| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 03 Nisan 2025 13:59 Güncellenme tarihi: 03 Nisan 2025 14:17

Trabzon'da sırtındaki bebeğiyle Trabzonspor maçına gitmişti! Fanatik anne gündem olan o kare için konuştu

Trabzonspor U19 maçı için stada gittiği sırada çekilen fotoğrafı, sosyal medyada gündem olan Melahat Ergin, "Trabzonspor'un maçını ilk defa statta izledim, tarif edilemez bir duygu" dedi.

Trabzonspor U19 Takımı’nın UEFA Gençlik Ligi’nde Inter’i 1-0 mağlup ederek yarı finale yükseldiği tarihi maça 7 aylık bebekle giden Melahat Ergin’in görüntüsü sosyal medyada büyük ilgi gördü.

Kaytan adı verilen yöresel ip ile bebeği sırtına bağlayarak maça yürüyen 40 yaşındaki Ergin, Trabzonspor maçını ilk kez stattan izlemenin mutluluğunu yaşadığını söyledi.

“Tarif Edilemez Bir Duygu”

Trabzon'un Şalpazarı ilçesi Kabasakal Mahallesi’nde yaşayan Melahat Ergin, kayınbiraderi, eltisi ve 3 çocuğuyla birlikte maça gitti. 7 aylık Ecrin bebeği sırtına bağlayarak stada yürüyen Ergin’in o anları fotoğraflandı ve kısa sürede sosyal medyada yayıldı.

f3.webp

“Televizyondan sürekli izliyorduk ama statta ilk kez maç izledim. Takımımın kazanması ayrı bir heyecan kattı. Gerçekten tarif edilemez bir duyguydu” dedi.

f2.webp

“Sırtımıza Alır, Yolumuza Devam Ederiz”

Bebeği kaytanla sırtında taşımanın Karadeniz’de günlük yaşamın bir parçası olduğunu anlatan Ergin, “Arabayı uzağa park ettik. Önce kayınbiraderim taşıdı, kolu ağrıyınca bana verdi. Ben kucağımda taşımayı sevmem, sırtıma attım yürüdüm. Bu bizim rutinimiz. Çocuklar hep sırtımızda büyüdü. Tarlaya, bahçeye, pazara giderken hep birlikte gideriz. Çocuğu geride bırakmak mümkün değil” diye konuştu.

f1.webp

“Koşa Koşa Maça Gittik”

Ecrin bebeğin annesi Ayşe Ergin ise eşinin Trabzonspor sevgisine dikkat çekerek, “Eşim, hiçbir iç saha maçını kaçırmaz. 'Bu da kızımızın ilk maçı olsun' dedi. Çocuk küçük olunca taşımak zor, biz de ipimizi aldık yanımıza. Eltim sırtına sardı, koştuk maça. Bizim için bu çok normal” dedi.

Köy yaşamında çocuklarla birlikte üretmenin, çalışmanın doğal olduğunu vurgulayan Ayşe Ergin, “İnek otlatmaya da gitsem, tarlaya da gitsem, bebeğimi sırtıma bağlarım, her işimi onunla yaparım. Buralarda hayat böyle akar” diye konuştu.

f4.webp

“2001’den Beri Sadece Bir Maçı Kaçırdım”

Melahat Ergin’in kayınbiraderi Adem Ergin ise yıllardır takımına büyük bir tutkuyla bağlı. “2001’den bu yana Trabzonspor’un sahasındaki hiçbir maçı kaçırmadım. Sadece bir Türkiye Kupası maçı hariç” diyen Ergin, takımının yanında olmayı bir yaşam tarzı olarak benimsediğini ifade etti.

Kaynak: AA

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Serko61
1 yıl önce

Helal olsun size işte TRABZONSPOR u büyük yapan böyle cefakar ve fedakar yürekli insanla bravo…

M
Mustafa ırmak
1 yıl önce

Bir tokatlı olarak trsbzonsporluyum gurur duyuyorum tskımımla trabzon futbol fabrikasının oldugu tek ilimizdir

T
Taraftar
1 yıl önce

Bizim memlekette TS bir yaşam biçimidir işte bu en canlı örneği.

T
Tursun
1 yıl önce

Ertuğrul başkanıma locada misafir etmek düşer yapar bilirim Trabzonspor Trabzon’dan büyüktür ben güneydoğuda görevliyken köy bilirim tamamı Trabzonlu başkanımda (Mehmet Ali yılmaz) ücret almadan forma göndermişti mutlu kardeşimde yönetimde yani büyük olmak böyle birşey

T
TS
1 yıl önce

TS BU SEZON DERBİ MAÇ KAZANMASI ŞART , YENİLGİLER NORMALLEŞTİ BÖYLE BİR ŞEY , FB GS MAÇLARINI TS UN % 100 KAZANMASI ŞART OLMADI MI YENİLMEMELİ.

Tüm Yorumlar (8)

S
Serko61
1 yıl önce

Helal olsun size işte TRABZONSPOR u büyük yapan böyle cefakar ve fedakar yürekli insanla bravo…

M
Mustafa ırmak
1 yıl önce

Bir tokatlı olarak trsbzonsporluyum gurur duyuyorum tskımımla trabzon futbol fabrikasının oldugu tek ilimizdir

T
Taraftar
1 yıl önce

Bizim memlekette TS bir yaşam biçimidir işte bu en canlı örneği.

T
Tursun
1 yıl önce

Ertuğrul başkanıma locada misafir etmek düşer yapar bilirim Trabzonspor Trabzon’dan büyüktür ben güneydoğuda görevliyken köy bilirim tamamı Trabzonlu başkanımda (Mehmet Ali yılmaz) ücret almadan forma göndermişti mutlu kardeşimde yönetimde yani büyük olmak böyle birşey

T
TS
1 yıl önce

TS BU SEZON DERBİ MAÇ KAZANMASI ŞART , YENİLGİLER NORMALLEŞTİ BÖYLE BİR ŞEY , FB GS MAÇLARINI TS UN % 100 KAZANMASI ŞART OLMADI MI YENİLMEMELİ.

A
Ahmet C.
1 yıl önce

Alooo TS : konu şu fedakar Anne ve bebeği , Lütfen konuları birbirine karıştırmayalım.

G
Gurbetci
1 yıl önce

Karadeniz denildimi Kadini Erkegi esittir

O
Osman DÖNMEZ
1 yıl önce

Bir Kütahyalı olarak TRABZONSPOR'luyum. Gurur duyuyorum. Bu anneye saygı duyuyorum. NOT: Fatih Hocaya Başarılar. İnşallah uzun süre takım başında kalır." Alex Ferguson" gibi.