| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 04 Ağustos 2025 13:55 Güncellenme tarihi: 04 Ağustos 2025 15:09

Trabzonspor altyapıya yatırımı sürdürüyor! Genç futbolcu imzayı attı

Alt yaş şampiyonluklarıyla adından söz ettiren Talas Belediyespor’un 3 futbolcusu, Galatasaray ve Trabzonspor altyapısına transfer oldu.

Alt yaş kategorilerinde elde ettiği Türkiye Şampiyonluklarıyla adını duyuran Talas Belediyespor’dan yetişen 3 futbolcu; önümüzdeki sezon Galatasaray ve Trabzonspor forması giyecek.

Türk Futbolunun 4 büyüklerinden Galatasaray ve Trabzonspor’un bu transferleri, Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın’ın 6 yıl önce başlattığı Sporcu Fabrikası projesinin önemini ve başarısını bir kez daha ortaya koymuş oldu. Son iki yılda alt yaş kategorilerinde tüm branşlarda Kayseri şampiyonu olarak kırılması zor bir rekora ulaşan Talas Belediyespor, bu süreçte U14 ve U15 yaş kategorilerinde Türkiye Şampiyonu olarak başarısını tüm Türkiye’ye gösterdi. 

transfer.webp

Bu yaş kategorisinde forma giyen futbolculardan Muhammed Mustafa Cingöz ve Mehmet Emin Dabaz Galatasaray’a, Mustafa Çiğdem de Trabzonspor’a transfer olarak altyapıya önem verildiğinde başarının nasıl gerçekleştiğini bir kez daha ortaya koymuş oldu. Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın’ın 6 yıl önce başlattığı ve binlerce çocuğu sporla buluşturduğu Sporcu Fabrikasında yetişen futbolcular son 3 yılda 23 kupa kazandı. 144 takım arasından 2 kez Türkiye Şampiyonu olan Talas Belediyespor’un, bir fabrika gibi futbolcu yetiştirerek ‘büyük’ takımlara transfer etmesi, Kayseri spor kamuoyu tarafından da takdirle karşılandı.

Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın da elde edilen başarıdan gurur duyduklarını dile getirerek; "Sporcu Fabrikamız meyvelerini vermeye devam ediyor. Hem Kayseri’de hem de ülke çapında şampiyonluklar elde ediyoruz. Bu şampiyon takımlarımızda oynayan futbolcular da büyük takımların dikkatini çekiyor. 

2 sporcumuz Galatarasay’a, 1 sporcumuz da Trabzonspor’a transfer oldu. Bunun yanında diğer profesyonel takımlara giden çok sayıda sporcumuz da var. Kendilerini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Onları yetiştiren teknik heyet ve idarecilerimiz ile ilgi ve desteklerini esirgemeyen ailelerine de teşekkür ediyorum" dedi.

Kaynak: İHA

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Alperen 6061
10 ay önce

Şen u19 a sahip çıkma parayı ver geri gönder.dedelri topla başarı beklemek hayal bu yönetimle bu iş olmuyor .Bu şekilde yakında fatihi yersiniz yazık futboldan soğuttunuz vesselam.

H
Hasan
10 ay önce

Trabzonspor u19 forvet yok forvet alsınlar

E
Emir
10 ay önce

Amatör teknik direktör Fatih’i Guardıola mı sandın pehh …!

H
Haydar Öztürk
10 ay önce

3 sene sonra 4.cü lige kiralık gönderip futbol kariyerlerini bitiririz

O
Oktay
10 ay önce

Bu habetre Nazilli Belediyespor çok sevindi. Zaten 3-4 yıl sonra bedava oraya gönderilecek.

Tüm Yorumlar (6)

A
Alperen 6061
10 ay önce

Şen u19 a sahip çıkma parayı ver geri gönder.dedelri topla başarı beklemek hayal bu yönetimle bu iş olmuyor .Bu şekilde yakında fatihi yersiniz yazık futboldan soğuttunuz vesselam.

H
Hasan
10 ay önce

Trabzonspor u19 forvet yok forvet alsınlar

E
Emir
10 ay önce

Amatör teknik direktör Fatih’i Guardıola mı sandın pehh …!

H
Haydar Öztürk
10 ay önce

3 sene sonra 4.cü lige kiralık gönderip futbol kariyerlerini bitiririz

O
Oktay
10 ay önce

Bu habetre Nazilli Belediyespor çok sevindi. Zaten 3-4 yıl sonra bedava oraya gönderilecek.

H
Hasan
10 ay önce

Boşa verilen paralar. Altınordu, Bursaspor ve daha bir çok takımdan toplandı gençler hepsi gönderildi