| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 17 Aralık 2024 11:07

Trabzonspor Başkanı Doğan gönderdi Visca Dönüş uçağında okudu

Trabzonspor Başkanı Ertuğruş Doğan’ın gönderdiği mesajı Visca uçakta okudu.

Süper Lig’de Trabzonspor, dün akşam karşılaştığı Galatasaray maçında hakem kararlarının etkisiyle sahadan istediği sonucu alamadan ayrıldı.

Dönüş Uçağında Duygusal Anlar

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, maç sonrası dönüş yolculuğunda takıma moral veren bir adım attı. Takım kaptanlarından Edin Visca aracılığıyla tüm futbolculara anlamlı bir mesaj iletti.

Visca, dönüş uçağında anons kabinine geçerek Başkan Doğan’ın mesajını tüm takıma duyurdu

Başkan Doğan’ın Takıma Mesajı

Başkan Ertuğrul Doğan, futbolculara hitaben gönderdiği mesajda şu ifadelere yer verdi:

“Sevgili kardeşlerim, hepinize teşekkür ediyorum. Başımızı öne eğdirmediniz. Yeter ki böyle mücadele edelim, size inanıyorum ve güveniyorum.”

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
başkan
1 yıl önce

sahada iyilerde masada neler oluyor sorgulayan yok.. anca riv riv riv ..

T
TEK AŞK TRABZONSPOR
1 yıl önce

Hey başkan ligden düşeceğiz biran önce gereksizleri gönder gerçek futbolcu getir....

L
Lazkopat71
1 yıl önce

Dedi ve kümeye yerleştii

O
Oflu
1 yıl önce

Bizim kalitesiz takım anonslar ile kümeye doğru.

K
Kenan
1 yıl önce

Hakemler bakıyor bu takımın taraftarı yok.tribün baskısı yok.meydanı boş bulmuşlar Trabzon’dan intikam alıyorlar.şimdi bodrum maçı var.taraftar tribünleri doldursun.aleyhimize hakem hatalı karar versinde göreyim.onun için gelin şu tribünleri haftaya dolduralım.bu takımda kıvılcım var belli.taraftar olarak biz ateşi yakalım inanın hızla üst sıralara yükselecek bu takım.hadi taraftar tribün bizi bekliyor.

Tüm Yorumlar (11)

B
başkan
1 yıl önce

sahada iyilerde masada neler oluyor sorgulayan yok.. anca riv riv riv ..

T
TEK AŞK TRABZONSPOR
1 yıl önce

Hey başkan ligden düşeceğiz biran önce gereksizleri gönder gerçek futbolcu getir....

L
Lazkopat71
1 yıl önce

Dedi ve kümeye yerleştii

O
Oflu
1 yıl önce

Bizim kalitesiz takım anonslar ile kümeye doğru.

K
Kenan
1 yıl önce

Hakemler bakıyor bu takımın taraftarı yok.tribün baskısı yok.meydanı boş bulmuşlar Trabzon’dan intikam alıyorlar.şimdi bodrum maçı var.taraftar tribünleri doldursun.aleyhimize hakem hatalı karar versinde göreyim.onun için gelin şu tribünleri haftaya dolduralım.bu takımda kıvılcım var belli.taraftar olarak biz ateşi yakalım inanın hızla üst sıralara yükselecek bu takım.hadi taraftar tribün bizi bekliyor.

K
Kadir T.
1 yıl önce

Anosu tamamlayayim: Sevili arkadaslar biraz daha gayret son 20 takim arasina katilabiliriz. REZIL, REZIL, REZIL ADAM. Sizde utanma duygusu kalmamış politikacılar gibi.

C
CAPT,M,D,
1 yıl önce

ARTIK ŞEREFLİ MAĞLUBİYETLER DÖNEMİNE GİRDİK GALİBA,,

G
Gökhan tan
1 yıl önce

Ne dedi ne dedi

A
Akın guntepe
1 yıl önce

Dünkü maçı Trabzonspor kazanmıştır yalancisaray niye çıkıp şimdi demedi biz Trabzonspor un puanını çaldık diye

M
Mgr,a
1 yıl önce

İnsan kendinde olmayanı anlayamaz. Yapacak bir şey yok bizde galibiyet için herşey mübah değil.

Z
Ziyaretci
1 yıl önce

Başkan şenol hocayı yollarsan kurtulursun bu durumdan ama yollarken kulübün anahtarını ona birakman lazım o kadar tazminat veremez Trabzon ha tazminat istemez ise o Trabzonlu deriz