Süper Lig ve Türkiye Kupası'nın tamamlanmasıyla birlikte Süper Kupa'daki eşleşmeler netleşti.
Yeni format doğrultusunda Süper Kupa karşılaşmaları, tarafsız sahada ve tek maç eleme sistemiyle oynanacak.
Yarı finalde, lig şampiyonu kupa finalistiyle; kupa şampiyonu ise lig ikincisiyle karşı karşıya gelecek. Bu eşleşmelerin galipleri finalde Süper Kupa için mücadele edecek.
Bu sezon Galatasaray hem Süper Lig şampiyonluğunu hem de Ziraat Türkiye Kupası'nı kazandığı için, lig üçüncüsü Samsunspor turnuvaya dahil edilen son ekip oldu.
Yarı final eşleşmeleri ise şöyle:
- Galatasaray – Trabzonspor
- Fenerbahçe – Samsunspor
Yeni düzenlemeye göre Süper Kupa 2025 maçları, 2026 yılının Ocak ayında oynanacak. Tüm karşılaşmalar, tarafsız sahalarda tek maç üzerinden gerçekleştirilecek.
Tüm Yorumlar (10)
TAMAM 61
1 yıl önceEŞLEŞMESEK İYİYDİ..
Yalcinx5
1 yıl önceEleriz cinconu
Hikmet Görkem
1 yıl önceFatih Tekke rotasyonlu kadroyla çıkar şimdi maça.
TS
1 yıl önceBU MAÇ VE KUPA FATİHLE DEVAM VEYA TAMAM MAÇI OLABİLİR Kİ GÖSTERGE OLACAK 3 DERBİ 3 YENİLGİ KÖTÜ FUTBOL ,4.MAÇ YİNE YENİLGİ OLURSA YÖNETİM ALTERNATİF HOCALARA BAKMALI
TRABZON61
1 yıl önceTekke bu maçı görmeden gönderilecek... çünkü ligdeki derbileri kaybedecek ve sonuçtan memnunum diyecek... Joe Pereira bile Alanyaspor u nasıl küme hattından çıkartarak bir reaksiyon gösterdi... Sana pahalı bir kadro verildi hiçbir icraat yok... Bu kadro arındırılmış ve üstüne 3 tane de kaliteli transfer yapılmış bir kadroydu... TEKKE kadroyu mundar etti...
.....
1 yıl önceÖnce bir haberi okuyun kardeşim, maçlar ocakta. Ocağa kadar kim öle kim kala.
Lazuri
1 yıl önceHiç heveslenmeye gerek yok. Bu "organizasyon" Fenerbahçe'ye kupa kazandırma operasyonudur. Finali de GS-FB olarak planlamışlar(!)
Hasan
1 yıl önceBu eşleşmede ama Finali iki büyük takıma yaptırmak. Yıllarca süper kupa lig şampiyonu ile kupa şampiyonu arasında iki kupayıda şampiyon alırsa kupa finalisti ile şampiyon arasında oynatılırdı. Burada amaç lig ikincisi için bir kupa şansı ortaya çıkarmaktır. Başakada birşey olamaz bu fasa fiso TFF nin
Ayhan
1 yıl önceArkadaşlar format önceden belliydi. Kupayı alamadığın için lig şampiyonuna düşeceğin belliydi. Yönetim şampiyonluğa oynayan kadro kuracaktılarya işte fırsat. Niye endişe ediyorsunuzki
Osman
1 yıl önceBen Trabzonspordan kulüp olarak beklentim yok endişem var çünki Trabzonspor kurum olarak ileri bir görüşe sahip değiller.Bu güne kadar Kulüp yaptığı transferleri zamanında yapmayıp lisans meselelerini çözmemiş işi ağırdan alıp kadroyu tam anlamıyla hazırlayıp kamuoyunun önüne hazırlayamamışlar ve beni bu düşünceye sevketmişlerdir.Transfer komitesinde gelen geçenlerde dahil işi becerememeleri beni endişelendiriyorlar.Galatasaraya bir kupa daha hayal değil. Kulüp satılmalı