| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 03 Ekim 2019 23:37 Güncellenme tarihi: 24 Şubat 2026 15:54

Sosa Trabzonspor'u öne geçirdi

Trabzonspor, Basel karşılaşmasında Jose Sosa’nın golüyle 2-1 öne geçti. Bordo-mavililer 77. dakikada bulduğu golle üstünlüğü yakaladı

Karşılaşmanın ikinci yarısında baskısını artıran Trabzonspor, aradığı golü 77. dakikada buldu.

Nwakaeme hazırladı, Sosa tamamladı

Dakika 77’de Nwakaeme’nin pasında topla buluşan Sosa, topu ağlara gönderdi.

Bu golle birlikte Trabzonspor, Basel karşısında skoru 2-1’e taşıdı.

Üstünlük bordo-mavililerde

Sosa’nın kaydettiği gol sonrası bordo-mavililer sahada üstünlüğü ele geçirdi.

Trabzonspor, karşılaşmanın kalan bölümünde avantajını korumaya çalışıyor.

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
HİNT KUMAŞI
6 yıl önce

Atmasaydın keşke; kursağımızda kaldı be SOSA..!!

K
Kalyoncu
6 yıl önce

Ünal hoca gene saçmaladı bütün 2 forveti oyundan aldı sanki 5:0 galibi, takım artık pozisyona giremiyor

S
Serko61
6 yıl önce

Armut gibi goller yiyoruz arkadaş. Gol yememek nasıl bir duygu inanın unuttuk her maç gol yenir mi bu takım nasıl maç kazanacak bukadar gol yerse..

6
6101
6 yıl önce

Ya arkadaş her maçta 2 gol yemek zorunda mı bu defans. Yani her maç 2 gol yiyelim diye mi konuşuyorlar anlamadım. Neden skora yatmayı bilmiyoruz. Ayrıca avdijaj artık bu kadroya girmesin şansını kullanamadı bilmiyor top oynamayı artık fırsat vermesin hoca buna. Hüseyin de sağ bek falan oynayamaz. Rotasyon yapılacak maç Avrupa maçı değil..

F
firtina61
6 yıl önce

VAllah helal olsun böyle güzel futbol izlettiginiz icin tüm takim harika performans sergiledi. OBI MIKEL sen bir baska güzeldin. Avdijaj ayağinda cok uzun tutuyor topu daha erken cikarsa iyi olacak. Sörloth cok hirsli ille ben atayim diyor halbuki pasini cikarsa gol olma ihtimali yüksek. Ama buna Rahmen hepinize bu şahane futbol icin tesekkürler.

Tüm Yorumlar (8)

H
HİNT KUMAŞI
6 yıl önce

Atmasaydın keşke; kursağımızda kaldı be SOSA..!!

K
Kalyoncu
6 yıl önce

Ünal hoca gene saçmaladı bütün 2 forveti oyundan aldı sanki 5:0 galibi, takım artık pozisyona giremiyor

S
Serko61
6 yıl önce

Armut gibi goller yiyoruz arkadaş. Gol yememek nasıl bir duygu inanın unuttuk her maç gol yenir mi bu takım nasıl maç kazanacak bukadar gol yerse..

6
6101
6 yıl önce

Ya arkadaş her maçta 2 gol yemek zorunda mı bu defans. Yani her maç 2 gol yiyelim diye mi konuşuyorlar anlamadım. Neden skora yatmayı bilmiyoruz. Ayrıca avdijaj artık bu kadroya girmesin şansını kullanamadı bilmiyor top oynamayı artık fırsat vermesin hoca buna. Hüseyin de sağ bek falan oynayamaz. Rotasyon yapılacak maç Avrupa maçı değil..

F
firtina61
6 yıl önce

VAllah helal olsun böyle güzel futbol izlettiginiz icin tüm takim harika performans sergiledi. OBI MIKEL sen bir baska güzeldin. Avdijaj ayağinda cok uzun tutuyor topu daha erken cikarsa iyi olacak. Sörloth cok hirsli ille ben atayim diyor halbuki pasini cikarsa gol olma ihtimali yüksek. Ama buna Rahmen hepinize bu şahane futbol icin tesekkürler.

R
Reid
6 yıl önce

Sen hangi maça baktın dostum

E
esenler
6 yıl önce

avdijaj tam bir fiyaskosun.Andusuçi izleyen senide izlemiş belli...

E
ersoy ergul
6 yıl önce

cza sahası 18 içinde bir türlü adam adama markaj yapamıyoruz golleride hep bu yüzden yiyoruz adamlar ellerini kollarını sallayarak rahat topa vurabiliyorlar yetmedi rahatsız olmadan vuruyorlar cılız kalıyoruz buna çözüm bulunmalı