| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 21 Kasım 2017 23:06

Sezon başı Trabzonspor'a gelecek denilmişti! Takımıyla 5 yıllık imzaladı

Sezon başı Trabzonspor ile anılıyordu.

Beşiktaş'ta son haftalarda gösterdiği performansla ilk 11'in değişmez isimlerinden biri olan Tolgay Arslan, 1-1 sona eren Porto maçının ardından önemli açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş'ta son haftalarda gösterdiği performansla ilk 11'in değişmez isimlerinden biri olan Tolgay Arslan, 1-1 sona eren Porto maçının ardından önemli açıklamalarda bulundu.

Tolgay'ın açıklamaları şöyle:

Takım arkadaşlarımı, kulübümü, taraftarımı tebrik ediyorum. İlk yarı pek iyi oynamadık. Ama taraftarın desteğiyle 2. yarıda oyunumuzu oynadık. 3 puanı hakettik ama 1 puan da yetiyordu ve son dakikalarda çok riske girmedim. Taraftara söylemiştim. Onlar rahat uyusun. Onlarla gurur duyuyorum. Takımımla da 5 yıllık sözleşme imzaladım.

Soyunma odasında kendimize geldik. Tarih yazabileceğimizi biliyorduk. Hocamız bizi uyardı. İlk 20 dakika çok güzel bir futbol oynadık. Taraftarla bunu başardık.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!