| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 28 Haziran 2025 13:37 Güncellenme tarihi: 28 Haziran 2025 13:48

Trabzonspor başkanı Ertuğrul Doğan'dan net Uğurcan Çakır açıklaması! "20 Milyon Euro'da verseler satmayacağım"

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan'dan flaş Uğurcan Çakır açıklaması geldi.

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan Uğurcan Çakır söylentileri hakkında önemli açıklamalar yaptı.

Başkan Doğan, Uğurcan Çakır için resmi bir teklif gelmediğini belirtip "20 Milyon Euro'da verseler de satmayacağım dedi.

Trabzonspor'da Başkan Ertuğrul Doğan, Uğurcan Çakır'ın transfer durumunu hakkıda şu ifadeleri kullandı;

"UĞURCAN'I SATMAK GİBİ BİR DÜŞÜNCEMİZ YOK"

"Bu konu çok ilginç bir hal aldı. Ben çok açık konuşan biriyim. Söylediklerimin neden anlaşılmadığını anlamıyorum. Uğurcan Çakır bizim en değerli oyuncularımızdan bir tanesi. Bizim kaptanımız, kardeşimiz. Uğurcan Çakır'ı, kaptanımızı satmak gibi bir düşüncemiz yok. Yurt dışından bir teklif gelirse, kendisini ve Trabzonspor'u mutlu ederse düşünürüz."

"FENERBAHÇE 20 MİLYON EURO DA VERSE SATMAYACAĞIM"

"Uğurcan'ın 'ben gitmek istiyorum' diye bir teklifi olmadı. Uğurcan'ın bir Avrupa hayali olduğunu ve yurt dışından bazı takımlarla görüştüğünü söyledi. Ben de bu konuda kendisine yardımcı olacağımızı söyledik. Yurt içinden Uğurcan için herhangi bir teklif almadık. Fenerbahçe 20 milyon Euro da verse satmayacağım. Türkiye'den herhangi bir takımdan Uğurcan için teklif almadık."

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hasan
11 ay önce

Uğurcan'ın 'ben gitmek istiyorum' diye bir teklifi olmadı.. Taraftar olarak Trabzonspor başkanına inanmak zorundayız. Uğurcan gitme teklifi dahi etmemiş. Kendini gazteci zanneden bazı tipler ha bire Uğurcan haberi yaparak Trabzonspor üzerinde kargaşa peşinde. Ben egelliyorum bu tipler. Taraftar algıya kapılması. Ertuğrul Doğan delikanlı adamdır. Becerir beceremez ayrı konu

T
Tango
11 ay önce

Nokta

R
Reisssssssss
11 ay önce

Piyasa tamda başkanımızın istediği gibi işliyor sanki kurgulanmış, Uğurcan üzerinden manevi Rant elde edip onu uygun zamanda maddi ranta çevirme yöntemi..Beylik sözler vesaire şehrin nabzını tutmak , sonra zamanı gelince Uğurcan ı harcama ve basamak olarak kullanma, fursat doğarsa bu duygusal patlamayı bir şekilde maddi ranta çevirme…Başkan hiç boş adam değilmiş bu tip şeyler genelde dünyada bazı özel okullarda verilen eğitimin bir parçası psikolojik savaş bastırma yıldırma itaat sonra rantt

T
Tursun
11 ay önce

Herşey iyi giderse problem yok ama bir zamanlar birisi hemde çok yukarılardan papazı vermem demişti.çok zenginsen hovardalık yaparsın ama zengin değilsen ağlatırlar mesela sor bakalım eski başkana Abdülkadir’i satsaydı ne olurdu.

I
ismail
11 ay önce

valla ne diyelim aklın yolu bir. başarılı olacaksa Trabzon iyi oyuncuları satarak değil kadrosunda tutarak başarılı olacak. İyi kaleci olmadan takımın nasıl başarılı olması bekleyeceğiz ki? Ayrıca zaten para harcanmasının temel amacı başarı elde etmek değil mi? olması gereken Uğurcanı tutmak daha iyisi olmadıktan sonra.

Tüm Yorumlar (12)

H
Hasan
11 ay önce

Uğurcan'ın 'ben gitmek istiyorum' diye bir teklifi olmadı.. Taraftar olarak Trabzonspor başkanına inanmak zorundayız. Uğurcan gitme teklifi dahi etmemiş. Kendini gazteci zanneden bazı tipler ha bire Uğurcan haberi yaparak Trabzonspor üzerinde kargaşa peşinde. Ben egelliyorum bu tipler. Taraftar algıya kapılması. Ertuğrul Doğan delikanlı adamdır. Becerir beceremez ayrı konu

T
Tango
11 ay önce

Nokta

R
Reisssssssss
11 ay önce

Piyasa tamda başkanımızın istediği gibi işliyor sanki kurgulanmış, Uğurcan üzerinden manevi Rant elde edip onu uygun zamanda maddi ranta çevirme yöntemi..Beylik sözler vesaire şehrin nabzını tutmak , sonra zamanı gelince Uğurcan ı harcama ve basamak olarak kullanma, fursat doğarsa bu duygusal patlamayı bir şekilde maddi ranta çevirme…Başkan hiç boş adam değilmiş bu tip şeyler genelde dünyada bazı özel okullarda verilen eğitimin bir parçası psikolojik savaş bastırma yıldırma itaat sonra rantt

T
Tursun
11 ay önce

Herşey iyi giderse problem yok ama bir zamanlar birisi hemde çok yukarılardan papazı vermem demişti.çok zenginsen hovardalık yaparsın ama zengin değilsen ağlatırlar mesela sor bakalım eski başkana Abdülkadir’i satsaydı ne olurdu.

I
ismail
11 ay önce

valla ne diyelim aklın yolu bir. başarılı olacaksa Trabzon iyi oyuncuları satarak değil kadrosunda tutarak başarılı olacak. İyi kaleci olmadan takımın nasıl başarılı olması bekleyeceğiz ki? Ayrıca zaten para harcanmasının temel amacı başarı elde etmek değil mi? olması gereken Uğurcanı tutmak daha iyisi olmadıktan sonra.

B
Bilal
11 ay önce

Senin değiş Uğurcan İn dediği önemli oda diyormu 20 milyon euro verseler de asla ğitmeyeceğim zannetmem pazartesi fenerde ğörürsem şaşırmam niye Uğurcan tek bir açıklama yapmadı yapmıyor niye

C
cevdet demırcı
11 ay önce

s.a sayın başkan oğurcan cakır bızım işimıze yaramaz artık yanliş yoldasınız bırılerının gazına gelmeyın trabzonspora para lazım veren varmı başkanım yok yanlızca sen koşuyorsun onun ıcın bu takım fener olur gs olur sorun yok

T
Toninyo
11 ay önce

Ya başkanım gerilip kızma basın haberi ukraynadan talibi varmış onların on numarası kaliteli ver onlara takas bonservisinide sonraki satıştan yarı yarıya olabilir bu kafayı bozmuş sıkıntıya devam ederse mehmet ekiçi pozisyonunu yaparsın tüm karizması biter bunu söylerken ona düşmanlığım yok neden sözlemesini uzattı bu haberler sıktı

B
Beykozlu
11 ay önce

Uğurcan Trabzon şehrinden ayrılmak istiyor olabilir bunu anlayışla karşılamak gerek. Fakat kendisine net ifade edilmeli ki, FB ve GS'ye direkt olarak gidemez. İsterse Monaco'ya isterse Shaktar'a gitsin. Gittiği yerde 1 sene mi oynar, kendisini kadro dışı mı bıraktırır sonra FB'ye mi gider GS'ye mi gider bilemeyiz. Bizi de bağlamaz. Uğurcan illa gideyim diyorsa onu baskı ile tutmaya çalışmayın. Shaktar'a Monaco'ya haber salın teklif yapsınlar, bonservis bedeli 10 milyon euro

B
Beykozlu
11 ay önce

İlla gideceğim diyen birini zorla tutarsan ne olur?! Çalışmak istemediğin bir işyerinde neden durasın mesela? Alternatifin varsa gitmeyi istersin. Uğurcan'ın da alternatifleri var. Fakat ona şunu söylemek lazım, yurtdışındaki takımlar alternatiftir fakat GS ve FB alternatif değildir. Yurtdışından teklif getirsin gitsin. Adamı zorla tutarsak motivasyonsuzluktan mutsuzluktan hem kendi zarar görecek hem takım zarar görecek. Kimseye eziyet etmeye hakkımız yok

B
Beykozlu
11 ay önce

Sinsi biri olduğu açık. Yaptığı bazı açıklamalar samimiyetsiz geliyor

M
Murat Altuntaş
11 ay önce

20 miliyon versin Fener ozaman konuşuruz . Bir aydan beri ses yok bugün konuş kaptan da kupa paylaşsin . Cikip da ben trabzonspor luyum ya avrupa ya trabzonspor diyemedi mi ? Para çoğu insanin herşeyi olmuş bizim gibiler de cene yorsun .