| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 03 Temmuz 2017 16:00

Taraftarlar Trabzonspor'u Zürih'te de yalnız bırakmadı

Trabzonspor taraftarları takımlarını orada da destekledi

Trabzonspor 3 Temmuz şike sürecinin yıldönümünde bugün FIFA'ya resmi başvuru gerçekleştirdi.

Gasp edilen hakların ve kupanın iadesi için geniş bir raporla FIFA'ya başvuran Trabzonspor'u taraftarlar da yalnız bırakmadı. FIFA'nın merkezinin bulunduğu İsviçre'nin Zürih kentinde biraraya gelen taraftarlar Trabzonspor'a destek oldu. Taraftarlar açtıkları pankartlarla haklarını istediklerini duyurdular.



 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!