| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Ağustos 2025 13:26 Güncellenme tarihi: 08 Ağustos 2025 13:47

Süper Lig ekibini Trabzonspor ile kıyasladı! "Daha iyiler..."

Moldova ve Kenya milli takımlarını çalıştıran, şuan boşta olan Engin Fırat, Başakşehir kadrosunun Trabzonspor'dan daha iyi olduğunu söyledi.

Bir dönem Moldova ve Kenya milli takımlarını da çalıştıran teknik direktörü Engin Fırat, 2025-2026 sezonu öncesi açıklamalarda bulundu.

Fırat, Başakşehir'in bu sezonki kadrosunun hem Trabzonspor hem de Beşiktaş'tan daha iyi olduğunu ifade etti.

Başakşehir kadrosunun dengeli olduğunu ve zamanla daha organize bir takıma dönüşebileceğini aktaran Fırat, "Yaş dengesi, Avrupa tecrübesi, yerli-yabancı uyumu hepsi yerli yerinde. Bu takım sadece Trabzon veya Beşiktaş'tan değil, sezon içinde belki Galatasaray'dan bile daha organize görünebilir.

Her mevkide uluslararası düzeyde oynamış alternatifler var. Bu, sezon sonunda fark oluşturabilir. Elbette Galatasaray kâğıt üstünde sezonun favorisi. Ama futbol kâğıtta değil, sahada oynanır. Bu kadro, kulübün 2020'de şampiyon olduğu takımdan bile daha kaliteli ve geniş" dedi.

Kaynak: İHA

Yorumlar (17)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
Yalnız TS
10 ay önce

Dogru söylemiş. Doğru analiz !!!

V
Vatandaş
10 ay önce

2020 de nasl şampiyon olduğunu herkes biliyor siyasetin futbol üzerine kapkara bir kabus gibi çöktüğü o yıl mesajı Bilal Erdoğan vermişti zaten .fazla söze gerek yok

H
Halı dayı
10 ay önce

Futbol sadece 11 kişi ile oynanmıyor .klüp yönetimi taraftarı çok önemli .başakşehir evet kadro iyi kaliteli ama taraftarı yok .

L
Levent
10 ay önce

Çok doğru bir tespit. Beşiktaş'tan iyiler. Trabzonspor'dan ise mukayese bile edilemeyecek düzeyde iyiler. B. Şehir futbolcularının üzerine bordo-mavi forma giydir şampiyon bile olabilirler. Hele yeni santraforlarına bayıldım.

T
Türker
10 ay önce

Bizim takım tabii ki de Başakşehir den iyi kadrosu var ama belki de tarihte ilk defa Galatasaray ve Fenerbahçe ile fark çok büyük...

Tüm Yorumlar (17)

Y
Yalnız TS
10 ay önce

Dogru söylemiş. Doğru analiz !!!

V
Vatandaş
10 ay önce

2020 de nasl şampiyon olduğunu herkes biliyor siyasetin futbol üzerine kapkara bir kabus gibi çöktüğü o yıl mesajı Bilal Erdoğan vermişti zaten .fazla söze gerek yok

H
Halı dayı
10 ay önce

Futbol sadece 11 kişi ile oynanmıyor .klüp yönetimi taraftarı çok önemli .başakşehir evet kadro iyi kaliteli ama taraftarı yok .

L
Levent
10 ay önce

Çok doğru bir tespit. Beşiktaş'tan iyiler. Trabzonspor'dan ise mukayese bile edilemeyecek düzeyde iyiler. B. Şehir futbolcularının üzerine bordo-mavi forma giydir şampiyon bile olabilirler. Hele yeni santraforlarına bayıldım.

T
Türker
10 ay önce

Bizim takım tabii ki de Başakşehir den iyi kadrosu var ama belki de tarihte ilk defa Galatasaray ve Fenerbahçe ile fark çok büyük...

O
Ofli hoca
10 ay önce

Akıllılar lig sonu puan durumuna göre değerlendiriyorlar. Bişeyden anladıkları yok sadece boş konuşuyorlar

Y
Yorgun fırtına
10 ay önce

Doğru söylemiş..

D
Dede
10 ay önce

Doğru söylemiş

M
misafir
10 ay önce

Onun için bostasin hoca

T
Ts li
10 ay önce

Birde kızar gibi aa bak başakşehir tsden daha iyi demiş diyo adam haklı ts nin ne favoriliği var doğru düzgün oyuncu mu getirebildi saçma sapan kadroyla haklı gibi şöyle demiş böyle demiş demeyin kümede kalırsak iyidir bu kadroyla

S
Serkan
10 ay önce

Bizi gördük hazırlık maçlarında onlarıda avrupa kupası maçlarında.. doğru demiş yani hacı gazeteci abiler derdiniz ne

O
Osman
10 ay önce

Ne var bunda.kızacağınıza sizde önlem alın iyi olun

H
Hasan
10 ay önce

Yine şampiyon olabilir. Taraftarı olmasa da damat Türkiye 'den elbette büyüktür. 2020'de Trabzonspor 'u Başakşehir için nasıl harcadıklarını kutlamaları kimlerşe kaç kişi ile yaptıklarını gördük.

T
Ts
10 ay önce

Dogru demiş Bir avantajıda taraftarı yok yuhlamacılar yok.

H
Hasan odabaş
10 ay önce

2020 yılında şampiyon olmamış şampiyon yapılmış...

H
Hasan
10 ay önce

İyi bir oyun kurucu ile bu yorumların hükmü olmaz. Yönetim transfere 8 ve 10 numara ile başlamalıydı.

K
Kemal kurt
10 ay önce

Anlamıyorum ben sana ne hoca kulüpbulamadında bizemi saldırıyorsun ne gerek var biz her zaman kendimizi kanıtları sen merak etme Trabzonspor u hiç kimse yok sayamaz