Trabzonspor Kulüp Başkanı Ertuğrul Doğan, kulübün mali yapısı ve kamuoyundaki transfer beklentilerine yönelik açıklamalarda bulundu. Göreve geldikleri günden bu yana büyük bir mücadele verdiklerini belirten Doğan, “Herkesin bir fikri var ama konuşulmayan tek şey bu paraların nasıl bulunacağı. Kimse bunu konuşmak istemiyor” dedi.
“Zorlukları biliyoruz ve sorunları çözmek için mücadele ediyoruz”
Doğan, “Üstüne basa basa anlatmama rağmen kimse anlamak istemiyor. Bankalar Birliği’nden kaynaklı Trabzonspor’un tüm hesaplarında bloke vardı. Biz bu dayağı yiyeceğimizi bile bile, Trabzonspor kötü günlere düşmesin diye göreve talip olduk. O günden beri de mücadele ediyoruz. İşin içinde olan biri olarak bu durumu en iyi ben biliyorum. Önceki 5 yılda da bu yükün tamamını tek başıma çektim. Göreve geldiğimizden beri çözülmemiş birçok sorun vardı. Trabzonspor kendi stadyumunu bile alamamış, tesislerinde adeta işgalci durumdaydı. Kartal Tesisleri’nin sözleşmesini bile uzatamamıştı. Tüm bu problemleri biz bu dönemde çözdük.
Belki bunlar taraftar için bir şey ifade etmiyor. Ama ekonomiyi bilen, aklı başında yönetici ve eski başkanlar için durumun farkında olmamak garip. Çünkü geçmişte yöneticilik yapmış arkadaşlarımızın bunu bilmeleri gerekiyor. Herkesin bir fikri var ve biz bu görüşlere saygı duyuyoruz. Trabzonspor’un 20-25 yılı bulan vergi borçları var ve hala 1 TL bile gelir elde edemiyoruz. Sermaye artırımı sürecini tamamlarsak borcumuz yaklaşık 2 milyar TL’ye inecek ve vergi borcundan da kurtulacağız. Eğer bu paraları ödemeseydik, bugün rakiplerimizin 20 milyar TL borçları konuşuluyor olurduk. İçerideki oyuncuların satışlarını dahi yaparsam, neredeyse borcu kapatacağım. Bir yandan da bu kulübü yarıştırmak zorundayım.”
“200 milyon Euro’luk takımlarla yarışıyoruz”
Mevcut ekonomik sıkıntılara rağmen sportif başarı beklentisinin sürdüğünü ifade eden Doğan, Merkez Hakem Kurulu’na da göndermede bulundu.
“Borcu kapatacaksın, faizi ödeyeceksin, vergi borcunu bitireceksin, sonra da 200 milyon Euro bütçeli takımlarla yarışacaksın. Bir de üzerine MHK ile uğraşacaksın. Trabzonspor’un çalınan 25 puanı var. Biz aslında üçüncü olmamız gereken ligde olamadık.” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (24)
Gökhan 61
11 ay önceSanki cebinden para vermiş borsada milletin parasını hiç ettirip küçük yatırımcıyı soydur sonrada çıkıp dünyayı kurtaran adam edasıyla hava at suratından dolandırıcılık akıyor yazık Trabzonspor’a ve bu şehrin evlatlarına bunun gibi karekter yoksunları yüzünden Trabzon’da kötüleniyor
Sedat
11 ay önceKabul etmek zorunda değilsin sayın Erdoğan. Ekonomi den anladığını söylüyorsun çöp olacak futbolcuları transfer yapıyorsun. Senin eylemlerinle demeçlerin aynı değil çok kurnaz adamsın…yazık ki futboldan inan bir gram anlamıyorsun…
taraftar
11 ay önceO ki para yok o zaman katarlılar klübün %51 ini almak istediklerinde neden %49'u verelim diye ısrar ettiniz.. Neden %51 vererek klübe sermaye girişine izin vermediniz? %49 verelim diyerek paraları bırakın gidin demek istediniz.. Paranın icabına biz bakarız demek istediniz? Bu klüpte mustafa emicenin, kazım koyuncunun ruhu var yaygarası kopartıp, işi ruhlar alemine havale ettiniz.. Adamlar klübü 4 teker üstüne koyup ülkelerine mi götürecekti? Dünya futbolundan haberiniz yokmuydu? Yalancısınız..
Savatanica
11 ay önceKimse babasının hayrına göreve talip olmuyor.Hic para yemediğini varsayiyorum ama sadece TS başkanı reklami ile islerin 3-5 kat artmıştır.
TS
11 ay önceHarcarken düşünecektin. Kimse babasını hayrına iş yapmaz
Mehmet Ali
11 ay önceSayın başkanım görevinizde başarılı buluyorum. Söyledikleriniz doğru.
Ali Altun
11 ay önceBaşkan bu işin adı bile bile dayak yemek değil para yemektir. Hiçbir başkan 4 yılında da lig, kupa ve Avrupada da sıfır sportif başarı ile devam etmez. Kovulur.
Çınar
11 ay önceYaptığın 24 transferin içinden bir iki oyuncunun dışında hepsi vasat. Alırken onca para veriyorsun, göndermek için de üstte para veriyorsun. Futboldan anlamadığın gibi ekonomiden de anlamıyorsun. Transfer hatalarıyla kulubü zarar ettiriyorsun. Birde Ts a gönül vermiş insanların bedelli hisse senedi adı altında paralarını gaspettiriyorsun. Yol yakınken bırak senin işin değil başkanlık.
Fanatik
11 ay öncebirk böyle kendini acindirmayi. senin nasil yak oyunlari ile baskan oldugun akili olan herkes bilir.
avanoz
11 ay öncesayın başkan basit soru bunları almasaydın ne olurdu maliyetleri 1,5 milyar tl borç LUNDSTRAM 225 MİLYON TL OZAN TUFAN 290 MİLYON TL SERDAR 206 MİLYON TL BARİSİC 205 MİLYON TL SAVİC 337 MİLYON TL
Burhan
11 ay önceNeden para bulmak Zorunda bu takım onu da söyle. O zaman göreve talip olmayacaksınız. Orası reklam yapma yeri değil. Başarı da başarısızlık da iyi yönetilebilmeli. Rica ve minnet takımı değil Trabzonspor önce bunun farkında olmak gerek. Taraftarla barışık olmaya çalışsanız İyi olacak.
ERDO61
11 ay önceBaşkanın mali yönden yaptıkları takdire şayan, ancak tamamen haklıdır demek de hata olur. Mütevazi bütçelerle de isabetli transferler yapılabilirdi. Taraftar sonuca ve güzel futbola bakar.
Beykozlu
11 ay önceKulübe sponsor olmuştur vs o başka. Sponsor oluyorsa formada reklamı gözüküyor, yani bir karşılığı var. Borsada son yıllarda 3 kez yaptığı bedelli sermaye artışı ile Trabzonspor hisse değerini pula çevirip sonra biz borç kapatıyoruz diye övünmek insanları aptal yerine koymaya çalışmaktır. Sanki iyi bir şey yapmış gibi anlatıyor. Kulübün geliri yoktu da o yüzden mi transferlerde titiz davrandınız
Taraftar61
11 ay önceAllah askina isitifa et git maf ettin Koskoca trabzonsporu senin gibi basarisiz baskan istemiyoruz
Murat
11 ay önceBunca küçük yatırımcının olan bütün birikimini resmi yollar la çaldınız çok beddua aldınız aralarından bir iki kişinin bedduası tutarsa bir anda bakmış sın felç olup yada kalp krızı geçirerek paraları yiyemeden toprak olmuşsun ben şimdi den söyleyeyim HAKKIMI HELAL etmiyorum diğer dünya da iki elim yakanda olacak
Hasan Akyüz
11 ay önceİşi bilmiyor bu zavallı
Urfalı
11 ay önceAdama sanki zorla getirdik, ahmet başkana etmedik dalavere bırakmadınız, adamı indirdiniz kendiniz gelip paranızı çamaşır makinasından geçiyorsunuz
taraftar
11 ay önceSen bunu söylüyorsunda anlayacak kapasitede kaç kişi var.Trabzonsporun gerçeklerini açıkça söylüyor başkanımız.Borçlar ortadayken.Birileri hayal okyanusunda yüzüyor.O paralar ödenmeden bu çark nasıl dönecek.Limon tezgahımı çalıştırılıyor.Koca bir Trabzonspor şirketi.Üzerine kalan büyük borç yükü var.Varsa baba yiğit gelsin sorumluluğu alsın.Başkan doğru olanı yapıyor.Bilmeyen konuşmasın.Şampiyonluktan önemli olan borç yükünün sürdürülebilir ve yarıştan kopmayan bir takım olmak en mantıklı hedef.
Sürmeneli Osman
11 ay önceŞu 3 senedir aldığınız ve göndermeye çalıştığınız futbolculara bak Ertuğrul başkan, sonra taraftar neden kızıyor diye empati yap
Akcaabatli
11 ay önceBiz her gün kahrimizdan ölüyoruz Sende bir kere dayak ye ne olacak
TRABZON61
11 ay önceNASIL GELDİĞİNİZİ BİLİYORUZ... Hikaye anlatma... REKLAMINI YAPTIN Herhalde... Şimdi kaçmak için yol mu yapıyorsun.
Hasan
11 ay önceErtuğrul Doğan çok iyi Trabzonsporlu. Ama futbolu ve futbol camiasını çok bilmediği belli. Bir şeyi unutmayalım Trabzonspor Ahmet Ağaoğlu ve Ertuğrul Doğan ikilisi ile şampiyon oldu. Finans kaynağı Ertuğrul Doğan 'dı. Ağaoğlu zaten spor adamı. Ertuğrul Doğan 'ın şanssızlığı iyi bir yönetimi yok
TS
11 ay önceHer takıma satılamaz ugurcan hele ki gs fb bjk ya asla çünkü burası ts
Recep ali demirkir
11 ay önceHerkes yönetici olmuş hiç bir b k bilmiyorsunuz Bir bilet alınca trabzonlu olunmuyor şehir komple kombine Biletlere sarılmalı her maça gitmeli biz istanbul takımı değiliz onların onda bir gelirimiz var onlarla anca