Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, İstanbul'da bir otelde düzenlediği basın toplantısında bordo mavili kulübün hedefleri, takımın gidişatı ve yürütülen projelere dair açıklamalarda bulundu.
Doğan, Ziraat Türkiye Kupası finaline ilişkin prim kararını açıkladı.
14 Mayıs’ta Galatasaray ile oynanacak Türkiye Kupası finaline büyük önem verdiklerini belirten Başkan Doğan, “Finalden gelecek olan tüm gelirler, hem maç geliri hem de naklen yayın gelirinin tamamı, futbolculara vereceğiz" dedi.
Tüm Yorumlar (10)
namık
1 yıl önceyenilirsek tribün gelirinin %40ı ve yayın geliri kulübe kalacak, yenersek tribün gelirinin %60ı ve yayın geliri kulübe kalacak demek ki. Yenilelim o vakit. Ülke batakta, borçları ödeyemeyiz biz
Wakame
1 yıl önceÜzerine birer de villa versen ruh olacak başkan ruh. Oynamaz onlar.
Muhammed parlayan
1 yıl önceEeeee bu futpollan bende olsam milyon yuro derdim sen hic tüşüntünmü bu oyunlan kupa alacağını ama böyle topcu alan başkan başka nasıl konuşsun
akif
1 yıl öncefazlasını vermek gerek. bu kupa gelirse sezonun rezilliğini kurtarır. mutlaka kazanmak gerek
Bilak
1 yıl önceSende biliyorsun adamın biri ğibi nasılsa yenemezler şu bu biride ğeçen u 19 finali için kupayı alırlarsa şu kadar prim vereceğim demişti çok komiksiniz
Ahmet 61 TS
1 yıl önceBİZİMKİLERE TRABZONU DA TAPU ETSENİZ NAFİLE..
Hasan
1 yıl önceBu takımda kupa alacak inanç, güç, yetenek yok. En klas oyuncular yaşlı sakat. Başkan U 19'u da içine alan genç enerjik bir kadro kurun. Hedefi iyi belilersen taraftar sabreder
Ters
1 yıl önceİki tane maçımız var prime gs ile 3 atsak adamlar 5 atacak bize Rezil olmadan önümüzdeki şu 7 günü bi atlatsak da Maçı izlemeye bile korkuyorum
taraftar 61
1 yıl önceKupayı almak bu sezon için büyük başarı olur,ama g.saraya baktımızda trabzondan daha kaliteli kodroya sahip hem oyuncu hem takım bazında.nihayetinde tek maç bakarsak güzel bir oyun çıkarabilirse takım futbol şansıda yanlarında olursa neden olmasın kupayı almak
Komedi
1 yıl önce100 maç yapsanız bir maç Galatasarayı yenemezsin. Yalandan yaygara yapma. Trabzon sıradan bir takım oldu sayenizde.