Trabzonspor’da Simon Banza’nın durumu belirsizliğini koruyor.
Bu sezon beklentilerin altında kalan bordo-mavili ekipte, yeni sezon kadrosu için teknik heyet ile yönetim arasında görüşmeler sürerken, Banza’nın 25 milyon Euro’luk satın alma opsiyonu yönetimi farklı arayışlara yöneltti.
Braga’dan kiralık olarak kadroya katılan Simon Banza’nın bonservis bedelinin yüksekliği nedeniyle bu transferin gerçekleşmesinin zor olduğu öğrenildi. Yönetimin, bu maliyeti karşılamaktan uzak durduğu ve daha uygun maliyetli alternatifler üzerinde çalıştığı belirtildi.
Öte yandan, geçtiğimiz sezon da gündeme gelen Paul Onuachu için yeniden temas kurulabileceği ifade edildi. Ancak daha önce Southampton’un yüksek bonservis talebi nedeniyle anlaşma sağlanamayan Nijeryalı golcü için İngiliz ekibinin indirime gitmesi halinde Trabzonspor’un tekrar masaya oturabileceği vurgulandı.
Yönetimin, yeni sezonda daha güçlü ve alternatifli bir kadro kurmak istediği, bu doğrultuda sezon bitmeden çalışmalarına hız verdiği kaydedildi.

Tüm Yorumlar (9)
Kilic
1 yıl önce5milyona alin deseler yine almam
Sebahattin
1 yıl önceBu adam bizim golcümüz değil. Hızlı ve güçlü adam lazım. Yazıp durmayın bunları.
Poyraz
1 yıl önceBüyük maçlarda işe yaramayana yatırım yok
Lazz
1 yıl önceBanzayla ancak kümede kalmaya oynariz.
Yakup
1 yıl önceVakoun Bayo alsınlar güçlü fiziği sayesinde rakipleriyle girdiği ikili mücadelelerde avantaj sağlayabilir özellikle hava toplarında etkili bir oyuncudur ve kafa golleriyle skor üretebilir topu iyi saklayabilen bir forvet oyuncu sırtı dönük oynayabiliyor topu takım arkadaşlarına aktarabiliyor veya rakip savunmayı baskı altında tutabıloyor boyuna rağmen beklenenden daha çabuk ve hızlı bir oyuncu
Haluk
1 yıl önceMasada garson dan servıs bekleyen restorant musterısı gıbı sahada sağa sola aval aval bakıyor hırs yok mücadele yok, yok yok
Genco61
1 yıl öncePenaltı golcüsü, o paralara takım kurulur...
Oflu
1 yıl önceGönderin gitsin. Bizim cahillerin beceremediği şekilde, O paralara Belçika Ligi'nde şampiyonluğa oynayan takım kurarlar.
Çınar
1 yıl önceBanza dan bize fayda olmaz. Sahada artist gibi gezer durur. Yürek yok, istek yok. Onauçhu, Onauçhu lazım bize.