Trabzonspor 3 Temmuz şike sürecinin yıldönümünde bugün FIFA'ya resmi başvuru gerçekleştirdi.
Gasp edilen hakların ve kupanın iadesi için geniş bir raporla FIFA'ya başvuran Trabzonspor'u taraftarlar da yalnız bırakmadı. FIFA'nın merkezinin bulunduğu İsviçre'nin Zürih kentinde biraraya gelen taraftarlar Trabzonspor'a destek oldu. Taraftarlar açtıkları pankartlarla haklarını istediklerini duyurdular.
Trabzonspor
Yayın tarihi:
03 Temmuz 2017
16:00
Taraftarlar Trabzonspor'u Zürih'te de yalnız bırakmadı
Trabzonspor taraftarları takımlarını orada da destekledi