| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Mart 2017 12:10

"Trabzonspor Avrupa'ya gidemeyecek"

Antalyaspor başkanından mesnetsiz açıklamalar.

Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk, Trabzonspor'un Avrupa’ya gidemeyeğini söyledi.


Antalya’da Antalya İşadamları Derneği’nin (ANTİAD) toplantısında kürsüye çıkan Öztürk, Bordo - Mavili camiaya atıfta bulunarak, “Çıkışı yakaladılar ama Avrupa’yı görmeyecekler.”ima etti.

Konuşmasında Öztürk, “2 maç kaybettik diye hedefimizden bir şey kaçırmadık. İstanbul takımları ne puanlar kaybetti. Fenerbahçe’nin daha da bu puan kaybedeceğini düşünüyorum. Trabzonspor’da ikinci yarıyla birlikte iyi çıkış yakaladı ama dediğim gibi Antalyaspor bu sezon sonunda inşallah Avrupa’ya gidecek.” diye konuştu. 

 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!