"Trabzonspor belki de bu sezonun en iyi futbolunu oynadı!"
Trabzonspor'un efsane isimlerinden Necmi Perekli maçı değerlendirdi
İşte Perekli'nin Fotomaç'taki maç yazısı;
Başakşehir uzun süredir bir arada oynayan ve sistemden kopmayan bir takım.
Trabzonspor ise belki de bu sezonun en iyi futbolunu ortaya koydu.
Fırsat ve pozisyon da yakaladı ancak atamayınca Başakşehir'den yediği bir gole boyun eğmek zorunda kaldı.
Trabzonspor'un bu mağlubiyeti için hiç kimseye, hiçbir şekilde söz söylemenin manası yok.
Futbolsa futbol, enerji, mücadele...
Futbol adına gereken ne varsa ortaya kondu.
Başakşehir oturmuş bir takım.
Otomatik futbolları ve oyun kurguları var.
Doğru iş birliği üzerinden yürüttükleri sistemin meyvesini aldılar, kendilerini tablo dışı bırakacak ihtimale fırsat vermediler.
Ne Trabzonspor'da ne de Başakşehir'de eleştirilecek futbolcu yok.
İki takım da iyiydi
Türk futbolu adına sevinilecek takdir edilecek bır temaşa futbolu dün Trabzon sahasında sergilenmiştir.
Her iki takımın teknik direktörü Rıza Çalımbay ve Abdullah Avcı'yı futbol adına canı gönülden. kutluyorum.
Bence artık bu sahaların efendisi Türk antrenörleridir.
Bordo-mavili ekip dün sahada beklentilerin üzerinde futbol ortaya koydu.
Burak'ın yakaladığı pozisyonları değerlendirememesinin sebebi sanırım sakatlığın verdiği çekince olsa gerek.
Takım olarak Trabzonspor her blokta komünikasyonu iyi sağladı.
Geçen haftalarda kendisini dikkatle izlediğim Kamil Ahmet'in Trabzonspor için iyi bir kazanç olduğunu, çok yakında vazgeçilmez bir oyuncu olacağını düşünüyorum. Tabii kendini harcamazsa.
Abdülkadir ve Yusuf Yazıcı'ya gelince...
Zaman zaman düşüşlerin bu yaşlarda yaşanmaması gerekir.
Demek ki bir nebze daha dikkatli olmaları gerekir. Bu performansla giderse bu takım üst sıralara pek rahatlık vermez.
Tüm Yorumlar (22)
yaar
8 yıl önceokuduğum en kötü yazılardan , izlediğim en kötü oyunlardan bir tanesiydi, ayrıca Kamil resmen döküldü.
YASİN
8 yıl önceÇok doğru bir tesbit. Takım bence de iyi yolda
Yusuf
8 yıl önceGözlük tak amca öyle yaz neresi en iyi sezonu en berbat sezonlarından biri altıncı bile belki zor olacak yazıklar olsun
halim
8 yıl önceyazik , biz baska bir macimi seyrettik ? ilk 5 dakika haric . trabzonspor hep baski yedi . gol geliyorum diyordu . bu kadar futbol anlayisi zayif bir seyirci ve gazeteci yonetici hic daha olmamistir .
Hakan S.
8 yıl önceSen de en iyi futbolunu oynadı diyosan sözü bittiği yerdeyiz demektir. Hem de şaaşalı günleri bizzat yaşamış biri olarak. Bu şekilde bir arpa boyu yol alamayız ebediyen..
Can
8 yıl önceBir tarafta ne iş yaptığını bilmediğimiz yaar isimli yorumcu bu işin duayenlerinden perekli beyfendinin yorumunu beğenmemiş çörekçiyide beğenmemiş.mantıken pereklimi dir ili bilen yaar isimli yorumcumu
trabzonlu
8 yıl önceSorabilirim siz hangî macı izletiniz !!!
Hakan Akçay
8 yıl önceSen efsanesin hemi biz gordugumuzemi inanalim yoksa senin yazdıklarına mi takım 20 dakika top oynadı bildiğimiz birşey var oda trabzonspor yönetimi taraftara tehdidi varı konuşması hiçbir kimse Trabzonspor taraftarı ni tehdidi varı konuşamaz .dün aksam maç sonunda şeref tribünü taraftarla kavgalasiyor ve söylem su yöneticinin birinden istifa falan yok aklınızı başınıza alın diye hitap ediliyorsa.bu Trabzonspor dan fayda yok demektir
hakan
8 yıl öncesanıyorum amca 10. dakikadan sonra uyuyakalmış.
Türkday
8 yıl önceNediyor bu ya
Batuhan
8 yıl önceYabancı kalitesi çok düşük...ver castilloyu al vıscayı ver kuckayı al Emre Belezoğlu’nu hatta onazıyıde ver üste hatta beroyuda...ndoye hugo peraira durica Uğur Akbaş bunlar çöp arkadaşlar....yönetim hata yapar 1 inde 2 sinde aldığı bütün yabancılar yaparsa defolup gitsin...
yasar
8 yıl öncenasıl bir mantığa sahipsin.? insanların ne iş yaptığını yazması mı gerekiyor. Bu işin duayeni dediğiniz kişi artık belli ki başka bir dünyada. Devşirme sol bek Ahmet i başka insanlardan dinleyin o zaman.
Colakoglu
8 yıl önceNecmi amca birak bu isleri, sen birdaha mac falan seyretme. Trabzonspor bu sezon futbol oynadida bizimmi haberimiz var? 6 macdir yenemeyen bir takimdan bahsediyoruz. Kendi evinde basaksehire ustunluk kuramadik ve sen en iyi futbol oynandi diyorsun. Bi yuru git ya!
Özgür
8 yıl önceBasaksehir bizim yari sahamizda bir kisiye üç kişi pres yaparken bizim orta saha gelene ağam gidene paşam dedi, ileride üç pas üstüste yapamadı, uyum ve direnç sıfır, fakat bizim eski futbolcumuz sözde duayenimiz sezonun en iyi futbolu diyor. Bu takımın dostu yok resmen!!
şaka
8 yıl önceheralde gol kralımız bant yayını ile iki hafta önceki Göztepe maçını izledi. orda da iki türk hoca vardı. onlara beğeni sundu...
Rüstem Hacıdokuzoğulları
8 yıl önceİk 15 dakika çok iyiydik. Sonra fatkı Onu önledi.
ts
8 yıl önceSezonun en iyi futbolu bu ise ... Bu takım kımseyi yenemez. Üretemeyen bilinçsiz kosan takım presi yapamayan. 3m den uzun pas atamayan rakıp yarı alanında 3 pas yapamayan mıdır takım. Sorun on lıberoların stoper gibi oynamısıdır.cıft on lıbero yapıyosan bunlardan en az biri pasor olmalı.
osman a
8 yıl önceHaber 61 bu yazarların yazılarına para verip yayınlıyorsanız yazık verdiğiniz paralara. Galiba Necmi Hoca 15inci dakikadan sonra maçı izleyememiş. Tüm maçı da ilk 15 dakikaya göre yorumlamış. 2. yarı sahada ts diye bir takım yoktu. Evinde yenik durumdasın bu sonuca isyan edip rakibe baskı yapacak adam yoktu sahada. Herkes yenilgiyi baştan kabullenmişti
ugur
8 yıl önceSaka mi simdi bu!...
Karadeniz
8 yıl öncebu adamin kafasi iyi acaba ne icmis ?
erol
8 yıl önceAllah aşkına yorum yapma belki iyifutbolcu olabilirsin ancak yorum ve tespitleriniz çok kötü ve günümüz futbolundan bihaber maalesef
KOCAELİSPOR
8 yıl önceamca bız başka maçmı seyrettık adamlar bızı ezdı