Trabzonspor’un eski teknik direktörü ve kulübün unutulmaz isimlerinden Tolunay Kafkas, İstanbul’da katıldığı bir organizasyonda önemli açıklamalarda bulundu. Kafkas, Trabzonspor’da bir daha teknik direktörlük yapmayacağını net bir dille ifade etti.
"Trabzonspor'da Teknik Direktörlük Yapmayacağım"
Trabzonspor’a olan bağlılığını vurgulayan Kafkas, Trabzon şehrine olan sevgisini dile getirerek şu ifadeleri kullandı:
"Trabzonspor teknik direktörlük koltuğu muazzam bir yer. Çalışması hem keyifli hem de zor. Trabzon’un o kaotik ve karmaşık yapısını çok seviyorum. Ancak bundan sonra Trabzonspor’da teknik direktörlük yapmayacağım. Daha önce bir kez bu deneyimi yaşadım ve görevime son veriliş şeklim meslek onurumu zedeleyecek türdendi. Kulübe karşı değil, dönemin kulüp başkanına karşı bir tavrım oldu. Ancak her zaman Trabzonspor’un bir neferi olmaya devam edeceğim.”
Trabzon kültürüne olan bağlılığını da dile getiren Kafkas, kendisini Trabzonlulardan daha Trabzonlu hissettiğini belirterek, "Hepinizden çok Trabzonluyum; çünkü Trabzon eniştesiyim" ifadelerini kullandı.
"Trabzonspor Lobisini Güçlendirmeli"
Kafkas, Trabzonspor’un diğer büyük kulüpler gibi lobi faaliyetlerini geliştirmesi gerektiğine de dikkat çekerek, şu önerilerde bulundu:
"Trabzonspor camiasının lobisini daha da güçlendirmesi lazım. Eski oyuncularımızın sadece Trabzonspor’da değil, başka büyük kulüplerde de görev alması önemli. Bu sayede Trabzonspor’un futbol dünyasındaki etkisi artacaktır."
Son olarak, kendisini bir efsane olarak görmediğini vurgulayan Kafkas, "Ben efsane değilim, gerçek efsaneler Cemil Usta, Kadir Özcan ve Ali Kemal Denizci’dir" diyerek sözlerini tamamladı.
Tüm Yorumlar (12)
Unutma Laz
1 yıl önceSeni de unutmadık Tolunay ,Trabzonsporu en zor zamanında alacakların için icraya vermiştin.Senin gibi bir adamın televizyonlarda bizi savunmasına konuşmasına ihtiyacımız yok.Sen trabzonspor teknik direktörlüğünü rüyanda bile göremezsin.Hep nefretle hatırlanacaksın.
Orbay Göncüoğlu
1 yıl önceİsabet olur, alıp alacağın en doğru karar budur...
REFİK BAHRAM
1 yıl önceAdamlılık budur işte...
TRABZONSPORLU
1 yıl önceTrabzonsporun 9 trilyon lirasını alıp onca ricaya rağmen 2 taksit bile yapmayan adam çıkmış "Trabzonsporda teknik direktörlük yapmayacağım" diyor. Hangi yüzle Trabzona geleceksin. Beğenmediğimiz Avcı bile alacağından vazgeçip gitti sen çatır çatır aldın. Sana Trabzonspor efsanesi diyenin de aklına şaşayım.
Uğur t
1 yıl önceSayın kafkas siz çok karakterli ve dürüst insansınız bu sistem size uygun değil ama sizlere çok ihtiyaç var maalesef o kadar az sayınız varki bu adi pislik organizasyon da herhangi bir katkı sağlamanız mümkün görünmüyor ancak çok iyi bir Trabzonspor lusunuz iyiki varsınız sayın kafkas
EsEs
1 yıl önceSen hep adam gibi adam diye anacağız.
osman emmi
1 yıl önceTrabzonsporun maddi zorluklar yaşadığı dönemde mahkemeye verip parasını faiziyle alan adam da suç yoktur. Onu Trabzon dernekleri federasyonunun etkinliğine çağıranlarda suç. Trabzon federasyonlarının ne kadar Trabzonsporu desteklediği buradan anlaşılıyor.
Yavuz Öztürk
1 yıl önceSen ve senin gibiler Trabzon dan uzak dursun ..Geçmişini hatırla önce.Seni sen yapan o kulübe ihanet eddin... Mahkeme lik oldun konuşma boş boş bak işine bak..Bu kulübün senin gibilere ihtiyacı yok olmadı da
TS
1 yıl önceYönetime problemi vardı VS Kafkas TS un değeridir ekranlarda altını çizerek söylüyor gs bjk fb li yazar çizer arasında Büyük TS kulubu savunuyor tokınay hoca bravo.
Yavuz Öztürk
1 yıl önceYanlış kişi bu bu Trabzonspora ihanet eden kişi asla uzak durmalı .
sadece ts
1 yıl öncetolunay faiziyle aldığın para sana yeter GELME seni isteyende yok sen gelsen seyirciye uyum sağlayamazsın
ALKATRAS61
1 yıl önceTOLUNAY ADAMDIR. DÖNEMİN BAŞKANI KENDİSİNE YANLIŞ YAPMIŞTIR. KİM OLSA AYNISINI YAPARDI...