| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 03 Mart 2025 18:22 Güncellenme tarihi: 03 Mart 2025 19:27

Trabzonspor'da Batagov açıkladı! "Hatalar yaptık"

Trabzonspor'da Batagov, Konyaspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Süper Lig'in 26. haftasında deplasmanda Konyaspor ile karşı karşıya geldi.

Karşılaşma Konyaspor'un 90+10'da penaltıdan bulduğu golle 1-0 sona erdi.

Bordo-Mavililer bu sonuçla haftayı 32 puanla kapatırken, deplasmandaki galibiyet hasretini de sürdürdü.

Mücadelenin ardından açıklamalarda bulunan Batagov şu ifadeleri kullandı;

"Bizim adımıza çok kötü bir sonuç. Maçı kazanmak için buradaydık ama hatalar yaptık. Oyun kurmaya, iyi oynamaya çalıştık ama fırsatları değerlendiremedik. Rakibimizde bulduğu ilk fırsatı değerlendirdi."
 

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bayro
1 yıl önce

Hepiniz defolun Şenol istifa Yönetim istifa

O
Oflu
1 yıl önce

Kalitesiz futbolcular hata yaparlar.

A
Akcaabatli
1 yıl önce

Varliginiz hata olmazsaniz daha faydali olur

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Kada vuruşundan belli .Orta yapiliyo kafanı eğip vurmaya çalıştın ve sonuç yok. Olmuyor olmuyor olmuyor

E
Erkan
1 yıl önce

Bu sene Depression sezonu Saglam yönetim Saglam Hoca gerek Bașka yolu yok