Trabzonspor 2018'de ilk kez kazandı
Trabzonspor siftah yaptı
2018 yılının ilk galibiyeti
Bordo-mavili takım, aynı zamanda Alanyaspor galibiyetiyle birlikte 2018 yılının ilk galibiyetine ulaşmış oldu.
Deplasmanda aldığı bu 3 puanla siftah yapan Trabzonspor, puanını da 36’ya çıkarmış oldu.
Tüm Yorumlar (10)
Mehmet 61
8 yıl önceMaci statta izledim. Alanya da öğretmenim. Bu olcay ve kucka çöp. Yemi ederim çöp...
ŞEHZADE
8 yıl önceTrabzonspor artık çok zor maç kazanıyor.Rahat kazandığı bir maç göremedik.
Cesur
8 yıl önceEeyy M. Usta , artistlik yapma. Bu takımda 14 yabancının 12 çöp. Evet çöp. Onları alacağına Emre Akbaba diye bir ouyncu var onu al. Artık 5 mi vereceksin 10 mu onu bilemem ama al bu çocuğu. Senin en az yedi seneni kurtarır.
Bayro
8 yıl önceYine berbat bir futbol şansa alınmış galibiyet.haftaya beşiktaş dağıtır.durup düşünüp oynuyor efendiler düşünürken rakip gelip atıp gidiyor.bu futbolla hiçbirşey olmaz sadece haftayı kurtardılar yönetim bir hafta daha kazandı rıza hocayla beraber
hikmet karaman
8 yıl önceEn çok hikmet karaman isimli sahtekarı yendiğimiz için sevindim. Kendi başarısızlığını gizlemek için iki şehri birbirine düşürme amacı güden fitneci herife gereken cevabı verdik. alanyasporda 6maçta sadece 3 puan aldı, inşAllah oradan da postalanır ve süperligde hiçbir ekip onu hoca diye almaz. Fitneci hikmet: eden bulur
recep
8 yıl önceTrabzon hakem ile kazandı. Bu böyle gitmez.
Emre
8 yıl önceemre akbaba gibi oyuncuyu niye almayız akıl karı değil. Olcay,kucka,durica,ugur,novak,pereira vs tüm hepsini toplasan bi emre akbaba etmez
Yıldırım34
8 yıl önceSen hiç bir şey konuşamazsın karşında Devrim yapmış bir TrabzonSpor var adamınnnn tarihini bitirir!!! Yürü git arkana dahi bakma Hikmet efendi...
DuRsUnTeMeL
8 yıl önceYürü git lan hikmet Karaman emperyalistlerin uşağı, faşist istanbul takımlarının yalakası!!! Sen Devrim yapmış...Anadolu devrimini gerçekleştiren TS’a kelime konuşamazsın!!!
Firtina61
8 yıl önceYorumlara bakiyorunda çoğu emre akbaba diyor ama şunu bilinki emre trabzonspor baskısını kaldıracak oyuncu değil. Rodalegayi hatırlayın bize gelmeden firtina61 gibiydi şimdi ise 11 giremiyor.emrede aynı şekilde tecrübeli futbolcu lazım bize