| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Ocak 2018 11:34

Trabzonspor başkanı yöneticiye penaltı çekti

Trabzonspor'da başkan Usta yönetici Gençağa Meriç'e penaltı çekti.

Haber61 - Spor Servisi - Trabzosnpor'da Başkan Muharrem Usta yönetici Gençağa Meriç'e penaltı çekti.

Spor Toto Süper Lig'in ikinci yarısı için hazırlıklarını Antalya'da sürdüren Trabzonspor'da dün takımın kamp yaptığı otele gelen Başkan Muharrem Usta ve yöneticiler bugün sabah yapılan antrenmanı da izledi.

Sahaya gelen Başkan Usta, Gençağa Meriç'e penaltı çekti.Başkan Usta'nın attığı penaltıların çoğu gol olurken bir kaç top ise direkten döndü..
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!