

Derhal secime gidilmeli yeni gelcek yönetime birdaki sezon planlamasina zamana ihtiyac icin takimdaki bütün yabancilari göndermeleri gerek ayriyetten olcay ve ugur

ömer
8 yıl önce

yönetim derhal istifa

S
Savaş
8 yıl önce

Aldığımız oyuncuların hepsi 30 yaş üzeri. Hiçbirini aldığımız fiyattan bile satamayız. Aldığımız futbolcu elimizde kalıyor, haliyle borç dağ gibi oluyor.

O
Ofli
8 yıl önce

Biraz karakteri varsa istifa ederler zaten yoksa dicek bişey Yok takım yerlerde sürünüyoo

A
Ali
8 yıl önce

Trabzonspor’un paralarını yiyenlere haram olsun. Her gelen Başkan sadece kendine yonttu. O kadar borç yapılırken kendi ceplerini doldurdular. Bunlara hesap soracak bir merci Yok mu. Paraları yiyenin yanına kar kalıyor devleti soyanlar gibi. Trabzon’a trabzonu düşünen eski futbolcular ve başkanlar gibi adam gibi adamlar lazım. Şamil Ekinci gibi Trabzonlu olmadığı halde Trabzonu düşünen dürüst adamlara ihtiyaç var. Şenol Güneş gibi Trabzonlu olupta Trabzonu düşünen adamalara ihtiyaç var.

C
canim tesemm
8 yıl önce

sizin gibi yonetim olmaz olsun trabzonu basariya tasimayacaksaniz ne geliyorsunuz yonetemi her sene husran

Y
Yıldırım34
8 yıl önce

Onurlu olmak lazım istifa etmek için... TrabzonSPORU borç bataklığına sürükleyen bu yönetim akp zihniyeti taşıdığı için aldırış etmez

R
Reis
8 yıl önce

evet Tv basinda saydim tam tamina koskoca bi 10 saniye sürdü ahhh ahh nerde o eski Taraftar