Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan Uğurcan Çakır söylentileri hakkında önemli açıklamalar yaptı.
Başkan Doğan, Uğurcan Çakır için resmi bir teklif gelmediğini belirtip "20 Milyon Euro'da verseler de satmayacağım dedi.
Trabzonspor'da Başkan Ertuğrul Doğan, Uğurcan Çakır'ın transfer durumunu hakkıda şu ifadeleri kullandı;
"UĞURCAN'I SATMAK GİBİ BİR DÜŞÜNCEMİZ YOK"
"Bu konu çok ilginç bir hal aldı. Ben çok açık konuşan biriyim. Söylediklerimin neden anlaşılmadığını anlamıyorum. Uğurcan Çakır bizim en değerli oyuncularımızdan bir tanesi. Bizim kaptanımız, kardeşimiz. Uğurcan Çakır'ı, kaptanımızı satmak gibi bir düşüncemiz yok. Yurt dışından bir teklif gelirse, kendisini ve Trabzonspor'u mutlu ederse düşünürüz."
"FENERBAHÇE 20 MİLYON EURO DA VERSE SATMAYACAĞIM"
"Uğurcan'ın 'ben gitmek istiyorum' diye bir teklifi olmadı. Uğurcan'ın bir Avrupa hayali olduğunu ve yurt dışından bazı takımlarla görüştüğünü söyledi. Ben de bu konuda kendisine yardımcı olacağımızı söyledik. Yurt içinden Uğurcan için herhangi bir teklif almadık. Fenerbahçe 20 milyon Euro da verse satmayacağım. Türkiye'den herhangi bir takımdan Uğurcan için teklif almadık."
Tüm Yorumlar (12)
Hasan
11 ay önceUğurcan'ın 'ben gitmek istiyorum' diye bir teklifi olmadı.. Taraftar olarak Trabzonspor başkanına inanmak zorundayız. Uğurcan gitme teklifi dahi etmemiş. Kendini gazteci zanneden bazı tipler ha bire Uğurcan haberi yaparak Trabzonspor üzerinde kargaşa peşinde. Ben egelliyorum bu tipler. Taraftar algıya kapılması. Ertuğrul Doğan delikanlı adamdır. Becerir beceremez ayrı konu
Tango
11 ay önceNokta
Reisssssssss
11 ay öncePiyasa tamda başkanımızın istediği gibi işliyor sanki kurgulanmış, Uğurcan üzerinden manevi Rant elde edip onu uygun zamanda maddi ranta çevirme yöntemi..Beylik sözler vesaire şehrin nabzını tutmak , sonra zamanı gelince Uğurcan ı harcama ve basamak olarak kullanma, fursat doğarsa bu duygusal patlamayı bir şekilde maddi ranta çevirme…Başkan hiç boş adam değilmiş bu tip şeyler genelde dünyada bazı özel okullarda verilen eğitimin bir parçası psikolojik savaş bastırma yıldırma itaat sonra rantt
Tursun
11 ay önceHerşey iyi giderse problem yok ama bir zamanlar birisi hemde çok yukarılardan papazı vermem demişti.çok zenginsen hovardalık yaparsın ama zengin değilsen ağlatırlar mesela sor bakalım eski başkana Abdülkadir’i satsaydı ne olurdu.
ismail
11 ay öncevalla ne diyelim aklın yolu bir. başarılı olacaksa Trabzon iyi oyuncuları satarak değil kadrosunda tutarak başarılı olacak. İyi kaleci olmadan takımın nasıl başarılı olması bekleyeceğiz ki? Ayrıca zaten para harcanmasının temel amacı başarı elde etmek değil mi? olması gereken Uğurcanı tutmak daha iyisi olmadıktan sonra.
Bilal
11 ay önceSenin değiş Uğurcan İn dediği önemli oda diyormu 20 milyon euro verseler de asla ğitmeyeceğim zannetmem pazartesi fenerde ğörürsem şaşırmam niye Uğurcan tek bir açıklama yapmadı yapmıyor niye
cevdet demırcı
11 ay önces.a sayın başkan oğurcan cakır bızım işimıze yaramaz artık yanliş yoldasınız bırılerının gazına gelmeyın trabzonspora para lazım veren varmı başkanım yok yanlızca sen koşuyorsun onun ıcın bu takım fener olur gs olur sorun yok
Toninyo
11 ay önceYa başkanım gerilip kızma basın haberi ukraynadan talibi varmış onların on numarası kaliteli ver onlara takas bonservisinide sonraki satıştan yarı yarıya olabilir bu kafayı bozmuş sıkıntıya devam ederse mehmet ekiçi pozisyonunu yaparsın tüm karizması biter bunu söylerken ona düşmanlığım yok neden sözlemesini uzattı bu haberler sıktı
Beykozlu
11 ay önceUğurcan Trabzon şehrinden ayrılmak istiyor olabilir bunu anlayışla karşılamak gerek. Fakat kendisine net ifade edilmeli ki, FB ve GS'ye direkt olarak gidemez. İsterse Monaco'ya isterse Shaktar'a gitsin. Gittiği yerde 1 sene mi oynar, kendisini kadro dışı mı bıraktırır sonra FB'ye mi gider GS'ye mi gider bilemeyiz. Bizi de bağlamaz. Uğurcan illa gideyim diyorsa onu baskı ile tutmaya çalışmayın. Shaktar'a Monaco'ya haber salın teklif yapsınlar, bonservis bedeli 10 milyon euro
Beykozlu
11 ay önceİlla gideceğim diyen birini zorla tutarsan ne olur?! Çalışmak istemediğin bir işyerinde neden durasın mesela? Alternatifin varsa gitmeyi istersin. Uğurcan'ın da alternatifleri var. Fakat ona şunu söylemek lazım, yurtdışındaki takımlar alternatiftir fakat GS ve FB alternatif değildir. Yurtdışından teklif getirsin gitsin. Adamı zorla tutarsak motivasyonsuzluktan mutsuzluktan hem kendi zarar görecek hem takım zarar görecek. Kimseye eziyet etmeye hakkımız yok
Beykozlu
11 ay önceSinsi biri olduğu açık. Yaptığı bazı açıklamalar samimiyetsiz geliyor
Murat Altuntaş
11 ay önce20 miliyon versin Fener ozaman konuşuruz . Bir aydan beri ses yok bugün konuş kaptan da kupa paylaşsin . Cikip da ben trabzonspor luyum ya avrupa ya trabzonspor diyemedi mi ? Para çoğu insanin herşeyi olmuş bizim gibiler de cene yorsun .