| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 06 Mayıs 2025 12:44

Teknik adamdan canlı yayında olay sözler! "MHK'nin Trabzonspor'un karşısında olduğunu biliyorum"

Eski futbolcu ve teknik direktör Reha Kapsal, Trabzonspor'un Kasımpaşa ile berabere kaldığı mücadele sonrası çarpıcı değerlendirmelerde bulundu.

Teknik direktör Reha Kapsal, katıldığı bir canlı yayında Trabzonspor’un Kasımpaşa ile 1-1 berabere kaldığı maç hakkında değerlendirmelerde bulundu. 

Kapsal, özellikle hakem yönetimi ve VAR kararlarına yönelik eleştirilerde bulunarak, Trabzonspor’un sistematik olarak mağdur edildiğini savundu.

Karşılaşmada iptal edilen gol pozisyonuna dikkat çeken Kapsal, "Trabzonspor maçında ofsayt pozisyonunda böyle bir çizgiyi çizmek insan aklıyla dalga geçmek. Bu nizami gol nasıl verilmez? Kasımpaşalı oyuncunun sol ayak ve sol omzu önde" diyerek kararın yanlış olduğunu ifade etti.

Merkez Hakem Kurulu’nu (MHK) da sert sözlerle eleştiren Kapsal, “MHK'nin Trabzonspor'un karşısında olduğunu biliyorum. Hakem atamaları, verilen kararlar, VAR kararları, verilmeyen penaltılar... Türkiye'de son yıllarda olmayan şeyler” ifadelerini kullandı.

Kapsal ayrıca sezon içerisinde yaşanan diğer tartışmalı pozisyonlara da değinerek, "Galatasaray maçında Banza'nın penaltısı verilmedi. Bariz ofsayt da es geçildi, oradan Galatasaray gol attı. Fenerbahçe maçında futbolcu golü atmadan hakem düdüğü çalıyor. Trabzonspor’un nizami golü verilmedi” şeklinde konuştu.

"Teknoloji bile Trabzonspor’a karşı işliyor" diyen Kapsal, yaşananların artık tesadüf olmadığını ve “rezillik” boyutuna ulaştığını belirtti. "Onlar bile neredeyse kodlanmış... Teşbihte hata olmaz" diyerek tepkisini dile getirdi.

reha-kapsal.webp

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

G
gago
1 yıl önce

yabancı hakemler galiba en iyisi.

H
Hüseyin
1 yıl önce

İptal edilen golde ben kamerada bize daha yakın olan defans oyuncusuyla çizgi çizilse o defans oyuncusunun kaleye daha yakın çıkacağı kanaatindeyim. Gittiler bizim oyuncunun yanındaki defansla çizgi çizdiler. Benim ki göz yanılmadı mı Trabzonsporlu olduğum için öylemi götmek istiyorum yoksa haklımıyım Allah rızası için tekrar izleyip yazarmısınız.

G
Güven
1 yıl önce

Helal olsun dürüst bir spor adamısın eğilip bükülmüyorsun her takıma eşit mesafede siniz ADALET için sayılarınızın artması gerekiyor zalimlerle mücadele için

A
adnan
1 yıl önce

adam gibi adam dogruyu tam ortadan soyluyor fb gs bjk ye buyil ts ye yapillanlar yapilsa istanbul takimlari kume duser di kesin ts den baska takim ligde kalma sansi olmazdi kesin duserdiler bukadar ts nin ustune oynadi mhk..ve hakemler vardaki yabanci hakemler de kunpasin icinde varda turk hakem sada yabanci hakem olmali ts ye pusu varda yabanci bunlara totocu bahisci ler parayi basiyor mhk.bahisci

F
Fethi Canlı
1 yıl önce

Hakeme ne kadar saldırırsak futbolcular o kadar yatıyor. Adam gibi koşmadan mücadele etmeden hakem lafı duymak istemiyorum.