Bir dönem Moldova ve Kenya milli takımlarını da çalıştıran teknik direktörü Engin Fırat, 2025-2026 sezonu öncesi açıklamalarda bulundu.
Fırat, Başakşehir'in bu sezonki kadrosunun hem Trabzonspor hem de Beşiktaş'tan daha iyi olduğunu ifade etti.
Başakşehir kadrosunun dengeli olduğunu ve zamanla daha organize bir takıma dönüşebileceğini aktaran Fırat, "Yaş dengesi, Avrupa tecrübesi, yerli-yabancı uyumu hepsi yerli yerinde. Bu takım sadece Trabzon veya Beşiktaş'tan değil, sezon içinde belki Galatasaray'dan bile daha organize görünebilir.
Her mevkide uluslararası düzeyde oynamış alternatifler var. Bu, sezon sonunda fark oluşturabilir. Elbette Galatasaray kâğıt üstünde sezonun favorisi. Ama futbol kâğıtta değil, sahada oynanır. Bu kadro, kulübün 2020'de şampiyon olduğu takımdan bile daha kaliteli ve geniş" dedi.
Tüm Yorumlar (17)
Yalnız TS
10 ay önceDogru söylemiş. Doğru analiz !!!
Vatandaş
10 ay önce2020 de nasl şampiyon olduğunu herkes biliyor siyasetin futbol üzerine kapkara bir kabus gibi çöktüğü o yıl mesajı Bilal Erdoğan vermişti zaten .fazla söze gerek yok
Halı dayı
10 ay önceFutbol sadece 11 kişi ile oynanmıyor .klüp yönetimi taraftarı çok önemli .başakşehir evet kadro iyi kaliteli ama taraftarı yok .
Levent
10 ay önceÇok doğru bir tespit. Beşiktaş'tan iyiler. Trabzonspor'dan ise mukayese bile edilemeyecek düzeyde iyiler. B. Şehir futbolcularının üzerine bordo-mavi forma giydir şampiyon bile olabilirler. Hele yeni santraforlarına bayıldım.
Türker
10 ay önceBizim takım tabii ki de Başakşehir den iyi kadrosu var ama belki de tarihte ilk defa Galatasaray ve Fenerbahçe ile fark çok büyük...
Ofli hoca
10 ay önceAkıllılar lig sonu puan durumuna göre değerlendiriyorlar. Bişeyden anladıkları yok sadece boş konuşuyorlar
Yorgun fırtına
10 ay önceDoğru söylemiş..
Dede
10 ay önceDoğru söylemiş
misafir
10 ay önceOnun için bostasin hoca
Ts li
10 ay önceBirde kızar gibi aa bak başakşehir tsden daha iyi demiş diyo adam haklı ts nin ne favoriliği var doğru düzgün oyuncu mu getirebildi saçma sapan kadroyla haklı gibi şöyle demiş böyle demiş demeyin kümede kalırsak iyidir bu kadroyla
Serkan
10 ay önceBizi gördük hazırlık maçlarında onlarıda avrupa kupası maçlarında.. doğru demiş yani hacı gazeteci abiler derdiniz ne
Osman
10 ay önceNe var bunda.kızacağınıza sizde önlem alın iyi olun
Hasan
10 ay önceYine şampiyon olabilir. Taraftarı olmasa da damat Türkiye 'den elbette büyüktür. 2020'de Trabzonspor 'u Başakşehir için nasıl harcadıklarını kutlamaları kimlerşe kaç kişi ile yaptıklarını gördük.
Ts
10 ay önceDogru demiş Bir avantajıda taraftarı yok yuhlamacılar yok.
Hasan odabaş
10 ay önce2020 yılında şampiyon olmamış şampiyon yapılmış...
Hasan
10 ay önceİyi bir oyun kurucu ile bu yorumların hükmü olmaz. Yönetim transfere 8 ve 10 numara ile başlamalıydı.
Kemal kurt
10 ay önceAnlamıyorum ben sana ne hoca kulüpbulamadında bizemi saldırıyorsun ne gerek var biz her zaman kendimizi kanıtları sen merak etme Trabzonspor u hiç kimse yok sayamaz