Haber61 / Spor Servisi / Özel
Başakşehir karşısında evinde 1-0 yenilen Trabzonspor'un başkan yardımcısı Gençağa Meriç, maç sonrasında yaşanan gerginliği ve mağlubiyet hakkında konuştu.
MERİÇ: HOŞGÖRÜLÜ OLMALIYIZ
Yenilgiyi şanssızlık olarak değerlendiren Gençağa Meriç şunları söyledi: “Trabzonspor kazandığında seviniyor kaybedince üzülüyoruz. Takım iyi başladı ama şanssızlıktan gol atamadı. Biz maçın genelinde de iyi oynadık ama olmadı. Önümüzdeki maçlarda çok iyi sonuçlar alması için neler yapabileceğimizi değerlendireceğiz. Takımımız ve hocamız iyi. Kesinlikle takım bu değil. İçerde önemli bir şey olmadı taraftarlar da üzüldü. Onlar kadar bizler de üzüldük bunu bizim hoşgörüyle karşılamamız lazım takımımız en son 2010 2011 de şampiyon olmuş ve kupasını alamamıştı. Burada bu yüzden büyük bir gerginlik var. Bu da baskı yarattı. Takımımız aslında iyi başladı ama gol yedik sonrasında olmadı.”
Tüm Yorumlar (12)
Cevdet
8 yıl önceBu da yorum mu şimdi? Biz de izledik maçı. Ayakta duracak halleri yok. 55-75 arası ortada sıçan oynadı adamlar.
Bayro
8 yıl önceSırıtarak demeç veriyor üzülürmüş sende hiç üzülmüş hal yok. Siz kalırsanız inşAllah trabzon ligden duser
Hakan
8 yıl önceBu takımın başından derhal gidin istifa edin yüzsüzlüğe baksen hele gençağa meriç tepkiyi hoşgörmek gerek diyor.bu takımın içini dışını boşalttıkları yetmedimi acaba daha yenecek alınacak götürülecek bişey kalmadı.eğer azada olsa şeref varsa bu takımdan istifa eder giderler.bu takımı siyasete alet eden nakadar yönetici varso Allah onları bildiği gibi yapsın.defolun.Allah sizi kahretsin.en başta muharrem usta olmak üzere diğer yalancılar ordusu gidin.
Dede
8 yıl önceBesleme yalaka ayak takımı; yarın bi tepsi baklava yaptırın tesislere gidin Riza babanıza ikram edin ve “ âlemin kralı geliyor” diye bağırmayı da ihmal etmeyin.
Tataftar
8 yıl önce2011in arkasına sıgınmayın reziller bırakın gidinlan
Hakan
8 yıl önceBu takımın yakasından düşün artık defolun.okadar yüzsüz olmuşsunuzki tükürseler yarabbi şükür diceksiniz.Allah aşkına takımdan aldıklarınızla verdiğiniz zararlada olsa bırakıp gidin.bağzı egosu yükseklerin değil bu takım bu takımdan partizanlığıda cekin kupa diyorsunuz kupamızı vermeyenleri bu takımda alkışladınız yeter artın gidin.
Uğur şirin
8 yıl önceKlübü siyasetin oyuncagı yaptılar trübünlerde öyle adam mescit soruyor maçta gösteriş olsun diye iktidar aday olacsk başkanı ve rakiplerini belirliyor trübünlerde badem doldu iş bitmiştir
Ali
8 yıl önceHani 50.yılherhalde 2. Ligde şampiyon olacak bu takım def olun gidin gidinde hasta hanelerin zi yönetin milleti böylemi Kandırıyorsunuz
Bayro
8 yıl önceBu yönetim olduğu müddetçe TRABZON KÜMEYE
Türkday
8 yıl önceHaber61 lütfen bu adamlara mikrofon tutmayin daha macin analizini yapamiyor
Osman61
8 yıl önceBize yönetici lazım bunlarda birakacak yüz yok illa birisi saha cikacak
özgür fettahoğlu
8 yıl önceacil tez derhal muharrem usta ve yanındakiler hemen ts nın yakasını bıraksın milleti kandırmasınlar adam gibi bi 10 numara almadılar bunlar trabzonsporu idareye degil durum u idareye gelmişler yazık bizler gibi saf taraftarlara istanbuldan maça geliyoruz her zaman hüsran cokkk yazık trabzon halkına hep kazık attılar