Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'in 29. haftasında Corendon Alanyaspor ile deplasmanda karşı karşıya geldi. Bordo-mavililer, eksiklerle gittiği zorlu mücadeleden 1-1’lik eşitlikle ayrılarak şampiyonluk yolunda 2 puan bıraktı. GAİN Park Stadı'nda oynanan müsabakada Trabzonspor'un golünü 58. dakikada Ozan Tufan kaydederken, ev sahibi ekibin beraberlik sayısı 67. dakikada penaltıdan Güven Yalçın’dan geldi.
Eksik Kadro Puan Kaybını Getirdi
Bordo-mavili ekip, Akdeniz temsilcisine karşı önemli eksiklerle sahaya çıktı. Takımın en önemli gol silahı olan Paul Onuachu’nun yanı sıra Ernest Muçi ve Arseniy Batagov'un yokluğu oyun planını etkiledi. Bu sonuçla puanını 64’e yükselten Karadeniz ekibi, haftayı kayıpla kapattı.
6 Maçlık Seri Son Buldu
Trabzonspor’un Süper Lig’de yakaladığı 6 maçlık galibiyet serisi, Corendon Alanyaspor beraberliği ile sona erdi. Geçtiğimiz hafta Galatasaray’ı mağlup ederek 161 hafta sonra 6 maç üst üste kazanma başarısı gösteren Fırtına, seriyi 7 maça taşıyamadı. Abdullah Avcı yönetimindeki şampiyonluk sezonunda yakalanan 8 maçlık galibiyet serisi hedefi de bu sonuçla şimdilik rafa kalktı.
Alanya Deplasmanında Kâbus Sürüyor
Corendon Alanyaspor ile tarihinde 20. kez karşılaşan Trabzonspor, rakibine karşı deplasmanda kuramadığı üstünlüğü bu maçta da kıramadı. Son 4 sezondur Alanya deplasmanından üç puanla dönemeyen bordo-mavililer; önceki sezonlarda aldığı 5-0, 3-1 ve 2-1’lik mağlubiyetlerin ardından bu kez bir puanla yetinmek zorunda kaldı.
Bu Sezon Rakibini Hiç Yenemedi
Trabzonspor, bu sezon Corendon Alanyaspor ile oynadığı üç resmi maçta da galibiyet yüzü göremedi. Süper Lig’deki iki mücadele de 1-1’lik skorlarla sonuçlanırken, Ziraat Türkiye Kupası’nda Trabzon’da oynanan maçı Akdeniz ekibi 1-0 kazanmıştı. Böylece Fırtına, bu sezonki tüm kulvarlarda rakibine karşı diş geçiremedi.
Tüm Yorumlar (11)
TRABZON61
2 ay önceTrabzonspor u devreden çıkardılar.. Ben penaltıyı net göremedim.. tek bir açıdan gösteriliyor orada ele vuruyor mu vurmuyor mu belli değil... Net değil.. nasıl hemen vara gittiler...
Ziya sürmeneli
2 ay önceBiraz da kendini eleştir hocam umut kenarda nvakame olmaz en azından ikinci yarı umut ilen başlamalıydın
Kadıköy 61
2 ay önceMaça çıkarken istek arzu hırs yoktu hani derler ya Perşembenin gelişi çarşambadan belli olur
Oflu
2 ay önceKim ne derse desin. Maçı izlerken, hakemin bizim oyuncularımıza karşı yukardan bakan, gösterdiği aşağılayıcı tavırlardan bir izleyici olarak utandım. Resmen, bu hakemin vicdanı olmayan bir canlı olduğu hissine kapıldım.
Mantıksız
2 ay önceİşte yerli hocaların zihniyeti !! Geçen hafta golü attırdığı için 40 yaşındaki Nwaekeme’yi oyunda tut !! Adam resmen yürüyerek oynuyor !! Senden bir cacık olmaz FATKE !!
ertan
2 ay öncegecen hafta göklere sigdiramadigimiz chibuike niye bukadar sanki isteyerek yapilan penalti yaptirdi? enteresan olan penalti kararindan sonra hic umrunda olmadigi harektler inanilmaz gibi degil takimi satmis mi?
Fuat bucak
2 ay önceRezalet futbol normal sonuç.
İbrahim
2 ay önceBu lövik ve buçari yi kim aldı
Salih
2 ay önceTırnakları topa değiyor. Penaltı değil.
Bir taraftar
2 ay önceEksik kadro diyerek hep bahane bulunuyor sistemsiz isteksiz ve taktiği olmayan oyun anlayışına. Geçen hafta ayni oyuncular yoktu. Bu hafta onacu yok ama gs maçında oynamayan olai vardı ne katkısı oldu. Ilk yarı sahasından çıkamayan rakibe ,yürüyerek laubali isteksiz bir şekilde oyun oynandı. Kimse kadro eksik diye bahane bulmasın. Gs maçından sadece onacu yoktu. Kaldiki gölü attıktan sonra vakameyi çıkarıp umutu oyuna alsa agustini sola umutu sağa çekse bu maç öyle bitmezdi.
ibrahim
2 ay önceNwaekeme denen bu adam takımı bir kişi eksik oynatıyor.tıpkı icardının g.s yı oynattığı gibi...