| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Temmuz 2016 09:20

Trabzon benim evim ikinci şampiyonluğu...

Onur Kıvrak konuştu...

Trabzonspor'un 1 numarası kaptan Onur, sosyal medyada çıkan, 'Başkan Usta kaleci Onur'u Zenit'e sattı' söylemlerin ardından konuştu. Onur, "Trabzon ve Trabzonspor benim evim. Trabzon'a geldiğim ilk gün söylediğim gibi, futbolu burada bırakmak istiyorum. Kariyerimi tamamladıktan sonra da bu şehirde kalıp futbol adına hizmet vermek istiyorum" diye konuştu. Onur, Trabzon şehrine bir şampiyonluk daha sözü olduğunu belirtirken şöyle devam etti:
 
Sahte hesaplara inanmayın

"2010-11 sezonunda hakkımızla kazandığımız şampiyonluğu doyasıya yaşayamadık. Ve biz takım olarak bu şehre doyasıya yaşayacakları şampiyonluk sevincini yeniden yaşatmak istiyoruz. Bu taraftarımıza sözümdür. Taraftarlarımız sahte hesaplardan ortaya atılan yalan-yanlış söylemlere kesinlikle itibar etmesin." Milli eldiven hiçbir sosyal medya hesabının olmadığını da dile getirdi

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!