| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 06 Kasım 2020 10:47 Güncellenme tarihi: 12 Aralık 2025 12:08

Trabzonspor, Alanya deplasmanında kötü gidişe dur demek istiyor

Trabzonspor'un Alanyaspor karşısına böyle çıkması bekleniyor.

Trabzonspor, Süper Lig'in 8. haftasında yarın (07.11.2020 Cumartesi) deplasmanda Aytemiz Alanyaspor ile karşılaşacak.

Bahçeşehir Okulları Stadı'nda saat 16.00'da başlayacak karşılaşmayı hakem Ali Palabıyık, yönetecek.

Ligin 3. haftasında Yeni Malatyaspor karşısında sahadan 3-1 galip ayrıldıktan sonra son 4 lig maçında 3 mağlubiyet, 1 beraberlik alan Bordo mavili ekip, Akdeniz temsilcisi önünde kötü gidişine son vermeye çalışacak.

Bordo-mavili takımda, Kovid-19 testi pozitif çıkan Hüseyin Türkmen kadroda yer almayacak, Caleb Ekuban ise 3 hafta sonra forma giyebilecek.   

Trabzonspor, teknik direktör Eddie Newton'un görevinden ayrılmasının ardından hafta içinde takımı çalıştıran Futbolcu İzleme Komitesi Başkanı İhsan Derelioğlu yönetiminde karşılaşmaya çıkacak.

MUHTEMEL 11

Trabzonspor'un Alanyaspor karşısına şu muhtemel 11 ile çıkması bekleniyor.

Uğurcan - Serkan, Edgar Ie, Vitor Hugo, Marlon, Flavio, Baker, Abdülkadir Parmak, Abdülkadir Ömür, Ekuban, Afobe
 

Yorumlar (32)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
yasar
5 yıl önce

edgar ve serkan varsa maç gider gene/ ya kendi kalelerine atarlar ya da sakarca penaltı yaptırırlar.

A
aa
5 yıl önce

marlon serkan omur ilk 11 oyuncusu deyil cok zayif kaliyorlar fiziksel ustunluk rakibe kuramiyorlar bunlar 30dak kalik topcular bunlarla zor

E
ERTUG
5 yıl önce

MARLON VE FLAVİO YA VERİLEN PARAYA YAZIK.SIRADAN BİR TAKIM KURULDU BU SENE.KADROYA BAKTIĞIMIZDA İÇİMİZ KARARIYOR.TAKIMIN ORTA SAHASI YOKKEN DOĞAN ERDOĞANI GUILHERME Yİ GÖNDERMEK MANTIKLIMIYDI.BU TRANSFER LERİ YAPAN HER KİMSE FUTBOLDAN HİÇ ANLAMIYOR.ALANYA RAHAT YENER BİZİ.TAKIMIN BAŞINA KİM GELİRSE GELSİN İŞİ ÇOK ZOR.TAKIMDA İYİ FUTBOLCU SAYISI AZ ONLARDA 1 MAÇ OYNUYOR 5 MAÇ OYNAMIYOR.

C
cuneyt
5 yıl önce

hala kadro yanlıs hocalarda aynı kafa bu afobe ozel kontratmı yaptı acaba forvette jannıy oynaması lazım sagda ekuban omur yedege jnanıy daha yeteneklı daha hzılı daha serı dahaa dahahaa dahaaa bunu sadece benmı goruyorum afobe bıızm eskı traktor gıbı agır ve yavas

A
ali osman
5 yıl önce

Flavio varsa galibiyeti unutun. en kötü son dakika bir penaltı daha yaptırır olmadı kırmızı yer

Tüm Yorumlar (32)

Y
yasar
5 yıl önce

edgar ve serkan varsa maç gider gene/ ya kendi kalelerine atarlar ya da sakarca penaltı yaptırırlar.

A
aa
5 yıl önce

marlon serkan omur ilk 11 oyuncusu deyil cok zayif kaliyorlar fiziksel ustunluk rakibe kuramiyorlar bunlar 30dak kalik topcular bunlarla zor

E
ERTUG
5 yıl önce

MARLON VE FLAVİO YA VERİLEN PARAYA YAZIK.SIRADAN BİR TAKIM KURULDU BU SENE.KADROYA BAKTIĞIMIZDA İÇİMİZ KARARIYOR.TAKIMIN ORTA SAHASI YOKKEN DOĞAN ERDOĞANI GUILHERME Yİ GÖNDERMEK MANTIKLIMIYDI.BU TRANSFER LERİ YAPAN HER KİMSE FUTBOLDAN HİÇ ANLAMIYOR.ALANYA RAHAT YENER BİZİ.TAKIMIN BAŞINA KİM GELİRSE GELSİN İŞİ ÇOK ZOR.TAKIMDA İYİ FUTBOLCU SAYISI AZ ONLARDA 1 MAÇ OYNUYOR 5 MAÇ OYNAMIYOR.

C
cuneyt
5 yıl önce

hala kadro yanlıs hocalarda aynı kafa bu afobe ozel kontratmı yaptı acaba forvette jannıy oynaması lazım sagda ekuban omur yedege jnanıy daha yeteneklı daha hzılı daha serı dahaa dahahaa dahaaa bunu sadece benmı goruyorum afobe bıızm eskı traktor gıbı agır ve yavas

A
ali osman
5 yıl önce

Flavio varsa galibiyeti unutun. en kötü son dakika bir penaltı daha yaptırır olmadı kırmızı yer

T
Tolga Önder
5 yıl önce

Nwakaeme’de ki problem ne? Canını dişine takarak oynayan,elinden gelenin fazlasını yapmaya çalışan,takımın asıl yıldızı olan Nwakaeme’yi kimse küstürmesin lütfen.Neden mi “ küsmek” kelimesini kullandım.Çünkü bu adam 2 yıldır sahada öyle rezillikler yaşadı ki buna rağmen halen bu adaletsizliklerde bir değişiklik olmadığını görmek emin olun hem onu hem diğerlerini herkesin tahmin ettiğinden daha çok etkilemiştir.Üstüne bir de bizlerin bilmediği,duymadığı başka olaylar cereyan ediyorsa çok yazık.

K
kemal seslikaya
5 yıl önce

serkanda ne buluyorlarda ilk onbire alıyorlar anlamadım

E
Emin nl
5 yıl önce

Kimm bu Marlonn hasta ettiniz bizi bunlar ne bicim transfer... Fransa lille takımını daha iyi tanıyorum. Nerde bir yaramaz topladı aldılar.hepsinde forma sanki emanet gibi hic birine yakişmiyor.. Uzun yıllardır trabzonspor u ilk böyle görüyorum..

S
Salih
5 yıl önce

Edgar ı oynatanın aklına şaşarım ki hoca oynatmaz bence Uğurcan,Pereira ,campi ,Hugo ,Marlon ,Hosseini parmak ,baker,nwakeme,Diabate,Afobe Benim düşüncem

R
rıfkı
5 yıl önce

Bu takım bu kadroyla bu yıl kümede kalabilirse çok büyük iş yapmış olur. Seyrettiğim takımlar arasında kümenin en büyük adayı biziz. Kimse bu takımdan başka bir şey beklemesin. Başka beklentiler Hayal kırıklığı olur. Bu takıma şampiyon olabilmesi için en az 8 tane kaliteli topçu lazım. şampiyonluğa oynayacak takımda bu kadrodan üç oyuncuyu da siz bulursunuz her halde.

H
HA_61_A
5 yıl önce

DOĞAN ERDOĞANI GUILHERME Yİ GÖNDERMEK MANTIKLIMIYDI yazmışsında onları her maç yerlere vurmadık mı_? Marlon ve Flavio için şimdi yazılanları ozamanda onlar için yazmadık mı_? Hiç bir şey beğenmeyen, herşeyi bilen bizler adam olmayız. Yeter artık şu takımı bi rahat bırakın

O
Oflu
5 yıl önce

Kasımpaşa dan 4 yiyen bu ruhsuzlar, Alanya dan 8 yerler herhalde.

N
nihat
5 yıl önce

3 gol yeriz Abdullah Avcı'yı getririz

S
Salim
5 yıl önce

Pereira oynamalı.Yorulunca değişirsin..

T
TS
5 yıl önce

Avcı ,ts ile anlaşmış, kulübü çiftliğe çevirdiler, bjk yı tazminat kurtar ts , şampiyonlara giderken şampiyon olmamak için td ü gönderen ts....Avcı ersun gibi tazminatı alır gider ötesinde, birde küme düşme durumu var , yani o kadar belediyeye laf ediliyordu, belediyenin adamı ts u küme düşürdü diye tarihede geçebilir avcı ve ağaoğlu.

Y
Yomrali
5 yıl önce

Abdullah hocayi bu sezon desteklerim gelecek sezon sampiyon olamazsak elestiririm

A
Ahmet61
5 yıl önce

Sogru diyorsun bence ekuban nwakaeme ugurcan hatta sorlothu da oynanmamiz hataydi

K
Kenan
5 yıl önce

Ndiyaye gibi bir orta sağamız vardı hatırlayan olursa, Bu çöplerden çok ama çok daha iyiydi, ama bizim çok bilmiş taraftarlarımız beğenmediler maalesef..

şehzade
5 yıl önce

bu takımdan edgar gönderilmeli bırak 11 i bakerde boş oyuncu neden alındı hangi özelliğinden dolayı diabeteye büyük para verildi ederi o değil ağaoğlu bu sene saçmalamanın daniskasını yaptı

T
Taka61
5 yıl önce

Serkan Lille gidecek oradanda çok iyi transfer ücreti ile Avrupa'nın büyük 20 takımından birine gider

Z
Zeki
5 yıl önce

Kadro yanlış Edgarın yerine campi oynamalı Pareirada oynmalı orta saha çok berbat flavionunda yerine iranlı Hüseyini oynamalı

O
Oktay6161
5 yıl önce

Edgar-Hugo ikilisi iş yapmaz.Zaten yapmadıkları ortada.Hüseyin-Hugo veya Campi daha Mantıklı,Hosseini 'de Monte edilebilir.Gerçi bu Yıl Yönetimin Transferleri hiç kaliteli olmadığı ortada.Bu Kadro ile Klopp bile bir şey yapamaz.Sefa Kınalı'nın,Baker'den eksiği nedir?Sefa'yı oynatıp onu kazanmak gerekli.Geçen Yıl beğenmediğimiz Obi Mikel-Baido Ndiaye'yi Mumla arıyoruz.

H
HastaTs
5 yıl önce

benim kadrom: Ugurcan, JP, Edgar, Hugo, Kamil, Parmak, Baker, Eku, Ömür, Waka, Semedo

H
hasan61
5 yıl önce

sıkıntı doğan ve guilermeyi göndermek değil, gönderilenlerle aynı düzeyde oyuncu alınması

ÖMER
5 yıl önce

Abdülkadir ömür ün oynadığı her maç bir kişi eksik oynuyoruz

Y
Yavuz
5 yıl önce

Marlonu kim izlemiş tam bir yeteneksin orta saha çok yumuşak forvet bence sag açık oynamalı yedek forvet ilk 11 de omur kenarda durmalı.omur ilk 11 topçusu değil bu durum da.

Y
yorumcu
5 yıl önce

Hem girtlaga kadar borclusun hemde siradan takim kuruldu diye sikayet ediyorsun.Senin tuttugun takimin adi Fenerbahce degil trabzonspor.Ama siz Fenerbahce taraftari gibi davraniyorsunuz.Senin takiminin o kadar geliri yok,senin takimin icin harcama limitleri surekli guncellenmiyor.Senin takimin borclu ve dusuk gelirli bir anadolu takimi.Ne bekliyordun??Siradan bir sosa bile sende durmamis gitmis sen buraya ondan daha ucuz ve daha kaliteli kimi getirebilecegini saniyorsun!! Ayni sekilde novak neydi ki??Yildiz mi? O bile durmadi gitti.Biraz gercekci olun.Hasbelkader Biraz ust duzey biri alinsa "ooo bu cok maas aliyor" ,taninmamis ucuza yildiz adayi alinsa " nerden buldunuz burda bunlardan cok var". Siz Nasil memnun olacaksiniz?

S
Suat
5 yıl önce

Yav bu nasıl kadro hee bu 1uğur 2marlon 3campi 4hugo 5peria 6Apdülparmak 7baker 8apdüş 9wakeme 10ekuban 11Afobe adam gibi kadro kurun Alanya maçını kayıp edin başkanı kovalım

Şevket61
5 yıl önce

Futboldan anlamayanda yorum yapıyor,

Özgür Ustaoğlu
5 yıl önce

Madem bu kadro çıkacak edi niye gitti

R
Ruh
5 yıl önce

Pereira neden yok? Campi neden yok? Bu maçta gitti

K
Kaptan Bir
5 yıl önce

Flavio ve Marlon bu takımın oyuncusu olamaz bunlardan ikinci liglerde çok var