| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Ekim 2017 11:31

"Trabzonspor beni istedi ama..."

Brezilyalı kaleciden Trabzonspor itirafı

Geçen sezon Gaziantepspor’da kiralık oynayan Paulo Victor, yeni takımına imza atmasının ardından Trabzonspor'un da kendisini istediğini iddia etti.

Geçen yılı Gaziantepspor ile tamamladıktan sonra bu yıl Brezilya'ya dönen Viktor, Gremio ile anlaşmaya vardı. Tecrübeli kaleci imza attıktan sonra yaptığı açıklamada transfer döneminde Trabzonspor'un da kendisini istediğini ancak kendisinin ülkesine dönmeyi tercih ettiğini söyledi.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!