| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 28 Ekim 2017 16:00

Trabzonspor Asbaşkanı Çubukçu: Kimse koltuğa yapışmış değil

Asbaşkan Çubukçu kongreyi değerlendirdi

Haber61 / Spor Servisi / Tuncay Lakot

Trabzonspor Divan Genel Kurul toplantısı sona erdi. Trabzonspor Asbaşkanı Ahmet Çubukçu, kongreyle ilgili değerlendrimeyi Haber61'e yaptı.


Asbaşkan Ahmet Çubukçu şöyle konuştu: "Bence çok olumlu geçti. Buraya gelen üyeler Trabzonspor’un gerçek sahiplerşi. Yönetimler gelip geçici. Eskinin de bizim de hatalarımız oldu olacak. Yarın da gelenler yapacak. Burada önemli olan Trabzonspor. Üzülebilirsiniz ama bırakıp kaçmak uygun değil. Biz şehile bütünleşip iyi yerlerte gelmeye çalışacağız. Bütün camiamız birleşmesi gerekir. Kurucularımızın da söylediği gibi. Hepsinin söylediklerini ben önemsiyorum. Orada konuşulanların hepsini ben alıyorum. Aslolan Trabzonspor. Şimdi önemli olan yarınki maç. Burada kimse koltuğa yapışmış değil. Önemli olan bu gidişatı en sağlıklı şekilde götürmektir." 
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!