Haber61 - Spor Servisi - Trabzonspor, Spor Toto Süpr Lig'in 22. haftasında sahasında Medipol Başakşehir ile karşı karşıya geldi.
Bordo mavili taraftarlar maça ilgi gösterirken tribünlerde boşluklar dikkat çekti. Trabzonspor Medipol Başakşehir karşılaşmasını tribünden 20 Bin 576 kişi izledi.
Tüm Yorumlar (7)
x5461
8 yıl önce1 milyon olsa ne olur.bu zombispordan bir sey olmaz.
Ts612828
8 yıl önceAllah belasını versin böyle takımın. söylenmiyor. Koskoca yazıklar olsun. İnşAllah ligden düşersiniz de kurtuluruz.
sedat
8 yıl öncebarcelonaya benzetilen bir takim icin icler acisi en azindan 6-7 yeni oyuncu alinsin seyirci bunu istior herhalde rizada top dagiticisi olsun
akrep61
8 yıl önceBAŞKAN ÇALSIN ONA İNANANLAR OYNASIN.
akrep61
8 yıl önceiLK SEÇİLDİĞİNDE KONUŞMALARI İLE HEPİMİZLE DALGA GEÇMİŞ BAŞKAN EFENDİ. YAZIK YİNE ALDATILDI TS TARAFTARLARI...
akrep61
8 yıl önceSON YILLARDA SEÇİLEN BAŞKANLAR SANKİ TS Yİ BATIRMAK İÇİN UĞRAŞ VERİYORLAR.ÇOK ENTERESAN. ÇOK YAZIK..
sehzade
8 yıl önceyüzsüz yönetim istifa