| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 13 Nisan 2026 19:50

Trabzonspor Alanya engeline takıldı: Masaya yatırılan kritik maçta hakem yönetimi sınıfta kaldı

Haber61 ekranlarında yayınlanan Spor Gündemi programında Trabzonspor’un Alanyaspor deplasmanında bıraktığı 2 puan masaya yatırıldı; Tuncay Lakot hakem kararlarına tepki gösterdi.

Haber61’de yayınlanan Spor Gündemi canlı yayınında, Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot ile yorumcu Haluk Ayyıldız, Trabzonspor’un Alanyaspor karşısında yaşadığı puan kaybını değerlendirdi. Programda hem maçın oyun yönü hem de puan tablosuna etkisi üzerinden dikkat çeken ifadeler kullanıldı. Tuncay Lakot, Trabzonspor’un önemli bir fırsatı değerlendiremediğini belirterek, Galatasaray’ın Kocaelispor karşısında aldığı beraberliğin ardından bordo-mavili taraftarların Alanyaspor maçına daha fazla üzüldüğünü söyledi. Lakot, Trabzonspor’un doğru konumlanan, rakibine pozisyon vermeyen bir görüntü ortaya koyduğunu ancak son paslarda etkisiz kaldığını ifade etti.

Lakot, değerlendirmesinde, “Fırsat haftasını tepen bir Trabzonspor vardı. Özellikle dün akşam Galatasaray Kocaelispor karşısında alınan beraberliğin ardından Trabzonspor taraftarı keşke Alanyaspor maçını kazansaydık dedi. Oyun anlamında uzun zamandan beri Galatasaray maçının tamamı ve bu maç özelinde de doğru konumlanan ve final paslarındaki beceriksizliği izledik. Rakibine pozisyon vermeyen; kimine göre penaltı kimine göre değil ki bana göre penaltı değil. VAR ne yapıyor bu ülkede. Ne yapıyorlar. Alanyaspor Trabzonspor maçını yöneten aynı hakem 3 4 hafta önce pozisyonu vermedi. Renklere göre takımlara göre penaltı çalan hakemler olduğu için Türk hakemleri Dünya Kupası’nda yer almıyor. Gelinen noktada hep ters gelen Alanyaspor bu haftada da ters geldi” dedi.

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Serko61
2 ay önce

Bence takım ve tekke sınıfta kaldı,penaltı çok amatörce bir hareket,bırakın topu taca atmayı,zupkovu konuşun,agustoyu konuşun,loviç diye bir adam aldılar onu konuşun…

H
Haydar öztürk
2 ay önce

Hakem değil trabzonspor sınıfta kaldı kalmış 5 hafta parçala işte alanyada kim oluyor 90 dakika boyunca 2 forvetle oynayamadık ondan sonrada i mi suç bizde

M
Mesut
2 ay önce

Hakem değil Tekkeye bakmak gerekir. Puana ihtiyacın var Tekke efendi Agustoyu çıkarıp solbek ve orta saha oyuncusunu oyuna alıyor. Ümit Nayiri alacağına Poyraz Efe ve Göktanı takımda tutsaydın Tekke efendi. Madem Umut Nayiri aldın neden oynatmıyorsun. Onuachu olmadığı halde. Avrupa'da yoksun herşey senin lehine sen şampiyonluğun ş sini ağzına alamıyorsun Tekke efendi. Tekkeye güveni olanlar hep üzülecektir. Puan cetveli yanıltmasın. Problem oyuncularda değil Tekke Efendi'nin kendisinde.

K
king
2 ay önce

hakem değildir o.