Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 30. hafta mücadelesinde sahasında Fenerbahçe'yi konuk ediyor.
Trabzonspor ile Fenerbahçe arasındaki mücadelede tribünden atılan yabancı madde, İsmail Kartal'ın omzuna değdi.
Önce omzunu tutan Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, ardından boynunu tuttu. Kartal, boynuna bir süre buz tedavi yaptırdı.
İsmail Kartal'ın omzuna değen madde sonrası boynuna tedavi yaptırması, sosyal medyada Trabzonsporlu taraftarların tepkisini çekerken, "Kartal tiyatro yapıyor" şeklinde yorumlar yapıldı.

Tüm Yorumlar (21)
Savatanica
2 yıl önceBunlari yapıp bu cakallara bu fırsatı vermeyeceksin! Nedir bu yabanci madde,küfür işi,gerek yok yahu.Bizim topçular geriliyor boşuna.Su maç hayırlısı ile bitse.Kazanirlarsa umarim mac sonu sahada sevinme gafletine dusmezler,yoksa olacaklardan sonra bize birkac mac saha kapatma cezasi gelebilir.
CAPT,M,D,
2 yıl önceSAYIN KARTAL IN NE SUÇU VAR,YAHU SAYN AVCIYI KONUŞUN TAKIM YÜRÜYOR SİZ SAYIN KARTALI TAŞLIYORSUNUZ,AYIP YAHU,SİNİRİNİZE HAKİM OLAMIYORSANIZ STADA GELMEYİN,
Sessiz fırtına
2 yıl önceİstikrarsız fırtına bir varmış bir yokmuş..
TS
2 yıl önceTiyatro miyatro ne haltıma clsim atılıyor atan büyük ihtimal gizli gs lidir. Frede önlem almalı avcı. Fernandez tam bir vasat ikinci golde topa müdahale etmede aciz. Enis degil bozok ile başlamalıydı Ugurcan takımı yaktı 1000 mt gol yedi şikeci fb den yazlk
Ts li
2 yıl önceBaşka maçlarda stada gelmezsiniz geldiğinizde de kulübe zarar verirsiniz. Neden acaba sürekli sahaya madde atılıyor kulübe böyle mi sahip çıkıyorsunuz.
Emin bey
2 yıl önceTrabzonlu olarak söylüyorum bizim taraftar tam bir mağara adamı
6161
2 yıl önceTrabzonspor taraftarı bu olmamalı. Tek kelime ile yazıklar olsun. Trabzonluluktan ve Trabzonsporluluktan utandık
61 ts
2 yıl önceYönetlm anons yap birşey atılmasın bu ne yaw
tufan
2 yıl önceİyi de atanın hiç mi suçu yok? Sen gereksiz yere sahaya bir şey atarsan o da tiyatro oynar. Bizim taraftar ne zaman akıllanacak bilmem ki? Bu kötü tezahürat ve taşkınlık niye?
Ali Altun
2 yıl önceBöyle basit şeyler yapmayın arkadaşlar. Adamlar zaten vukuat yapmak için araniyorlar. Malzeme vermeyelim
Aman derim
2 yıl önceBu yabancı cismi atan fanatik fenerli değilse ben de bir şey bilmiyorum. Kesin TS forması giyip gelmiştir. O densizi tutun ve polise teslim edin.
amigo
2 yıl önceonun yaptığı tiyatro diyelim ya sizin yaptığınız rezilliğin tabiri bile yok medeniyetsizler
61 TS 61
2 yıl önceArkadaşlar fb Ali Şen zamanının entrikalarını uygulamaya hazır halde gelmişti. Fakat bizde ilk devre hiç varlık gösteremedik.. İkinci yarı Mendy son adama geçince Bardi alınınca canlandı ama gücümüz yetmedi. En sonda yaptıkları tam kendilerine yakışır nitelikteydi yani kişiliklerini gösterdiler..Seyirci normal sayılır dı çünkü % 100 kazanacağız imajı oluşturduk.. Sebebi buydu.. 90 dakika aynı istekle oynamadık. Visca ve Pepeyi iyi tuttular.. Böyle zamanda kalecimizde yakışmayan üç gol yedi...
TRABZON61
2 yıl önceİSMAİL GARTAL ın klasik davranışları...
Ts612828
2 yıl önceTrabzonspor tirubunleri sınıfta kaldı. Hiç yakışmadı. Bu kadar nefret olmaz. Ne oldu şimdi. Takıma destek mı oldunuz. En az 3 -4 maç seyircisiz oynama cezası. Kendi düşen ağlamaz kusura bakmayın. Maçtan önce bu tahrikler vardı. Maçta tavan yaptı. Sonuç bu
Ts nin yararına değil
2 yıl önceAtmayı ya.Nersine gelirse gelsin.Önemli olan neresine geldiği mi.Atmayın ..atmayın.
Oflu 61
2 yıl önceCamera yalan konusmaz insan UTANİR utan.
Ts'li
2 yıl önceTrabzon sahasında ilk defa yenilmiyor. Aynı taraftar o zaman niçin taş atmıyor. Fener bunu iyi düşünsün.
BEN HAKAN
2 yıl öncebence bu rezil ismail e yılın artistlik ödülü verilmeli yada adam arızalı boynunun yeriyle omzunun yerini bilmiyor gelen şey omuzun değiyor o boynuna yalandan buz dedavisi yapıyor yazık yazık işallah yatağa yattığınızda rahat uyursunuz ama siz alışıksınız şike yaparken de mışılmışıl uyudunuz saygılar ama size değil.....
nurettin yıldız
2 yıl önceşenol güneş kafasına dikiş atıırdı asıl tıyatro o
Meydanlı
2 yıl önceAğa babası Aziz yıldırımdan örnek almış..