| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 28 Ocak 2018 17:38

Trabzonspor Başkanı Muharrem Usta'dan taraftara mesaj

Trabzonspor Başkanı Muharrem Usta, bu akşam oynanacak Trabzonspor - Fenerbahçe maçını izlemek için stadyuma geldi.

Haber61 / Spor Servisi

Süper Lig'in 19. haftasında Trabzonspor bu akşam Fenerbahçe ile karşı karşıya gelecek. Saat 19.00'da başlayacak karşılaşma büyük ilgi görürken, Trabzonspor Başkanı Muharrem Usta, zorlu karşılaşmayı izlemek için geldi.


 
Trabzonspor Başkanı Muharrem Usta, Trabzonspor – Fenerbahçe maçını izlemek Medical Park Stadyumu’na geldi. Taraftarın ilgisiyle karşılaşan Muharrem Usta basın mensuplarının sorularını yanıtlamaktan kaçındı. Haber61’e kısa bir açıklamada bulunan Başkan Usta, "Taraftarlar gerekeni yapıyor hepsine çok teşekkür ediyor selamlarımı gönderiyorum" sözlerini kullandı. 

 

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
kanuni colak
8 yıl önce

tabi gelecek kendi takimi geldi nede olsa

H
HASAN BAHADIR
8 yıl önce

Taraftar her zaman gerekeni yaptı... peki siz ne yaptınız... Hakkımızı yiyenlere prim verdiniz moral verdiniz. Taraftara yalan üstüne yalan konuştunuz. V.s.