| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 04 Eylül 2015 10:50

"Trabzon'a geldiğine pişman mı?"

Trabzonspor'un maaşını ödeyerek Fransa'nın Montpellier takımına kiraladığı Mustapha Yattabare, France Football'a konuştu. Malili oyuncu, "Türkiye bir hata mıydı?" sorusuna, "hiç pişman değilim. Başka bir şey yaşamak için, yurt dışında kalbimi keşfetmek zo

Trabzonspor'un maaşını ödeyerek Fransa'nın Montpellier takımına kiraladığı Mustapha Yattabare, France Football'a konuştu.

Malili oyuncu, "Türkiye bir hata mıydı?" sorusuna, "hiç pişman değilim. Başka bir şey yaşamak için, yurt dışında kalbimi keşfetmek zorunda kaldım. Benim istediğim gibi gitmedi, hepsi bu" cevabını verdi. "Neden Türkiye'de kalmadın?" sorusuna ise, "Vahid (Hallilodzic) ile herşey çok iyi gitti. O kovuldu. Benim için daha zor bir dönem başladı. Oyun sürem azaldı. Bende de fiziksel aksaklıklar vardı. İşler daha da karmaşık bir hale geldi" cevabını verdi.

Kaynak: France Football

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!