| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 20 Mart 2024 09:10 Güncellenme tarihi: 20 Mart 2024 14:04

Ali Babacan Trabzon'dan umduğunu bulamadı! Fenerbahçe'ye yaranmaya çalıştı

DEVA Partisi Genel Başkanı Ali Babacan'ın sözleri Trabzonspor taraftarının tepkisini çekti.

DEVA Partisi Genel Başkanı Ali Babacan, spor kulüpleri ve Trabzonspor ile ilgili olarak açıklamalarda bulundu.

Babacan'ın, Trabzonspor'un hükümet tarafından desteklendiğini söylemesi, bordo mavili taraftarların tepkisini topladı.

Konuyla ilgili olarak konuşan Babacan, "Hükümete yakın takım mısın, yoksa uzak bir takım mısın? Ama bu karşılıklı. Bazı takımlar da hükümetle yakın olmanın keyfini sürüp nemasını alıyor. Destek alıyorlar. Zamanının Hazine'den sorumlu bakanı, Trabzonspor ile ilgili neler neler söylüyordu" dedi.

Babacan'ın söylemleri Trabzonspor taraftarının tepkisini çekerken, bordo mavili taraftarlar "Trabzon'dan umudunu kesti. Fenerbahçe'ye yaranıp 3-5 oy almaya çalışıyor" şeklinde yorumlarda bulundu.

Yorumlar (30)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
Yunus
2 yıl önce

Suskunluğumuz asaletimizdendir. Her lafa verecek bir cevabımız vardır. Lakin, bir lafa bakarız laf mı diye, bir de söyleyene bakarız adam mı diye?

T
Taraftar 61
2 yıl önce

Neler söylüyor anlat aslanım lafı ortaya atıp kaçmak ancak senin gibilere yakışır

A
Abdulkadir kumaş
2 yıl önce

Devlet kimseye ayrım yapmaz. Ayrım yapanlar devletin polis arabalarını yakanlardır.(Şampiyonmuş gibi sevinenlerdir 2009-2010 sezonunda gördüğünüz gibi.) Trabzonspor ve Trabzon şehri vatanı milletini seven bir şehirdir.

F
Fevzi Gümrükçüoğlu
2 yıl önce

Tamam Babacan, biz seni tüm siyasi geleceğin ile birlikte gölgenin düştüğü her yerde not aldık. Angajman kuralları gereğince sandıkta görüşürüz. TS, siyaset üstü bir kuvvedir daha bunu bile anlamamışsın. Ali Koç'a yaranmak için onun laflarının papağanı olmak sana ne sağlıyor bilmiyorum ancak Trabzon şehri eski Trabzon değil, her şeyi görüyoruz. Bunu sen istedin, sandıkta görüşürüz. Öncesinde boynuna kaskolümüzden takıp telafi için bütünlemeye kalan öğrenciler gibi gelme; dedim ya not ettim.

G
GMH 29
2 yıl önce

TS Tek başına geride kim kalmışsa yeter ayrıca şunuda zannetmeyin TS un sadece Trabzonlu taraftarı var, TS un ilden taraftarı var alıştınız ist un şişirilmiş semt takımlarına meydan boştu rahatınız bozuldu 1967 den beri.

Tüm Yorumlar (30)

Y
Yunus
2 yıl önce

Suskunluğumuz asaletimizdendir. Her lafa verecek bir cevabımız vardır. Lakin, bir lafa bakarız laf mı diye, bir de söyleyene bakarız adam mı diye?

T
Taraftar 61
2 yıl önce

Neler söylüyor anlat aslanım lafı ortaya atıp kaçmak ancak senin gibilere yakışır

A
Abdulkadir kumaş
2 yıl önce

Devlet kimseye ayrım yapmaz. Ayrım yapanlar devletin polis arabalarını yakanlardır.(Şampiyonmuş gibi sevinenlerdir 2009-2010 sezonunda gördüğünüz gibi.) Trabzonspor ve Trabzon şehri vatanı milletini seven bir şehirdir.

F
Fevzi Gümrükçüoğlu
2 yıl önce

Tamam Babacan, biz seni tüm siyasi geleceğin ile birlikte gölgenin düştüğü her yerde not aldık. Angajman kuralları gereğince sandıkta görüşürüz. TS, siyaset üstü bir kuvvedir daha bunu bile anlamamışsın. Ali Koç'a yaranmak için onun laflarının papağanı olmak sana ne sağlıyor bilmiyorum ancak Trabzon şehri eski Trabzon değil, her şeyi görüyoruz. Bunu sen istedin, sandıkta görüşürüz. Öncesinde boynuna kaskolümüzden takıp telafi için bütünlemeye kalan öğrenciler gibi gelme; dedim ya not ettim.

G
GMH 29
2 yıl önce

TS Tek başına geride kim kalmışsa yeter ayrıca şunuda zannetmeyin TS un sadece Trabzonlu taraftarı var, TS un ilden taraftarı var alıştınız ist un şişirilmiş semt takımlarına meydan boştu rahatınız bozuldu 1967 den beri.

K
Kadir ziypak
2 yıl önce

Ne diyyy

O
Oktay
2 yıl önce

Bari Rahmetli Özal, Ecevit, Demirel ve Erbakanı da Mezarlarından kaldırın onlar da bir iki cümle ederek Partilerine Fenerbahçelilerden Oy toplamasına yardımcı olsunlar. Ama suç bizim Şehir de. Adamlar bize hakaret ve Küfür eder, sonra bizimkiler bunlar Şehire gelince yanına koşup Bordo Mavi Kaşkol takıp, Şak şak şak Alkışlıyoruz. Bizim Onursuzluğumuz, onların değil.

A
Ahmet C.
2 yıl önce

"Bazı takımlar hükümetten destek alıyor. doğru diyor 2011 kupasını çalanlara desdek oldunuz .

S
Serdar Can
2 yıl önce

Bu ak partiden şutlanmasının acısıyla gözünü karartmış. Bunamış.

M
Meydanlı
2 yıl önce

Aynı sözler fb için söylenseydi tepkiniz ne olurdu bakan yada sıradan bir vatandaşın ts olması hatamındır. bence siyasi bir lider bu tür olaylara girmemeli..

C
Canca53
2 yıl önce

Bu ülkede kolanan bir takim varsa oda şike bahçe dir ve 2010-2011 sezonunda seninde içine bulunduğun akp dönemde en başta reis ve sizlerin sayesinde kümeye düşürülmeyip nasil kolandiğini şikebahçeyi trabuzonda bir çocuğa sörsan söyler di kimin kimi koladiği ama şunuda anladim siyasete oy için herşey mubahmiş son seçimde anladim birde bu seçimde

K
Karakoncolos
2 yıl önce

Devlet ayrım yapmıyor olsaydı 2010-2011 kupası kimin müzesinde olurdu?! Bu ezbere söylenen beylik laflarla hiçbir şey düzelmiyor. Trabzonspor taraftarları kendisini mağdur edenleri tanıyor da kendi mağduriyetini gidermeyen yetkilileri niye tanımıyor da laf edemiyor?

M
Mustafa Ak
2 yıl önce

şu akp ye oy vermeyin allah aşkına yaaaa

M
MerNoire28
2 yıl önce

Unutma devlet senide destekledi bir yerlere getirdi sonuç ilk fırsatta sattın davanı.

M
Mustafa Turan
2 yıl önce

Arkadaşlar, Berat ALBAYRAK'ı yedirmeyecektik. Berat bakan görevde olsa bunların ümüğünü sıkmazmıydı.

İSMET ÖZPINAR.
2 yıl önce

SAYIN BABACAN İDDİALARINI ISPAT ETMEKLE MÜKELLEFSİN. AYRICA SENİN BAKANLIĞIN DÖNEMİNDE HANGİ KULÜBE DESTEK VERDİN AÇIKLAMALISIN MADEM BU İŞLER BÖYLE OLUYOR.AYRICA ÜLKEYİ YÖNETMEYE TALİP BİR SİYASİ PARTİ GENELBAŞKANININ BU TARZ SÖYLEMLER İÇİNDE BULUNMASI VE KULÜPLER ARASINA NİFAK TOHUMU EKMESİ DOĞRUMU.ASLOLAN SİZİN VE SİZİN GİBİLERİN SAĞDUYU VE İTİDAL ÇAĞRISI YAPMASI DEĞİLMİ. KUSURA BAKMAYIN BU TÜR SÖYLEMLERDEN OY DEVŞİRİLMEZ BU İŞTE SİZİN İŞİNİZ DEĞİLMİŞ İYİKİ REİS VAR.

D
Deniz Kılıç
2 yıl önce

Yolsuzluğun tavan yaptığı her yerde spor camiasida yapmıştır. Doğru söyleyince neden zorlanıyor millet. Gerçekleri duymak işinize grlmiyor dimi. Futbol zaten başlı başına paraların dans ettiği üretim olmayan bir sektör

D
Deniz Kılıç
2 yıl önce

Şunu da unutmayın. Trabzonspor'a 1 verdiyseler fenere 10 vermistirler.... Tutmadığı desteklemediği takıma ancak yem atarlar.

C
Coşkun
2 yıl önce

Yazık bu adama kelime kullanmaya değmez

O
Oflu Türk
2 yıl önce

TRABZON HEKESE AYNI MESAFEDEDİR AMA VATANHAİNLERİNE UZAKTIR BİZ İSTANBULUN FUTBOL SALTANATINI SONLANDIRAN MAZLUMLARIN SESI OLAN TAKIMIZ BUNU HALA ÇEKEMEYENLER VAR.BİRİLERİNE YAKIN OLSAYDIK ÇALINAN ŞAMPİYONLUĞUMUZ VERİLİRDİ. FATİHİN FETETTİĞİ YAVUZ SULTANSELİMİN YÖNETTİĞİ KANUNİNİN DOĞDUĞU TRABZONA SELAM OLSUN

A
AliT
2 yıl önce

Bu zatın söylediklerini fazla büyütmemek lazım çünkü bunu fetö den başka adam yerine koyan yok CHP'nin cahil seçmeni oy verip söz sahibi yaptı

D
Devleti ebed müddet
2 yıl önce

Arkadaşlar devlet ile hükümeti karıştırmayın. Devlet baki olsun. Hükümetlerin yolu açık olsun. Hükümetin doğrusunu yanlışını devlete mal etmeyelim.

V
Vatandaş
2 yıl önce

Şike sezonunda Fener kollandı doğru. Lakin bu ülkede tek Fener kollanıyor derken bir düşün: Öyle olsaydı 22 yıldır Fener kaç kez şampiyon oldu? En çok şampiyon olan takım kim?

İbrahim Asaf aktaş
2 yıl önce

Bu ve bunun gibiler hiç kimseden oy alamaz

A
Arif hazal
2 yıl önce

Ayıp sana sen bu ülkede bakanlık yapmış bir insansın

A
Adnan
2 yıl önce

Sayın Babacan, siyasi rakibine üstün gelmek amacıyla çok talihsiz bir açıklama yapmışsın. Öncelikle futbolun siyasete alet edilmesine karşıyım. Kim olursa olsun takımlardan elini çeksin. Kast ettiğin dönemlere bak, Transport'un bir tek şampiyonluğu yoktur. Stadlar yenilenirken devlet bütün takımlara yardım etmiştir. Hem tarihi yönden hem de ekonomik yönden parayla ölçülemeyecek değerde olan Avni Aker Stadımızı almış onun yerine maddi yardımda bulunmuştur.

H
Hasan
2 yıl önce

Siyaset Trabzonsporu desteklediği için 2004, 2005, 2011, özellikle 2020 sezonunda kupa alınıp Başakşehire verildi. Son maçlarda futbolcuların maç öncesi moral sıfır. Sen daha ülkedebirşeyde haberin yok. Siyaset Trabzonsporu desteklediği için 2011' Fenerbahçe verdi yetmedi 2020'yi side açık açık Başakşehire hediye edip kutladı. Senden bu ülkeye umut olmaz babacan mısın Erzincan mısın nesin. Daha makama gelmeden haksızlığı destekleyen hiç gelmesin makama yüz yüze gelsem bunu söylerim.

B
Bubacan
2 yıl önce

Boş beleş laflar olduğun yerden bir adım ileri gidemez bir kafa gerisini siz yazın

E
Ersan G
2 yıl önce

Altılı grubunda 116 ncı başkan yardımcısı değil miydi sahi bu?

Özgür ata
2 yıl önce

İyi parti ve chp’nin hem kendi ayaklarına sıkarak kendi vekilliklerini kaybettiği hem de Türkiyenin başına bela ettiği particikimsilerden biri