| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Mayıs 2025 14:27 Güncellenme tarihi: 07 Mayıs 2025 14:43

Trabzonspor başkanı Ertuğrul Doğan, kupa primini açıkladı!

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, İstanbul'da bir otelde düzenlediği basın toplantısında açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, İstanbul'da bir otelde düzenlediği basın toplantısında bordo mavili kulübün hedefleri, takımın gidişatı ve yürütülen projelere dair açıklamalarda bulundu.

Doğan, Ziraat Türkiye Kupası finaline ilişkin prim kararını açıkladı.

14 Mayıs’ta Galatasaray ile oynanacak Türkiye Kupası finaline büyük önem verdiklerini belirten Başkan Doğan, “Finalden gelecek olan tüm gelirler, hem maç geliri hem de naklen yayın gelirinin tamamı, futbolculara vereceğiz" dedi.

 

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

N
namık
1 yıl önce

yenilirsek tribün gelirinin %40ı ve yayın geliri kulübe kalacak, yenersek tribün gelirinin %60ı ve yayın geliri kulübe kalacak demek ki. Yenilelim o vakit. Ülke batakta, borçları ödeyemeyiz biz

W
Wakame
1 yıl önce

Üzerine birer de villa versen ruh olacak başkan ruh. Oynamaz onlar.

M
Muhammed parlayan
1 yıl önce

Eeeee bu futpollan bende olsam milyon yuro derdim sen hic tüşüntünmü bu oyunlan kupa alacağını ama böyle topcu alan başkan başka nasıl konuşsun

A
akif
1 yıl önce

fazlasını vermek gerek. bu kupa gelirse sezonun rezilliğini kurtarır. mutlaka kazanmak gerek

B
Bilak
1 yıl önce

Sende biliyorsun adamın biri ğibi nasılsa yenemezler şu bu biride ğeçen u 19 finali için kupayı alırlarsa şu kadar prim vereceğim demişti çok komiksiniz

Tüm Yorumlar (10)

N
namık
1 yıl önce

yenilirsek tribün gelirinin %40ı ve yayın geliri kulübe kalacak, yenersek tribün gelirinin %60ı ve yayın geliri kulübe kalacak demek ki. Yenilelim o vakit. Ülke batakta, borçları ödeyemeyiz biz

W
Wakame
1 yıl önce

Üzerine birer de villa versen ruh olacak başkan ruh. Oynamaz onlar.

M
Muhammed parlayan
1 yıl önce

Eeeee bu futpollan bende olsam milyon yuro derdim sen hic tüşüntünmü bu oyunlan kupa alacağını ama böyle topcu alan başkan başka nasıl konuşsun

A
akif
1 yıl önce

fazlasını vermek gerek. bu kupa gelirse sezonun rezilliğini kurtarır. mutlaka kazanmak gerek

B
Bilak
1 yıl önce

Sende biliyorsun adamın biri ğibi nasılsa yenemezler şu bu biride ğeçen u 19 finali için kupayı alırlarsa şu kadar prim vereceğim demişti çok komiksiniz

A
Ahmet 61 TS
1 yıl önce

BİZİMKİLERE TRABZONU DA TAPU ETSENİZ NAFİLE..

H
Hasan
1 yıl önce

Bu takımda kupa alacak inanç, güç, yetenek yok. En klas oyuncular yaşlı sakat. Başkan U 19'u da içine alan genç enerjik bir kadro kurun. Hedefi iyi belilersen taraftar sabreder

T
Ters
1 yıl önce

İki tane maçımız var prime gs ile 3 atsak adamlar 5 atacak bize Rezil olmadan önümüzdeki şu 7 günü bi atlatsak da Maçı izlemeye bile korkuyorum

T
taraftar 61
1 yıl önce

Kupayı almak bu sezon için büyük başarı olur,ama g.saraya baktımızda trabzondan daha kaliteli kodroya sahip hem oyuncu hem takım bazında.nihayetinde tek maç bakarsak güzel bir oyun çıkarabilirse takım futbol şansıda yanlarında olursa neden olmasın kupayı almak

K
Komedi
1 yıl önce

100 maç yapsanız bir maç Galatasarayı yenemezsin. Yalandan yaygara yapma. Trabzon sıradan bir takım oldu sayenizde.