Trabzonspor'da teknik direktör değişikliği resmileşti. Bordo-mavili ekip, Şenol Güneş ile yollarını ayırdıktan sonra takımın başına Fatih Tekke'yi getirdi.
Trabzonspor'un yeni teknik direktör arayışları kapsamında Eyüpspor Teknik Direktörü Arda Turan ile de bir görüşme gerçekleştirdiği öğrenildi.
Ancak Turan’ın, Eyüpspor ile olan sözleşmesi nedeniyle sezon sonunda göreve gelmeye sıcak baktığı ve bu nedenle bordo-mavili kulübe olumsuz yanıt verdiği belirtildi.
Tüm Yorumlar (12)
TS, li
1 yıl önceDoğru karar
Tayfun yıldırım
1 yıl önceArdaylan konuşan bence trabzonsorlu olamaz bizim evladlarımız varken bu hacizlikdir Fatih var dolunay var şota var
Trabzon
1 yıl önceSezon sonunda zaten olacağı belli
Ayyıldız
1 yıl önceUlan bu ne inat ben anlamadım. Ya kendi çocuklarımız dururken illa başkası niye yahu. Şenol Güneş olmadıysa başkası olur. Arda Turan ne alaka yahu.
serkan
1 yıl önceArkadaş bence başkanda istifa etmeliydi , kulüp yönetilemiyor
Ahmet usta
1 yıl önceToğbe estağfurullah
61ahmet61
1 yıl önceÇok gereksiz, Arda Trabzonsporun aradığı hoca değil, Fayihte değil. Trabzonspor bukadar ayaklara düşürülmemeli. Yönetim kesinlikle gitmeli.
NDedi
1 yıl öncetrabzonspor yönetiminin ardayı getirmek istemesi başlı başına çok büyük yanlıştı.trabzonspor sıradan bir takım değil.bir de şu var gelirken koşarak gelenler sonradan mazeret uydurmasınlar yok transferleri ben yapmadım yok şu yok bu balıklama dalanlar ağlamasın bu fatih teke olur kim olursa olsun.
Serkan
1 yıl önceÇok yanlış yapılıyor arda turan fayda sağlamaz fatih tekkeyede haksızlık yapılıyor ligin bitmesine zaman kala göreve getirmek istemeleri çok yanlış..Şenol hocanin istifa etmesine kesinlikle yanlıştır..Trabzonspor'un öncelikli sorunu hakemlerdir yani MHK dir.maclarin çoğu hakemler yüzünden kaybedilmiş olup yönetim hakemler konusunda pasif kaldı tepkisini ortaya koyamadı..hakemler karşı birşeyler yapılmalıdır.yoksa teknik hoca değişmek çözüm olmayacaktır.
Ayhan kurt
1 yıl önceHelal olsun Arda ilkeli davranmış sezon sonu muhtemelen gelir fatih tekkenin basari şansı yüzde 10
adnan
1 yıl öncebu kimya gs li zubbe bunu ts yazan serefsiz dir boyle bise varmi sikede gs fb macinda polat ve arda maci fb ye satti bu sikeci ts hoca olamaz maci izleyin gorun 2011.de kim bunlari ts yazar bunlar olmaz yabanci getirin gs..fb..bjk..olmaz
Cemil ekşi
1 yıl önceBaşkan ve yönetim istifa etmeli. Hoca değişerek günü geçirmeye calisiyorlar