| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Şubat 2018 18:31

Trabzonspor Başkan Yardımcısı Gençağa Meriç: Tepkiyi hoşgörüyle karşılamamız lazım

Trabzonspor Başakşehir yenilgisi sonrası Başkan Yardımcısı Gençağa Meriç, taraftarların yönetime yönelik tepkisini ve maçı değerlendirdi.

Haber61 / Spor Servisi / Özel

Başakşehir karşısında evinde 1-0 yenilen Trabzonspor'un başkan yardımcısı Gençağa Meriç, maç sonrasında yaşanan gerginliği ve mağlubiyet hakkında konuştu.


MERİÇ: HOŞGÖRÜLÜ OLMALIYIZ

Yenilgiyi şanssızlık olarak değerlendiren Gençağa Meriç şunları söyledi: “Trabzonspor kazandığında seviniyor kaybedince üzülüyoruz. Takım iyi başladı ama şanssızlıktan gol atamadı. Biz maçın genelinde de iyi oynadık ama olmadı. Önümüzdeki maçlarda çok iyi sonuçlar alması için neler yapabileceğimizi değerlendireceğiz. Takımımız ve hocamız iyi. Kesinlikle takım bu değil. İçerde önemli bir şey olmadı taraftarlar da üzüldü. Onlar kadar bizler de üzüldük bunu bizim hoşgörüyle karşılamamız lazım takımımız en son 2010 2011 de şampiyon olmuş ve kupasını alamamıştı. Burada bu yüzden büyük bir gerginlik var. Bu da baskı yarattı. Takımımız aslında iyi başladı ama gol yedik sonrasında olmadı.”
 

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

C
Cevdet
8 yıl önce

Bu da yorum mu şimdi? Biz de izledik maçı. Ayakta duracak halleri yok. 55-75 arası ortada sıçan oynadı adamlar.

B
Bayro
8 yıl önce

Sırıtarak demeç veriyor üzülürmüş sende hiç üzülmüş hal yok. Siz kalırsanız inşAllah trabzon ligden duser

H
Hakan
8 yıl önce

Bu takımın başından derhal gidin istifa edin yüzsüzlüğe baksen hele gençağa meriç tepkiyi hoşgörmek gerek diyor.bu takımın içini dışını boşalttıkları yetmedimi acaba daha yenecek alınacak götürülecek bişey kalmadı.eğer azada olsa şeref varsa bu takımdan istifa eder giderler.bu takımı siyasete alet eden nakadar yönetici varso Allah onları bildiği gibi yapsın.defolun.Allah sizi kahretsin.en başta muharrem usta olmak üzere diğer yalancılar ordusu gidin.

D
Dede
8 yıl önce

Besleme yalaka ayak takımı; yarın bi tepsi baklava yaptırın tesislere gidin Riza babanıza ikram edin ve “ âlemin kralı geliyor” diye bağırmayı da ihmal etmeyin.

T
Tataftar
8 yıl önce

2011in arkasına sıgınmayın reziller bırakın gidinlan

Tüm Yorumlar (12)

C
Cevdet
8 yıl önce

Bu da yorum mu şimdi? Biz de izledik maçı. Ayakta duracak halleri yok. 55-75 arası ortada sıçan oynadı adamlar.

B
Bayro
8 yıl önce

Sırıtarak demeç veriyor üzülürmüş sende hiç üzülmüş hal yok. Siz kalırsanız inşAllah trabzon ligden duser

H
Hakan
8 yıl önce

Bu takımın başından derhal gidin istifa edin yüzsüzlüğe baksen hele gençağa meriç tepkiyi hoşgörmek gerek diyor.bu takımın içini dışını boşalttıkları yetmedimi acaba daha yenecek alınacak götürülecek bişey kalmadı.eğer azada olsa şeref varsa bu takımdan istifa eder giderler.bu takımı siyasete alet eden nakadar yönetici varso Allah onları bildiği gibi yapsın.defolun.Allah sizi kahretsin.en başta muharrem usta olmak üzere diğer yalancılar ordusu gidin.

D
Dede
8 yıl önce

Besleme yalaka ayak takımı; yarın bi tepsi baklava yaptırın tesislere gidin Riza babanıza ikram edin ve “ âlemin kralı geliyor” diye bağırmayı da ihmal etmeyin.

T
Tataftar
8 yıl önce

2011in arkasına sıgınmayın reziller bırakın gidinlan

H
Hakan
8 yıl önce

Bu takımın yakasından düşün artık defolun.okadar yüzsüz olmuşsunuzki tükürseler yarabbi şükür diceksiniz.Allah aşkına takımdan aldıklarınızla verdiğiniz zararlada olsa bırakıp gidin.bağzı egosu yükseklerin değil bu takım bu takımdan partizanlığıda cekin kupa diyorsunuz kupamızı vermeyenleri bu takımda alkışladınız yeter artın gidin.

U
Uğur şirin
8 yıl önce

Klübü siyasetin oyuncagı yaptılar trübünlerde öyle adam mescit soruyor maçta gösteriş olsun diye iktidar aday olacsk başkanı ve rakiplerini belirliyor trübünlerde badem doldu iş bitmiştir

A
Ali
8 yıl önce

Hani 50.yılherhalde 2. Ligde şampiyon olacak bu takım def olun gidin gidinde hasta hanelerin zi yönetin milleti böylemi Kandırıyorsunuz

B
Bayro
8 yıl önce

Bu yönetim olduğu müddetçe TRABZON KÜMEYE

T
Türkday
8 yıl önce

Haber61 lütfen bu adamlara mikrofon tutmayin daha macin analizini yapamiyor

O
Osman61
8 yıl önce

Bize yönetici lazım bunlarda birakacak yüz yok illa birisi saha cikacak

özgür fettahoğlu
8 yıl önce

acil tez derhal muharrem usta ve yanındakiler hemen ts nın yakasını bıraksın milleti kandırmasınlar adam gibi bi 10 numara almadılar bunlar trabzonsporu idareye degil durum u idareye gelmişler yazık bizler gibi saf taraftarlara istanbuldan maça geliyoruz her zaman hüsran cokkk yazık trabzon halkına hep kazık attılar