| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 01 Nisan 2025 20:44

Trabzonspor Avrupa’yı salladı! UEFA’dan rekor tescili

UEFA Gençlik Ligi çeyrek finalinde Trabzonspor, tarihi bir başarıya daha imza attı.

UEFA Gençlik Ligi çeyrek finalinde Trabzonspor, güçlü rakibi Inter’i 1-0 mağlup ederek yarı finale yükseldi. Şenol Güneş Spor Kompleksi’nde oynanan mücadele, büyük bir çekişmeye sahne olurken temsilcimiz tarihi bir başarıya imza attı.

Karadeniz ekibi sadece sahadaki başarısıyla değil, tribünlerdeki büyük desteğiyle de adından söz ettirdi. Trabzonspor taraftarı, karşılaşmaya yoğun ilgi göstererek tribünleri tamamen doldurdu. Maçı 40.368 seyirci statta takip etti. Bu rakam, UEFA Gençlik Ligi tarihinde bugüne kadar kaydedilen en yüksek seyirci sayısı olarak tarihe geçti. Daha önceki rekor, Krasnodar ile Real Madrid arasında oynanan karşılaşmada kırılmıştı.

UEFA’nın resmi sosyal medya hesabından yapılan açıklamada da bu tarihi an tescillendi. Paylaşımda, “Şenol Güneş Spor Kompleksi'nde 40.368 kişilik UEFA Gençlik Ligi rekoru kıran kalabalık. İnanılmaz bir destek” ifadelerine yer verildi.

Trabzonspor, elde ettiği bu galibiyet ve kırdığı rekorla sadece yarı finale yükselmekle kalmadı, aynı zamanda Türk futbol tarihine de unutulmaz bir an eklemiş oldu.

Yorumlar (14)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

V
Vatandaş
1 yıl önce

O kadar maça gittim ilk defa bu kadar kalabalık oldu ayakta bile maçı seyredecek yer bulamadık Stada almadılar Aracimızda ulaşamadık geç girebildik o kadar kalabalık görmedim

T
Tursun
1 yıl önce

Herkese teşekkürler

F
Farozlar
1 yıl önce

Helal olsun Takıma ve Özellikle Hocaya

S
Selim
1 yıl önce

trabzinun kaplanlari avrupayi titretti paralar gelsin helal olsun buyukler utansin adam olana stat dolar

B
BENHAKAN
1 yıl önce

anca u19 veya alt takımlarımızla övünürüz atakım rezalet alttan futbolcu alır köreltir oynatmayız bile atakım maçlarına gitmeyiz bile

Tüm Yorumlar (14)

V
Vatandaş
1 yıl önce

O kadar maça gittim ilk defa bu kadar kalabalık oldu ayakta bile maçı seyredecek yer bulamadık Stada almadılar Aracimızda ulaşamadık geç girebildik o kadar kalabalık görmedim

T
Tursun
1 yıl önce

Herkese teşekkürler

F
Farozlar
1 yıl önce

Helal olsun Takıma ve Özellikle Hocaya

S
Selim
1 yıl önce

trabzinun kaplanlari avrupayi titretti paralar gelsin helal olsun buyukler utansin adam olana stat dolar

B
BENHAKAN
1 yıl önce

anca u19 veya alt takımlarımızla övünürüz atakım rezalet alttan futbolcu alır köreltir oynatmayız bile atakım maçlarına gitmeyiz bile

T
Taraftar
1 yıl önce

Helal olsun

W
Wızara
1 yıl önce

En az 50 bın kışı vardı ne kırk bını bütün merdıvenler doluydu oturackların cogu cıft kışı ayktakılerı saymıyorum bıle

S
Süleyman
1 yıl önce

Güzel, harika bir sonuç fakat gençler çok güçsüz görünüyor.

6
61 TS
1 yıl önce

Aferin helal olsın. TS YÖNETİMİ HOCASI KİM TS UN BAŞARISINI İSTİYORSA GELECEK SEZON AMASIZ FAKATSIZ BİR ŞEKİLDE U 19 DA BU BAŞARIYA ULAŞAN ŞUZAMANA KADAR TS 11 İNDE GELECEK SEZON OLMALI GELECEK SEZON SÜPER LİG DE TS 11 İNDE BU FUTBOLCULAR OLMALI 11 DE 4 YABANCI TECRÜBELİ YETENEKLİ UGURCAN MUSTAFA ONACHU( TRANSFER OLMALI) 7 FUTBOLCU YANINA EN AZ U19 DAN 4 OYUNCU OLMALI BU U19 DAKİ OYUNCULARI BAŞKA KULUPLERE VS KAPTIRMA GÖNDERME VS CAHİLLİGİ YAPMAMALI TS YETER

K
Kebirli
1 yıl önce

Merak ediyorum sabri efendi bu maçı seyr etmiş midir. Orta yerinden çatlamıştır cincon. Futbolculuğundaki yeteneksizliği oyuncu seçimine de yansıyor.

A
alix1461
1 yıl önce

Bekliyoruz,a takıma alınsınlar her hatalarında ıslıklayıp yuhlayalım diye.böyle yapalım ki oyuncuyu da takımı da düşürüp rakibi rahatlatalım.

H
Hüseyin Özmen
1 yıl önce

Sabri bunları tabiki görüyor ama Sabri'nin sözü geçmez başkası ne derse onu yapması lazım yoksa bir yerlere gelemez ????????

R
Retest61
1 yıl önce

Bu rekoru kıran taraftar Trabzonspor başkanı ve yönetimine hangi mesajı vermiştir A- Çok doğru transferler yaptınız B- A takım maçlarını iple çekiyoruz C- A takım mükemmel futbolculara sahip o yüzden her maçta tribünleri dolduruyoruz D- Avantacıların avanta transferlerinin rezil futbolunu izlemiyoruz

S
Sezgin KAYA
1 yıl önce

Memleketime ve insanlarina kurban olurum.Futbol meraklisi.her durumda neselenmesini bilen.kucucuk seylerle mutlu olmayi bilen hemsehrilerime selam ve sevgilerimle.