Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 27. hafta mücadelesinde Hatayspor'u konuk ediyor.
Bordo mavili takımda taraftarlar, maçın başlama düdüğünden itibaren TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu ve yönetimi aleyhine istifa tezahüratlarında bulundu.
Taraftarlar, Başkan Ertuğrul Doğajn'a verilen ceza ve sezon başından bu yana Trabzonspor'a yapılan hakem hatalarına karşı TFF ve yönetimini istifaya davet etti.
Tüm Yorumlar (12)
TS
1 yıl önceBu sezon hertürlü tff çok büyük zarar verdi TS a.
Osman
1 yıl önceBu akşam bir istifada Şenol hocadan gelebilir.11 11 takımlar Trabzonspor gol yiyor.Hocadan ve takımdan beklenti yok.Sahaya çıkınca savaşırsın onuda yapamıyorlar geriye kalan istifa edin.
Trabzonsporlu_61
1 yıl önceBu şekilde giderse Şenol ve Ertuğrul da nasibini alacak çağrıdan. 30 dk oldu daha ciddi bir atağımız yok ve rakip küme düşen düşen takım. Demek ki deplasmanda olsak yine yenemeyeceğiz.
Ali Başkan
1 yıl önceO paralı şakşakcı askerler öncelikle Trabzonspor'um kendi başkan, yönetim ve teknik ekibini istifaya davet etsin...
Remzi
1 yıl önceBende şenolu istifaya çağırdı diye sevindim gerçi ha iho ha şenol ikiside TSnin ayak bağı..
Osman
1 yıl önceİşte budur. helal size. bunu her maç yapmalıyız.
bursa61
1 yıl önceBu takim antreman yapmiyor. Sebebi sonol hocanin yardimcilardan yoksun veya yardimcilairnin kabiliyet yoksunu olusu. Simser le bu isler olmazZZZZZZZZ.
Selahattin ayvaz
1 yıl önceÖnce bizim yönetim ve hoca istifa etmesi şart kümeye düşen takımla mücadele edemiyor ondan sonra TFF etmeli neyi hakediyoruz Galib gelecek futbolmu oynuyoruz ağır çekim futbol oynuyoruz yazıklar olsun
OfluEr
1 yıl önceAllah aşkına şu Viska,Yine birileri öldürsün yahu.biktım pasif oyunundan.hiç bi faydası yok
OfluEr
1 yıl önceŞenol Güneş LÜTFEN al Viskayi zefol git.TEFOL GIT!!! BIKTIK YAHU BABANIN ÇIFTLIĞIMI GIIIIIIITTT!!@
farozzz
1 yıl önceSen önce bizim yönetimi ve hocayı istifaya davet ett
Temel Şimşek
1 yıl önceTrabzon staddı dolu değildi olan seyirci ise Trabzonspor yönetimini ve teknik direktörü istifaya davet etti mevcut seyirci ekstra protesto etmek için gelmişlerdi protesto işin içinde olmasaydı bence onlarda stada girmeyecektiler işin doğrusu da öyle olması gerekiyordu çünkü Trabzonspor ligin son haftasını oynuyorldu gibi görünüm içindeydi zaten lig bitti ayağına yatmıişlardı aslında Trabzonspor un başkanı protesto yu hak ediyor artık Trabzonspor un yakasından düşmesi gerekiyor ama yüzde yüz.