Futbol dünyasının Hollandalı efsanesi Marco Van Basten, Ajax forması giyen Ahmetcan Kaplan'a önemli bir uyarıda bulundu. Ajax ile ilk resmi maçına çıkan genç oyuncu Kaplan, Van Basten'in tepkisini çekti. Van Basten, Kaplan'ın sakatlık sonrası tekmelik kullanım şekline sinirlendiğini belirtti.
Kaplan'ın, sakatlıktan yeni dönmüş olmasına rağmen, yeterince koruma sağlamayan küçük bir tekmelikle sahaya çıkmasını eleştiren Van Basten, durumu "çılgınca" olarak nitelendirdi. Van Basten, "İki yıl önce Ajax tarafından 9.5 milyon euro karşılığında transfer edildi. Ardından ciddi bir sakatlık geçiren Kaplan, sahalara dönüşünde kendini gereksiz yere riske atıyor. Eğer defans pozisyonunda oynuyorsanız ve sakatlıktan yeni çıkmışsanız bile, kendinizi korumak için daha dikkatli olmalısınız," ifadelerini kullandı.

Tüm Yorumlar (8)
mehmet kahraman
2 yıl önceHaklı Adam...
TRA
2 yıl önceHaksız mı?
Kral AKIN
2 yıl önceİşte profesyonellik örneği . Doğu ve Batı toplumları arasında işine duyulan saygı başta olmak üzere aradaki farklar
Metin Filiz
2 yıl önceHaklı.Madem profesyonelin.Profedyonelce hareket edeceksin.Tşkrlr Van Basten.Adamın dibisin dibiii????????????????
borabay
2 yıl öncebana bişe olmaz. benim amcam. mhp ilçe başkanı. kafası.
adnan
2 yıl öncedogru soylemis kucuk olunca diz kapaginin onu alti yani cok acik tekme geldimi alsana 1..2..yil daha sakatlik bence futbolcular diz kapagi corabi ve ya koruycusu da takmali ki capraz baglari kopmasin bu ekstire bant tabi elastik ayagi kuvetli tuter ayak ta baglar kopmaz guc dis cepede kalir capraz bag koptumu futbol hayati bazen bitiyor
İlker KAZAZ
2 yıl önceİşte bizim futbolcularımızdan gençken büyük gelecek vadedip te büyüyünce bir cacık olmamasının nedeni tam olarak bu az gelişmiş düşünme şekli.
Özgür ata
2 yıl önceAhmetcan herhalde sakatlanmak istiyor, kendince doyuma ulaştı, ajax’ta oynadım daha nereye yükselecem, bir defa daha sakatlanayım da emekli olayım diye mi düşünüyor?