| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 05 Nisan 2026 22:28 Güncellenme tarihi: 05 Nisan 2026 22:39

Süper Lig'de kritik gelişme puan tablosunda dengeler yeniden değişti

Galatasaray galibiyetiyle maç fazlasıyla ikinci sıraya yükselen Trabzonspor, Fenerbahçe'nin Beşiktaş karşısında aldığı galibiyet sonrası zirve ortağıyla puanlarını eşitledi.

Trabzonspor’un dün akşam dev derbide Galatasaray’ı 2-1 mağlup ederek önemli bir eşiği aşması, camiada büyük sevinç yaratmıştı. Bordo-mavililer bu galibiyetle puan tablosunda maç fazlasıyla ikinci basamağa tırmanarak rakiplerine baskı kurmuştu.

Beşiktaş Derbisinde Tartışmalı Uzatma

Zirve yarışını yakından ilgilendiren günün diğer maçında Fenerbahçe, sahasında Beşiktaş’ı konuk etti. Karşılaşma boyunca skor değişmezken, maçın sonucunu belirleyen olay uzatma dakikalarında yaşandı. 90+7. dakikada kazanılan penaltı atışını gole çeviren sarı-lacivertliler, sahadan üç puanla ayrılan taraf oldu.

Puanlar Eşitlendi Yarış Kızıştı

Beşiktaş’ı mağlup ederek puanını 63’e çıkaran İstanbul temsilcisi, böylece maç eksiğini tamamlayarak Trabzonspor ile puanını eşitledi. Dünkü zaferle moral depolayan Karadeniz ekibi, bu sonuçla birlikte şampiyonluk yarışındaki en yakın rakibiyle aynı puanda haftayı kapattı.

Yorumlar (16)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
AsiKral
2 ay önce

Dışarda olan topu ayriyeten adam topa müdahale ediyor Trabzonlu Yasin Kol ve Federasyon başkanı fb şampiyonlukta tutmak için elinden gelenin yapıyor

E
Erdem
2 ay önce

Yasin Kol, hafta boyunca Trabzonlu hakem algısından etkilenmiş, bu akşamki maçı Fenerbahçe’ye hediye etti… Ayrıca deliye anlatır gibi anlatıyorum; eğer Trabzonlu bir hakem İstanbul’da İstanbul takımlarının maçını yönetemeyecekse o zaman Trabzon'da hiçbir İstanbullu hakem maç yönetmemesi lazım…

T
Ts_61
2 ay önce

Penaltı filan yok! Beşiktaş a yazık oldu! Bu var neye yarar ki! Diğer yorum görmek isterdim bu penaltı hakkında!

M
Murat Ağaoğlu
2 ay önce

Yasin kol görevini yaptı

S
Serkan
2 ay önce

Pozisyon hem dışarıda, hem Besiktaşlı oyuncu önce topa vuruyor. Sonra uluslar arası turnuvalarda başarı bekle daha çok beklersiniz.

Tüm Yorumlar (16)

A
AsiKral
2 ay önce

Dışarda olan topu ayriyeten adam topa müdahale ediyor Trabzonlu Yasin Kol ve Federasyon başkanı fb şampiyonlukta tutmak için elinden gelenin yapıyor

E
Erdem
2 ay önce

Yasin Kol, hafta boyunca Trabzonlu hakem algısından etkilenmiş, bu akşamki maçı Fenerbahçe’ye hediye etti… Ayrıca deliye anlatır gibi anlatıyorum; eğer Trabzonlu bir hakem İstanbul’da İstanbul takımlarının maçını yönetemeyecekse o zaman Trabzon'da hiçbir İstanbullu hakem maç yönetmemesi lazım…

T
Ts_61
2 ay önce

Penaltı filan yok! Beşiktaş a yazık oldu! Bu var neye yarar ki! Diğer yorum görmek isterdim bu penaltı hakkında!

M
Murat Ağaoğlu
2 ay önce

Yasin kol görevini yaptı

S
Serkan
2 ay önce

Pozisyon hem dışarıda, hem Besiktaşlı oyuncu önce topa vuruyor. Sonra uluslar arası turnuvalarda başarı bekle daha çok beklersiniz.

Z
Zafer
2 ay önce

Bu lig tam bi tiyatro

Y
YORGUN
2 ay önce

Fener maçlarındaki uzatmalar fener kazanıncaya kadardır. Bunu bugün bir daha gördük.

T
TRABZON61
2 ay önce

İHO ve tetikçisi YASİN KOL Fenerbahçe için herşeyi yapıyor.. Sorsan ikisi de TRABZONlu.. Helal olsun TEKKE ye İHO ya rağmen bu puanları aldı..

S
St pauli
2 ay önce

Önçe topa vuruyor top zaten uçmuş gitmiş ondan sonra Fenerli oyuncu temasa kendisini atıyor.yüzde 500 penaltı deyil..Yasin kol bildiğimiz gibi..

S
Salih
2 ay önce

Yasin kol górmediği pozisyona cahilliğinden ve korkaklığından penaltı çaldı. Çok kkötü hakem.

N
Niyazi bayrampğlu
2 ay önce

85 milyon Türkiyede nerden bulurlar mayasında Hakemlikle alakası olmayaçak kişileri.Hayret Türkiyem

S
Sakine Sakin
2 ay önce

Tam o anda yayıncı kuruluş devreye giriyor ve f. bahçe penaltıyı alıyor. Artık sezon sonuna kadar f. bahçeliler lig tv sini iptal etmez olacaklar. Son altı hafta yeni maç satın almalarla gelir ona katlanacak. Bizde buna ŞAMPİYON diye alkış tutacağız.

T
Taraftar
2 ay önce

Bizim düşmana ihtiyacımız yok biz kendi kendimizi yok ederiz,yazıklar olsun sana Yasin kol,sende git iho gibi belki Ali koç sanada bodrumda villa verir,malüm iho başkan oldu işleri açıldı sponsor ali koç…

L
LAZOGLU
2 ay önce

YILLAR ÖNÇE MALATYA- FENER MAÇI ALİÇAN LAKOT MALATYA SPORUN HAKKINI YEDİ. ŞİMDİ YASİN BJK NIN HAKKINI YEDİ. KORKAKLAR

M
misafir
2 ay önce

fb ile giriştiğin yarışta değil şampiyonluğu ikinciliği bile alamazsın sana bırakmaz ,fb şampiyonluktan düşmediği sürece sen ondan alamazsın hem de bunu trabzonlu adamlar üzerinden yapıyorlar eğer sen gs maçını kaybetseydin yasin kol fb doğrayacaktı ondan sonra trabzonlu hakem bizi yaktı vs vs diye algı yapacaktı bu lig şöyle böyle deyip kazan kazan yapacaktı

S
Sürmeli pirana
2 ay önce

Yasin KOL helal asgari ücret haram Fenerbahçe parasından iyidir! Her ne iş yaparsan yap namusunla yap.Baban haram yedirmiş olabilir,annen iyi biri olmayabilir.Sen namuslu olmalısın!"