Trabzonspor Kulübü Başkanı Ertuğrul Doğan, kulübün 58. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Doğan mesajında şu ifadelere yer verdi:
2 Ağustos 1967…
Bir şehrin kalbinden doğan, Karadeniz’in hırçın dalgalarına umutla karışan, milyonların gönlünde taht kuran büyük bir sevdanın adıdır Trabzonspor.
Kurulduğu ilk günden bu yana sadece bir spor kulübü değil; inancın, emeğin, karakterin ve direnişin sembolü olmuştur Trabzonspor.
Bu büyük çatı altında kazanılan şampiyonluklar, Avrupa'da elde edilen zaferler, altyapımızdan yetişen nice genç yetenek, farklı branşlardaki başarılarımız ve hepsinden önemlisi; yılmadan, yorulmadan kulübüne sahip çıkan milyonlarca taraftarımızla birlikte yazdığımız 58 yıllık bu büyük hikâye, Türk spor tarihinde eşsiz bir yer edinmiştir.
Bugün, Trabzonspor’umuzu ekonomik, sportif ve kurumsal anlamda daha güçlü bir geleceğe taşımak adına kararlılıkla çalışıyoruz.
Bu vesileyle, kulübümüzün kuruluşunda emeği geçen, armamıza gönül verip katkı sunmuş tüm değerli isimleri saygı ve minnetle anıyor; onların açtığı yolda, aynı inanç ve azimle yürümeye devam ediyoruz.
Nice yıllara, nice zaferlere…
Tüm Yorumlar (12)
Mantıksız
10 ay önceKutlamayı senin Başkanın Ağaoğlu yapıyordu. Kopyalarından sakının …
Hy
10 ay önceYorum yapmaya değmez oyuncu göndermeye var almaya ne yazıkki yok
Gurbet Kuşu
10 ay önceBaşkandan kutlama mesajı olarak istifa ediyorum demesini beklerdim, zira bu derece basiretsiz bir yönetim 40 yaşındayım inanın hatırlamakta güçlük çekiyorum, yazık oluyor bu güzel camiaya...
Vatandaş61
10 ay önceBiran önce istifa et beceriksiz
Trabzon
10 ay önceİSTİFA et kimsenin senden umudu yok.boş konuşmalara karnımız tok
ahmet
10 ay öncekulubu batirdin istifa et git yeter takimi kume dusurecen bela oldun basimiza
Oflu
10 ay önce3 sezondur 42 transfer yapıp, takımın ihtiyacı olan 1 adet 8 numara oynayan futbolcu transfer edemeyen insanların mesajları pek inandırıcı olmuyor.
Dadaş
10 ay önceBenimde doğum günüm bugün bu güzel günde istifa haberi almak pahabicilemez bi hediye olur yaptin yönetemedin bırak artık
Emekli
10 ay önceBu nasıl bir dünya insanlarda utanma duygusu diye birşey kalmamış hırs utanma duygusunu bastırmış. Başarısız olup istifa etmek te bir erdemliktir. . Değerinden birşey kaybetmezsin.. Çok başarılı olmuş gibi birde demeç yayınlıyor ayıp ya sizlerin en iyi demediniz istifa etmeniz
Ts
10 ay önceTRANSFERLER YOK
Trabzon
10 ay öncegerçekten taraftar birgün perişan edeçek bu adamı
Abubekir Hacimustafaoğlu
10 ay önceDünyanın tüm yaşlı ve sanatlarını toplayıp direniyorsun düşmemek için. Koskoca Şenol Güneş 'i yedin.