Spor Toto Süper Lig’in 22. Haftasında Trabzonspor ile Başakşehir karşılaştı. Mücadele misafir takımın 1-0 üstünlüğü ile sona erdi.
Başakşehir'e galibiyeti getiren golü 35. dakikada Adebayor kaydetti
Bu sonucun ardından Trabzonspor 33 puanda kaldı. Bordo mavililer gelecek hafta Alanyaspor ile karşılaşacak.
MAÇIN DETAYLARI İÇİN TIKLAYIN
Takımların kadroları:
Tüm Yorumlar (52)
Salih
8 yıl önceOkay-kucka ile kazanamıyoruz ,ben kucka ile artık başlamaz diye düşünüyorum, aynı yerden 1500 defa sokulmak akıllı gelmiyor
murat başkan
8 yıl öncefederasyon izin verdimi ki kazanma zamanı gelmiş olsun
Kadro
8 yıl önceOnur peraira hubocan durica kamil okay kucka abdulkadir sosa yusuf burak
KaradenizSamsun
8 yıl önceŞu Novak aldıran Rıza bir daha Transfer yaptırmayın bir tane dogru dürüst orta acamadı bunun gibi oyuncular Türkyede çok Rıza yetenek düşmanı düz topcudan başka anlamaz en iyisi bu konuda Samet aybaba 2010-2011 kadronun temellerinide o atmıştı Senol güneş inşAllah bjk ayrılır Trabzon gelir
Takım taraftarı
8 yıl önceNe yazık ki bu haftada hüsran sinir haftası yine pazarımız hatta haftamız mahvolacak bu kadar kaderi kötü taraftar yoktur bu milletin hiç mi yüzü gülmeyecek
Taka61
8 yıl önceHoca kuckanın yerine Batuhan'a şans verse
Ofli
8 yıl önceYine bi beraberlik kokusu geliyo bana çünkü Rıza bey korkak oynıcak yine ..kendi sahanda bari oynasın ofansif adamlar be
Kadirsen
8 yıl önceBirakin bu işleri yok federasyon izin vermemiş yok şu bu trabzonun kadrosu sanki süper kadro elimizdeki kadro bu. bu takim sampiyon olamaz ancak beşin altincılıga oynar kendinizi fazla yormayın.ayrıca onurun vadesi trabzonsporda dolmuşdur konya macını o verdi eski formunda değil.
Ozgur ata
8 yıl önceLigin son 5 sirasindaki takimlara 9 puan kaybettik, yoksa suan 42 puanla zirve yarisindaydik. Yine bir kirilma maci. Bakalim TS bizi sasirtacak mi?
TsTS
8 yıl önceUlan koskoca trabzonspor evinde kayip.IBB oynuyor TS bakiyor ,nerde Büyüklük? REZALETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Oktay koç
8 yıl önceTakim yine sürünüyor. Bu Novak neden alindi?yedek te oturuyor. Saymakla bitmez. Bu Ìş Riza ile olmaz. Simdi den yollayin.
mulla balaban
8 yıl önceBağıra bağıra gelen gol 5 yan top biri gol diğeri ilkini hakem vermedi birini onur çıkardı bizde stoper olamdığını bilen yan toptan rahat gol atıyor tabi Rıza'nın icatını unutmamak lazım Visca sol tarafı koridor yaptı işimiz çok çok zor
x5461
8 yıl önceBu takim bütün maclarda azap cekiyo.zombilerden bir farki yok.
Takım taraftarı
8 yıl önceYeter artık taraftarlar bir kişi kalmamak şartı ile stadı terk etsin futbol yok oyun yok istek yok iki pas yok ileri gitmeyi birak orta sahayı geçemiyorsun bu nedir vede bu yönetim gidene kadar kimse maça gitmesin bu Rıza ancak küme ye takim düşürür olmaz böyle rezalet defolun gidin amatör bir takım bile olsa sizden çok daha onurlu oynar
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önceBurak, 80. dakikada kaçırdığın gol için yıllık 20 milyon lira alıyorsun. Seni izlerin yarısı 1600 lira ile geçiniyor. İcraatlarıyla TRABZONSPORU batıranlar tarih sizi affetmeyecek.
Hüzünler
8 yıl önceYine rezil bir oyun, yine galibiyet olmayan bir hafta,yine hüsran. Yeter artık rıza, yeter artık usta
Bayro
8 yıl önceYönetim rıza derhal istifa yusuf bir daha kadroya girmemeli
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önceFutbolculara yıllık 200 milyon lira ödeyen Trabzonspor ligde kalmaya oynuyor. Çok acı. Sokağın ağzıyla transfer yapanlar son yönetim dahil verdikleri zararı telafi etme konusunda Allah indinde sorumlular. Bu sayfalardan yapmayın batırmayın dedikçe son iki yönetim döneminde almadık tepki görmedik. Bitirdiniz, batırdınız.
barış
8 yıl önceÇok geç artık, yönetim sezon ortası istifa etmeliydi. Takım kümeye gitmez ama mali durumu bu takımı artık şampiyon yaptırmaz..
ali
8 yıl önceBu rıza küçük takımların büyük hocası olduğunu bir kez daha ispatladı, bu kadro ile böyle futbol oynanır mı?
Serkan
8 yıl önceBugun Trabzonsporlu olduguma utandim burak resmen maci satti yaziklar olsun.
Ali
8 yıl önceArtik riza gitsin bu endoyeden ne bukuyi yonetim braksn trabzonsporu artk
ŞEHZADE
8 yıl önceV e Trabzonspor lige havlu attı.Kupada da havlu atmıştı.Bu kısır futbollan avrupaya gitsen ne olur.Yat aşağa.Al paraları
biz trabzonluyuz
8 yıl önceyönetim istifa etmeli bir an önce
Özer ĶILIC
8 yıl önceparktan bir kac usak toplasam daha iyi oynarlar mac sonu bir cola alirsin birde ekmek arasi yaptirirsin oynarlar bunlara ne millyon euro lar veriyorsunuz yazik günah
fth
8 yıl önceTrabzonspor bitmiştir burak Trabzonu terk ettt
Ofli
8 yıl önceBaşta yönetim Rıza hoca Burak Onur klübün yakasını bıraksınlar
Tahsin
8 yıl önceUsta ne duruyorsun,istifa et gitsene.Trabzonsporun daha kötü neticeler almasini mi bekliyorsun.Futbolu bilmeyen hiç bir yöneticinin bu takimda görev almali.Çok kötü oynayan takimimiz var ve hiçbir şey anlamayan bir yönetim.
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önceBu ızdırap Trabzonspor iflasını ilan edince biter. Kulüp üzerinden nemalanma dönemi bitince ızdırap biter. Nerede rant orada pislik olur. Bu hızla zorun iflas olur. Bir tek şans kulübü taşıyanlara itaat edilir elbirliği yapılırsa bi ihtimal kurtuluş % 1 ihtimal ama. Bu borçla kim talip.çıkar. Bu yükü kim taşır muamma
Halil çolak
8 yıl önceBurak Arda’yı kırmadı be atmadı önündeki topu müdahale olmadan kendini bıraktı penaltı değil dedi ozaman neden kendini attın ???onur üstüne gelen topa neden yumruk atmıyorda çelmeye çalışıyor bu ne rezalet bu ne ahmaklık resmen maçı verdiler 2+2 : 4 başka açıklaması Yok
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önceÖskan Sümer'de yaşlandı. Bittik. Kim bu ddlikanlılığı yapar. Ha kulüp yeniden ayağa kalkarsa yine kanemiciler çıkar ortaya. Çalar, çırpar.
Ts Taraftarı
8 yıl önceOnur olmasaydı 3-0 falan bitecekti herhalde
endo 2861
8 yıl öncebu izdirap ancak gönüllüler kazanmaya baslayinca biter.bidik baskan parkura
Bayro
8 yıl önceÇekin artık şu takımı ligden bıktık rezillikten.cekin bari kimse reklamını yapamasın zengin olmasin Yönetim istifa rıza istifa defolun
Yusuf kemal
8 yıl önceGuzel oldu yenilmemiz takimdan hic bir sey olmiyacagi anlasildi adamlar catir catir top oynadi bizde izledik hocada izledi hayirlisi
Turan
8 yıl önceGeçen hafta yazmıştım.Tekrar yazıyorum.Rıza Çalımbay'dan teknik direktör olmaz.Ancak amatör kümede antrenörlük yapabilir.Yok,adamda o yetenek yok.Zorla teknik direktör yaparsanız olacağının en iyisi budur. Sadece bununla da değil.Muharrem Usta ve ekibinden de yönetici olmaz.Kulübü borç batağına salladılar.Zira futbolun F'sinden haberleri yok.Reisleri gibi onları da önüne gelen herkes kandırıyor. YÖNETİM VE TEKNİK EKİP BUGÜNDEN GEÇİ YOK!DEFOLUN GİDİN.DÜŞÜN TRABZONSPOR'un SIRTINDAN!
Firtina
8 yıl önceTrabzonun bacasiz sanayisi trabzonspor batmistir hayirli olsun kulup vampir gibi yonetilmez fedakar yoneticiler lazim 1600 lira maasla yasayip maca giden taraftara yazik Allah a havale ediyoruz baska sozumuz yok
orhan
8 yıl önceBurak yılmaz Arda turan kardeşini üzer mi hiç? Üzmez.Bu sahtekar burak seneye başakşehir'de beyler.bir adamı Trabzonspor'dan büyük görürseniz sizi böyle kepaze eder.Gol atamadı diye değil adam olmadığı için yazıyorum.Bir sezonda 40 gol atsa da bu adam değişmez
Süleyman Özmen
8 yıl önceRıza hocanın istediği sol açık sağ açık oyuncularını transfer edemezsen alacağın sonuçlar beraberlikler ve mağlubiyetler olurdu
ömer
8 yıl önceyönetim istifa defolun gidin bi başarınız yok!!
Yalcinx5
8 yıl önceYonetim istifa etsin sezon basinda 5 milyon veripta almadiginiz visca milandan aldiginiz kucka ve sosa siz dusunun neyse kanser ettiniz baska bisey degil
Zorlu
8 yıl önceNe zama ki yönetim istifa eder, takımın başına getirdiği ikinci sınıf hoca Rıza'yı da alır defolur giderlerse o zaman bir şeyler düzelir o da ancak gelecek yıl için. Bu sene için her şey bitti.
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önceSorun yenilmek, puan durumu deiil. Asıl sorun şampiyon olacağım diye fahiş fiyatlara futbolcu toplayıp batak noktasına gelmek. Senin %25in değerindeki takımların altına düşmek. Bu kadar bol vaadlerde bulunup çıta yükseltilmemeliydi. Oyuncu bazında çocuklar iyiydi.
Temel Şimşek
8 yıl önceBitmez bu hasret Trabzonspor böyle bamgüm oynamaya devam ederse hayata bitmez bugün yine gördük Trabzonspor un oynadığı rezil futbolu bir takım kirkbeş dakika sağ kanatanmı oynar bu demtirki takım oyunu yok Trabzonspor da birde bugünkü maçı Trabzonspor resmen satmış gibi geliyor bana fırsatlarıda resmen cömertçe bilinçli şekilde harcandı kaleye bir iki gevşek şut çekti Trabzonspor yediğimiz golde kurtarılabilirdi benim anlayamadığım iki metre uzun boylu forveti Trabzonspor un en kısa boylusu tutuyordu böyle futbol anlayışımı olur Üğür neden oynatılmadı oda bilinmez Trabzonspor da bir uzun boylu defans oyuncusu o onuda oynatmadılar ben olsam oynatırdım işde burada bir düşünmeliyiz resmen maçı satılar İNŞALLAH yakalanmazlar ben derimki bu yönetim bu işi başaramıyor oyuncuları motıve edemiyorlar Trabzonspor da problemler başlar yakında bu yönetim hemen istifa etmelidir hastaneye tedaviye gitmelidirler onları ancak hastane kurtarır bu yönetim çok başarısız başarı sıfır Trabzonspor bundan sonra başarılı olamaz olmasıda bu kafayla imkansızı
Deniz
8 yıl önceTeknik direktorluk bir konu yok, vizyonsuz , stratejisi ve plani olmayan yönetimler sorunu var. Teşhisi yanlis koya koya gereksiz transferler ve maliyet takimi yakti.Bence KATAR a veya Abromovice devredelim, yonetim bilmeyen idarecilerden kurtulalim,Takimi Rza hoca ve Resid hoca ve de Hami bitlikte kurgulasin en azindan.Sevgi ve dua ile
Ali
8 yıl önceRizada Kim Trabzon spor Küçük takım olsaydı rıza büyük iş yapardı castiyo diye adam var adam taşı deliyo bi riza diye sümsük adami gecemiyo
Tahir
8 yıl önceÇok daha beklersiniz.Sürekli söylüyorum bu zihniyet sürdüğü sürece çok daha yeni yönetim ve teknik direktör gelir gider.Elindeki topcuları Rızamı aldıda eleştiriyorsunuz futbolcuların kapasitesi bukadar limi oyatırsan ayni.Bizler ne zaman yabancı hayranlığından vaz gecersek vr kendi öz evlatlarımıza sahip çıkarsak ancak başarılı oluruz.Yabancı parayı düşünür Trabzonu değil artık uyanın
Emir Arslan
8 yıl önceAllah bir daha Trabzonsporumuza böyle bir gün yaşatmasın
Ugur şirin
8 yıl önceGeçen fotomaç 4 cü büyük diye başakşehiri gösterince herkes kızdı demekki neymiş 4.büyük başakşehirmis
x 5461
8 yıl önce1.Bu takima adam akilli oyuncular lazim 2.bu takima adam akilli bir hoca lazim 3.Bu külübe adam akilli yöneticiler lazim.4.Para lazim 5.Bu külübü sömüren cok sömürgenler var bu yamyamlardan bu külüp temizlenmesi lazim a dan z ye bu külübe karisan cok hem icden hem disdan.malesef bizim efsanelerdede is yok.
Denizlili Doğan
8 yıl önceArtık iskeletini kur hoca her şey bitti genç kanları takıma kazandır seneye bu işi bırak teknik direktör dersen zor bir secim 95-96 oyuncularını topla görüşlerini al
Karadeniz
8 yıl önceAlanyaya karsi berabere kalin size yeter öyle degilmi zaten ilk7 girmek icin oynuyorsunuz yazik bizleri aslinda o stadi bos birakacaksin ki aklari basina gelsin bizlere düsünen yok.