| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 17 Mart 2024 21:30 Güncellenme tarihi: 17 Mart 2024 21:34

Trabzon'da İsmail Kartal'dan mini tiyatro! Omzuna değdi, boynuna tedavi yaptırdı

Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, omzuna değen yabancı madde sonrası boynuna tedavi yaptırdı.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 30. hafta mücadelesinde sahasında Fenerbahçe'yi konuk ediyor.

Trabzonspor ile Fenerbahçe arasındaki mücadelede tribünden atılan yabancı madde, İsmail Kartal'ın omzuna değdi.

Önce omzunu tutan Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, ardından boynunu tuttu. Kartal, boynuna bir süre buz tedavi yaptırdı.

İsmail Kartal'ın omzuna değen madde sonrası boynuna tedavi yaptırması, sosyal medyada Trabzonsporlu taraftarların tepkisini çekerken, "Kartal tiyatro yapıyor" şeklinde yorumlar yapıldı.

kartal-2.webp

Yorumlar (21)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Savatanica
2 yıl önce

Bunlari yapıp bu cakallara bu fırsatı vermeyeceksin! Nedir bu yabanci madde,küfür işi,gerek yok yahu.Bizim topçular geriliyor boşuna.Su maç hayırlısı ile bitse.Kazanirlarsa umarim mac sonu sahada sevinme gafletine dusmezler,yoksa olacaklardan sonra bize birkac mac saha kapatma cezasi gelebilir.

C
CAPT,M,D,
2 yıl önce

SAYIN KARTAL IN NE SUÇU VAR,YAHU SAYN AVCIYI KONUŞUN TAKIM YÜRÜYOR SİZ SAYIN KARTALI TAŞLIYORSUNUZ,AYIP YAHU,SİNİRİNİZE HAKİM OLAMIYORSANIZ STADA GELMEYİN,

S
Sessiz fırtına
2 yıl önce

İstikrarsız fırtına bir varmış bir yokmuş..

T
TS
2 yıl önce

Tiyatro miyatro ne haltıma clsim atılıyor atan büyük ihtimal gizli gs lidir. Frede önlem almalı avcı. Fernandez tam bir vasat ikinci golde topa müdahale etmede aciz. Enis degil bozok ile başlamalıydı Ugurcan takımı yaktı 1000 mt gol yedi şikeci fb den yazlk

T
Ts li
2 yıl önce

Başka maçlarda stada gelmezsiniz geldiğinizde de kulübe zarar verirsiniz. Neden acaba sürekli sahaya madde atılıyor kulübe böyle mi sahip çıkıyorsunuz.

Tüm Yorumlar (21)

S
Savatanica
2 yıl önce

Bunlari yapıp bu cakallara bu fırsatı vermeyeceksin! Nedir bu yabanci madde,küfür işi,gerek yok yahu.Bizim topçular geriliyor boşuna.Su maç hayırlısı ile bitse.Kazanirlarsa umarim mac sonu sahada sevinme gafletine dusmezler,yoksa olacaklardan sonra bize birkac mac saha kapatma cezasi gelebilir.

C
CAPT,M,D,
2 yıl önce

SAYIN KARTAL IN NE SUÇU VAR,YAHU SAYN AVCIYI KONUŞUN TAKIM YÜRÜYOR SİZ SAYIN KARTALI TAŞLIYORSUNUZ,AYIP YAHU,SİNİRİNİZE HAKİM OLAMIYORSANIZ STADA GELMEYİN,

S
Sessiz fırtına
2 yıl önce

İstikrarsız fırtına bir varmış bir yokmuş..

T
TS
2 yıl önce

Tiyatro miyatro ne haltıma clsim atılıyor atan büyük ihtimal gizli gs lidir. Frede önlem almalı avcı. Fernandez tam bir vasat ikinci golde topa müdahale etmede aciz. Enis degil bozok ile başlamalıydı Ugurcan takımı yaktı 1000 mt gol yedi şikeci fb den yazlk

T
Ts li
2 yıl önce

Başka maçlarda stada gelmezsiniz geldiğinizde de kulübe zarar verirsiniz. Neden acaba sürekli sahaya madde atılıyor kulübe böyle mi sahip çıkıyorsunuz.

E
Emin bey
2 yıl önce

Trabzonlu olarak söylüyorum bizim taraftar tam bir mağara adamı

6
6161
2 yıl önce

Trabzonspor taraftarı bu olmamalı. Tek kelime ile yazıklar olsun. Trabzonluluktan ve Trabzonsporluluktan utandık

6
61 ts
2 yıl önce

Yönetlm anons yap birşey atılmasın bu ne yaw

T
tufan
2 yıl önce

İyi de atanın hiç mi suçu yok? Sen gereksiz yere sahaya bir şey atarsan o da tiyatro oynar. Bizim taraftar ne zaman akıllanacak bilmem ki? Bu kötü tezahürat ve taşkınlık niye?

A
Ali Altun
2 yıl önce

Böyle basit şeyler yapmayın arkadaşlar. Adamlar zaten vukuat yapmak için araniyorlar. Malzeme vermeyelim

A
Aman derim
2 yıl önce

Bu yabancı cismi atan fanatik fenerli değilse ben de bir şey bilmiyorum. Kesin TS forması giyip gelmiştir. O densizi tutun ve polise teslim edin.

A
amigo
2 yıl önce

onun yaptığı tiyatro diyelim ya sizin yaptığınız rezilliğin tabiri bile yok medeniyetsizler

6
61 TS 61
2 yıl önce

Arkadaşlar fb Ali Şen zamanının entrikalarını uygulamaya hazır halde gelmişti. Fakat bizde ilk devre hiç varlık gösteremedik.. İkinci yarı Mendy son adama geçince Bardi alınınca canlandı ama gücümüz yetmedi. En sonda yaptıkları tam kendilerine yakışır nitelikteydi yani kişiliklerini gösterdiler..Seyirci normal sayılır dı çünkü % 100 kazanacağız imajı oluşturduk.. Sebebi buydu.. 90 dakika aynı istekle oynamadık. Visca ve Pepeyi iyi tuttular.. Böyle zamanda kalecimizde yakışmayan üç gol yedi...

T
TRABZON61
2 yıl önce

İSMAİL GARTAL ın klasik davranışları...

T
Ts612828
2 yıl önce

Trabzonspor tirubunleri sınıfta kaldı. Hiç yakışmadı. Bu kadar nefret olmaz. Ne oldu şimdi. Takıma destek mı oldunuz. En az 3 -4 maç seyircisiz oynama cezası. Kendi düşen ağlamaz kusura bakmayın. Maçtan önce bu tahrikler vardı. Maçta tavan yaptı. Sonuç bu

T
Ts nin yararına değil
2 yıl önce

Atmayı ya.Nersine gelirse gelsin.Önemli olan neresine geldiği mi.Atmayın ..atmayın.

O
Oflu 61
2 yıl önce

Camera yalan konusmaz insan UTANİR utan.

T
Ts'li
2 yıl önce

Trabzon sahasında ilk defa yenilmiyor. Aynı taraftar o zaman niçin taş atmıyor. Fener bunu iyi düşünsün.

B
BEN HAKAN
2 yıl önce

bence bu rezil ismail e yılın artistlik ödülü verilmeli yada adam arızalı boynunun yeriyle omzunun yerini bilmiyor gelen şey omuzun değiyor o boynuna yalandan buz dedavisi yapıyor yazık yazık işallah yatağa yattığınızda rahat uyursunuz ama siz alışıksınız şike yaparken de mışılmışıl uyudunuz saygılar ama size değil.....

N
nurettin yıldız
2 yıl önce

şenol güneş kafasına dikiş atıırdı asıl tıyatro o

M
Meydanlı
2 yıl önce

Ağa babası Aziz yıldırımdan örnek almış..