| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 30 Kasım 2017 18:41

TFF’den Trabzonspor’a “Şikeci Sivas” cezası

Trabzonsporlu taraftarların Sivasspor deplasmanında yaptığı tezahürat TFF’yi rahatsız etti.

Bordo mavili taraftarlar Sivasspor deplasmanında takımları 2-1 galip gelirken tribününde yer almış ve takımlarını desteklemişlerdi. Sivasspor taraftarlarının açtığı pankartı görmezden gelen TFF, Trabzonspor taraftarının yaptığı “Şikeci Sivas” tezahüratına ceza verdi.

İşte TFF’den yapılan o açıklama :

TFF'den yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi; ''DEMİR GRUP SİVASSPOR Kulübünün, 26.11.2017 tarihinde oynanan DEMİR GRUP SİVASSPOR - TRABZONSPOR A.Ş. Süper Lig İlhan Cavcav Sezonu müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle FDT'nin 53/3. Maddesi uyarınca çirkin ve kötü tezahüratta bulunan GÜNEY ALT TRİBÜN B,C,D,E,F bloka giriş yapan seyircilerin elektronik bilet kapsamındaki kartlarının bloke edilmesi suretiyle bir sonraki ev sahibi müsabakaya girişlerinin engellenmesine,'' Buna göre Trabzonspor taraftarları Kasımpaşaspor maçında takımlarını yalnız bırakacak.
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!