| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 19 Şubat 2025 17:56

TFF Başkanı Hacıosmanoğlu adaletli olduğunu böyle savundu! "Trabzonspor küme hattının bir tık üstünde"

Türkiye Futbol Federasyonu İbrahim Hacıosmanoğlu açıklamalarda bulundu.

Türkiye Futbol Federasyonu İbrahim Hacıosmanoğlu gündeme dair açıklamalarda bulunurken, Trabzonspor ile ilgili verdiği örnek sosyal medyada tartışma konusu oldu.

Adaletli bir yönetim anlayışıyla yol aldıklarını belirten Hacıosmanoğlu, "Trabzonspor ile özdeleşmiş bir insanım. Trabzonspor da küme düşmenin bir tık üstünde. Bizim herkese adil ve eşit olduğumuzun yegane kanıtı budur" dedi.

Hacıosmanoğlu'nun açıklamaları şu şekilde:

Seçildiğimiz gün de aynı şeyi söyledik. Herkese adil ve eşit mesafede olacağız. Bu çizgimizden asla ödün vermedik, görev süremizce de vermez.

Bize de bazı yakıştırmalar yapıyorlar. Keseriz burdan, bordo mavi kan akar. Trabzonspor ile özdeleşmiş bir insanım. Trabzonspor da küme düşmenin bir tık üstünde. Bizim herkese adil ve eşit olduğumuzun yegane kanıtı budur.

Yorumlar (61)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Mehmet
1 yıl önce

Yazıklar olsun bizi doğrayınca adaletli olduğunu zannediyor bu sene geçen seneden daha kötü adalet anlayışı bu olan insandan nasıl adalet beklicek herkes

H
Hamza Gün
1 yıl önce

Zaten Trabzonspor sayesinde itibar kazananların ilk işi Trabzonspor'a kazık atmak yazıklar olsun

T
Tomar
1 yıl önce

Ağam bizle dalga geceyi!!!! Son yılların en rezil sezonu. Bunu göremeyecek kadar mı basiretin bağlandı.

A
Abc123
1 yıl önce

Bu cümleyi okuyan hakemlerimiz; Trabzonspor'u dograyabilirsiniz hiç birşey olmaz bunun en büyük kanıtı benim daha önce göstermediğim tepkisizliğimdir şeklinde değerlendirir

K
Kemal Ars
1 yıl önce

Çalınan hatalı düdükler verilmeyen penaltılar. Aleyhimize verilen olumsuz kararlar. Sen olmasan bunların hiç biri olmazdı, yaklaşık 12 puanımız gasp edildi.

Tüm Yorumlar (61)

M
Mehmet
1 yıl önce

Yazıklar olsun bizi doğrayınca adaletli olduğunu zannediyor bu sene geçen seneden daha kötü adalet anlayışı bu olan insandan nasıl adalet beklicek herkes

H
Hamza Gün
1 yıl önce

Zaten Trabzonspor sayesinde itibar kazananların ilk işi Trabzonspor'a kazık atmak yazıklar olsun

T
Tomar
1 yıl önce

Ağam bizle dalga geceyi!!!! Son yılların en rezil sezonu. Bunu göremeyecek kadar mı basiretin bağlandı.

A
Abc123
1 yıl önce

Bu cümleyi okuyan hakemlerimiz; Trabzonspor'u dograyabilirsiniz hiç birşey olmaz bunun en büyük kanıtı benim daha önce göstermediğim tepkisizliğimdir şeklinde değerlendirir

K
Kemal Ars
1 yıl önce

Çalınan hatalı düdükler verilmeyen penaltılar. Aleyhimize verilen olumsuz kararlar. Sen olmasan bunların hiç biri olmazdı, yaklaşık 12 puanımız gasp edildi.

L
Lazuri
1 yıl önce

Sizin "adalet" ve "eşitlik" anlayışınızı sevsinler! Trabzonspor'a onca haksızlık yapılırken (ve sonrasında) adalet anlayışınız, vicdanınız, eşitlik anlayışınız neredeydi acaba? Yoksa bunları kanıtlamak için, öyle görünmek için ya da birilerine yaranmak için mi Trabzonspor'u harcadınız! Trabzonspor ile özdeşleşmiş insan 'Anemi' kötü bir hastalıktır!!!

T
Temel Küçük
1 yıl önce

TRABZON Üstünde adalet Testi yapıyor Yürü git ordan kimse enayi değil bu yıl 12puan caldınız

T
Temel Küçük
1 yıl önce

Trabzonspor'un üzerinden Adalet testi yapıyoruz Şimdi öyle mi oldu Yürü git lan derler Şimdi Bu yıl en az 13 puanımızı sildiniz Adalet dediğin bu mudur

B
Bu söylenecek laf mı şimdi
1 yıl önce

Bu örnekle mi adaletli olduğuna inandıracaksın Türkiye'yi. TFF başkanı olurken de Trabzonspor markasıyla oy topladın, 2-3. lig, Anadolu kulüplerinin güvenini de kendi şahsınla değil TS ile sağladın. Yoksa kim tanırdı seni. Sonra İstanbul ve Fb kelebeği oldun milletin başına. Artık TS başkanı değilsin. TS nin bir başkanı var. Olur olmaz yerde TS adını kullanma.

B
Boş koltuk
1 yıl önce

Trabzonspor bu şahsı kapı dışarı ettiğini ilan etmeli

B
Bayro
1 yıl önce

Ne konuştuğunu bilmiyor niye önceden Trabzonspor korunuyormuyduda puan olarak yukarılardaydı. Adam Trabzonspor üzerinden prim yapıyor.

A
Albatros
1 yıl önce

Trabzon ve Trabzonspor üstünden kimsenin prim yapmaya hakkı yok Trabzon bir kimliktir ezelden ebede hep böyle idi ve öyle kalacak canı sıkılan köşeye sıkışan ben Trabzonluyum haa deyip sopa gösterip biz orijinal Trabzonlulari köhne altında bırakmamalı herkes reklamını bireysel olarak jargon yapsın

Y
Yomralı Temel Aga
1 yıl önce

Sahte kabadayı kalıbının adamı ol , otobüs üzerinde yaptığın şakşakçılığın karşılığını aldın işte, Trabzonspor senin kuklan değil uzak dur

S
Salpazarli
1 yıl önce

Bos yapma IHO Adaletli olcam diye Trabzonspor‘un hakkini yiyenlere Sahip ciktin. Hani Trabzona Gelip Suyunu , Ekmegini yiyen Hic kimse Cezasiz kalamazdi. Sen degilmiydin hakemi 6 Saat odaya kitleten.hem o zamanki hakem su anda VAR olmasina ragmen bilerek isteyerek TS‘un Hakkini yiyorlar.Ama istanbul‘da Yali Cocuguna sirin gözükmek icin Trabzonspor‘un hakkini yediriyorsun. Yaziklar olsun, Adaletiniz Batsin

K
Kürşad
1 yıl önce

Demek az daha adaletli olsan küme düşeceğiz vay be ölçüye bak sen biz senin adalet ölçü aletinmiyiz cinğöz işine bak ayrıca herkesin kanı kırmızı akar atma

B
Bilal
1 yıl önce

Ziyaaa ziyaaaaa

F
FATİH SULUKAN
1 yıl önce

Konuşmaları birbirini desteklemeyen fenerbahçe nin isteklerini yerine getirmek için çalışıyor ben olduğum sürece yabancı hakem olmaz diyen başkan şimdi 1 takım istiyor diye yabancı hakem ataması yapıyor ne adaletiniz var nede o koltuğu hak ediyorsunuz TRABZONSPOR un konumunu dillendiyerek adaletli olduğunuzu beyan ederken yüzünüz kızarmadı mı TRABZONSPOR doğranmasaydı şu an ilk 3 ün en büyük adayı belkide şampiyonluk şansı vardı adalet bumu sizin adaletiniz batsın yazıklar olsun

V
Vatandaş
1 yıl önce

Adamsan Deliktaş türbinlerini küfürlü tezahürat dolayısıyla kapatırsın.ana nerde o günler .başta Şenol Güneş peşinde sen ve mhk derhal istifa edşn

V
Vatandaş
1 yıl önce

İstifaaaaa. İSTİFAAAAAAA

T
Trabzonsporlu
1 yıl önce

Sayın Başkan, lütfen İstanbul'un üç büyütülmüşleriyle ilgili yorum yaparken Trabzonspor'u söz konusu etmeyin. Biz sizi seçimle getirdik, seçimle gönderdik. Trabzonspor'la özdeşleşmeniz gibi bir durum yok.

M
Mustafa Yılmaz
1 yıl önce

Bırak bu işleri İHO. Sezon özelinde Trabzonspor’un tek düşmanı sendin. İstanbul bile hakemlerin kötülüklerden bahsederken Trabzonspor maçlarını örnek gösteriyor. Mevsim soğuk. Güldürme kargaları..

T
Turgay
1 yıl önce

Güzelim Trabzon'u ve Trabzonspor'u o kirli ağzına alma.

Şampiyon
1 yıl önce

Böyle gelmiş böyle gidecek korkarım valla Bize de birgün kader güler Güler inşallah Bize biz bile dost değilmişiz!!!

R
Rahmi
1 yıl önce

Güzel ülkemde herkes pisliğini trabzon üzerinden temizlemeye çalışıyor.

A
Ali Ofluoğlu
1 yıl önce

Trabzonsporu bu sene hakemler yaktı. Çoğu zaman alehimize haksız kararlar verdiler. Başkanın kurumu bize adil davranmadı bence

B
ben hakan
1 yıl önce

sen trabzonsporla kötü anılan bir başkansın. senin koltuk sevdan yüzünden trabzonsporun puanları çalındı sen hain bir adamsın hakkım sana haram olsun

G
Gurbetçi
1 yıl önce

Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

A
Ahmet ulu
1 yıl önce

Sen sözünün eri insan değilsin geldiğinde ben burada olduğum sürece yabancı hakem bizim ligimizde maç yönetemez dedin önce varla başladın şimdi orta ve yan hakem le devam ediyorsun inşallah federasyonun başında da yabancı başkan olur gidişat onu gösteriyor

T
Tolga
1 yıl önce

Bununla övünüp başarılı olduğunu mu sanıyrsun. Bu şekilde mi yani ben varken trabzon anca bumu olur diyorsun. Azıcık durumun varsa ozamn o koltuktan kalk

A
Akcaabatli
1 yıl önce

Adam kendinin ataletli oldugunu istanbul Takimlarina göstermek icin trabzonu düsürecek

R
Remzi
1 yıl önce

Çapsızlığın okadar ortadaki sana söyleyecek söz bulamıyorum…

M
muhammet kose
1 yıl önce

bu aciklama tamamiyla trabzonubhiçe saydim ben bu koltuk icin demekdir.yarin birgunde baska degerlerini hiçe sayar cikarlari icin.tipik bir oflu cikar menfaata adamlari

A
Akcaabat
1 yıl önce

Hacıosmanoğlu un Futbol federesyon başkanı olduğu bir ülke Türkiye Cumhuriyeti olmamalıydı yazık

F
farozzz
1 yıl önce

Böyle diyerek,geçmişteki başarılarımızı töhmet altında bırakmış olmuyormusun,geçmişte sen de başkanlık yaptın,o zaman senin döneminde de Trabzonumuz kollanmışmıydı,konuşmadan önce düşünmek lazım...

T
Tsli
1 yıl önce

Adalet ölçün bozuk, ayarın kaçmış. GS maçında, Muslera Banza pozisyonu, FB maçında verilmeyen Okay golü. Her maç en ufak harekete TS oyuncularına gösterilen sarı ve kırmızı kartlar. BJK maçında daha maçın başında TS li oyuncuyu atan hakemi tebrik ettim" demen. Oğuzhan Çakır gibi ne yaptığını bilmeyen birini tebrik edip patladığını görmen senin adalet anlayışın. Daha yazılabilir sayfaya sığmaz örnekler sn. Başkan

F
farozzz
1 yıl önce

Hakkaniyetli olduğunu göstermek için Trabzonsporumuzu ezdirdin,kendin de açıkça söylemişsin zaten,biz seni unutmayacağız..İnşallah en yakınların bu söylediklerini unutur..yoksa hayat en çok onlara çekilmez olacak,biliriz ki onlar da iyi Trabzonspor ludur..

K
Kaptan
1 yıl önce

Trabzonspor bu sene hakem mafyasından gördüğü zülmü hiçbir dönem görmemişti. Şimdi sen eşitlikten adaletten bahsetme.

M
murat keleş
1 yıl önce

zamani geldiği zaman trabzon seni bir kalemde bir tiklayacak seni trabzonuma adaletsiz başkan

O
Ofli
1 yıl önce

İstersen küme düşür daha adil olursun, sıbyan mektebinden mezun olmuş adam

E
Erhan Aydın
1 yıl önce

Evatların büyüdüğünde hesap soracak demiş kısaca farozz..Anlarsan..

A
Alperen
1 yıl önce

Kendi tarafsızlığını ispatlamak için bizi ateşe mi atiyirsun.Seni Allah a havale ediyoruz.

E
Envr yldrm
1 yıl önce

valla yakından gördüğünde konuştuğunda dersinki hacıosmanoğlu adam gibi adam adaletli sözünün eri.maalesef hayal kırıklığı inanılır gibi değil.neymiş TrabzonSpor küme düşmenin bir tık üstünde bizim herkese adil ve eşit olduğumuz ortada.lafa bak hızaya gel ne kadar adaletsizlikler varsa trabzonSpora yapmışsın iho sana yazıklar olsun. Ben seni adam bilirdim..

A
Ali
1 yıl önce

Sahte kabadayı Trabzon'un yakasından düş boş konuşma

R
Renatti
1 yıl önce

Allah bildiği gibi etsin. Fb ve gs yi yarışın içinde tutmak için TS yi harcıyorsun. Senin kriterin bumu adamsın ya fb ve gs düşme hattının bir tık üstünde olsun bakalım. Gerçi sen Trabzon'a geleceksin ben senin gözlerinin içine bakarak iki çift laf edeceğim.

K
Kasım SEBETCİ
1 yıl önce

Boş laf bunlar artık insanlar Trabzonspor'un yakasından düşsün, nemalanmaya bıraksın yeter artık...gölge etmeyin başka ihsan istemez..

K
Kaan yildirim
1 yıl önce

Sahte kabadayı..tsye ne vermiş mi ki tuek futboluna verecek..o makamlara nasil geldiğini de biliyoruz..yani inanilmaz yorunlmlar.ne yaoacagiz yani trabzonlu diye bu yorumlara sahip mi çıkacağız. Kendi başarısızlığını ts uzerinden gerekcelendirmek ne demek. Yani o kadar haksızlığa uğradığımız kabul edip bilerek ses çıkarmadiginin ilanıdır kendi koltuğunu korumak için..

M
Meydanlı
1 yıl önce

Trabzonspor üyeliğinden düşürülmen ve kulüp binasından resminin bir an önce indirilmesi lazım..

İSMAİL KIR
1 yıl önce

Senin adalet anlayışım bu mu Trabzonsporu kobay olarak kullandın ne kadar hakkı yendi hiç bir şey yapamadım. Cimbom ve fener ne dediyse yaptım İstanbulun 3 kız kardeş bile en çok hakkı yenen takım Trabzonspor demesine rağmen sen uyuyorsun uyan artık alo alo uyan yada orada oturma. Trabzonsporun anasına avradına küfür ediyorlar sen orada oturuyorsun hakemler doğuruyor sen hala ordasın hakemler bizi tutmasın haksızlık etmesin yeter

G
galip
1 yıl önce

Adamın adalet anlayışına bakar mısınız...!!! Yahu TRABZONSPOR'UMU katlettin ...Bu cümleleri kurabilmen için mi idi bu kadar emek, alın terimiz sana inanmıyorum başkan ... Taa ki bir partinin seçim otobüsünde poz verdiğin günden bu güne kadar...Ve hatta Anadolu da ki milyonlarca taraftar senden nefret ediyor TRABZONSPOR umu siyasete alet ettiğin için...

S
Serkan
1 yıl önce

Kendisini sevmeyen biriyim ama ülkede maalesef anlamak istemeyen , anlatılmak isteneni yanlış yere çekmeye bayılan bir kitle var.

Z
Zeleka Soylu
1 yıl önce

sende utanma varmi???? Trabzonsporun ustunden halen prim yapiyorsun !!! sikebahceyi sampiyon yapmak icin var gucunle calisiyorsun.

C
can akyüz
1 yıl önce

beş para etmesin ibrahim hacıosmanoglu"

O
Osmants61
1 yıl önce

Haciosmanoglu Trabzonsporu neden örnek veriyorsun ki sen kendi işini yap yapmiyorsan Trabzonsporu da agzina alma birgün o bulundugun yerden olacaksin olacaksinda demek isdedigim şu senin o etrafin varya hep cakal dolu tff başkani ömrun boyunca bir daha olamazsin şimdi ne yaptin yaptin sonra bir daha yapamazsin

T
TsTsTs
1 yıl önce

Hakikatten bunu söylerken hiçmi utanmadı...

G
Galanimadan Osman
1 yıl önce

Şenol Güneş de öyle yapardı. Taraf tutuyor demesinler diye milli takıma TS li topçu almazdı.

T
TOLGA
1 yıl önce

Eyy yönetim kurulu bu adama layıkı ile cevap veremeyecekmisiniz.Siz vermezseniz stadyumda gerekn yapılır.

S
SELYA
1 yıl önce

Senin TS ile özdeşmen mümkün değil....Maddenin doğasına aykırı.....

B
ben hakan
1 yıl önce

selya harikasın katılıyorum adam kendini nimetten sanıyor

N
nizamettin isaoğlu
1 yıl önce

Bu adam iyimi valla doktora bir gitsin. Trabzonspor onun yüzünden doğrandı. Ne yapmış...

6
61 TS
1 yıl önce

bjk ya tribun kapama yaptırımı olmalı

S
Sulots
1 yıl önce

Sen hakemleri soyunma odasina kilitlemedinmi. TS ye en buyuk zarari sen verdi. Senin gibi birini Kim federasyona baskan yapti. Ulke futbolun a yazik.