| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Nisan 2025 09:01 Güncellenme tarihi: 08 Nisan 2025 09:02

Sergen Yalçın'dan Trabzonspor sözleri! "Banza bile..."

Sergen Yalçın, Trabzonspor ile ilgili olarak dikkat çeken değerlendirmelerde bulundu.

Trendyol Süper Lig'in 30. haftasında Fenerbahçe deplasmanında 4-1 mağlup olan Trabzonspor, 36 puanla 11. sırada yer alarak taraftarını bir kez daha hayal kırıklığına uğrattı. Sezon boyunca inişli çıkışlı bir performans sergileyen bordo-mavililer, istikrar sağlayamamanın bedelini sıralamada geri düşerek ödedi.

Trabzonspor’un son durumunu değerlendiren eski futbolcu ve teknik direktör Sergen Yalçın, takımın özellikle yabancı futbolcu kalitesine dikkat çekti.

Yalçın, yaptığı açıklamada, “Trabzonspor'un yabancı oyuncularında kalite çok düşük. Banza bile şampiyon olacak takımın santrforu değil. Yerli gençler fena değil, Zubkov fena değil, birkaç oyuncu iyi. Ama yabancı kalitesi genel olarak çok düşük. 7-8 tane yabancı oyuncu transferi lazım” ifadelerini kullandı.

Trabzonspor'un yaz transfer döneminde nasıl bir yapılanmaya gideceği ise merakla bekleniyor.

Yorumlar (14)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Özgür ata
1 yıl önce

Bizim beyyük yönetim yeni bartralar, maxiler, lundstramlar peşindeymiş diye duydum

6
61 ts
1 yıl önce

KESİNLİKLE SERGEN DOGRU TESPİT YAPMIŞ, SERGEN MİSAL GÖREVE GELSE GELMEDEN ÖNCE TAKIMI TEMİZLE DER YÖNETİME SONRA TRANSFER DER , BU KADRO UGURCAN ZUBKOV MUSTAFA HARİÇ KİM VARSA SATILMALI

H
hakan
1 yıl önce

yönetim istifa.

O
Oflu
1 yıl önce

Adam doğru söylüyor. Bizim takım Adanademirspor ile beraber Süper ligin en kalitesiz takımı.

A
ADALI
1 yıl önce

FB, MAÇINDAN SONRA HAKEM DİYE TUTTURANLAR İÇİN BENDE BENZER ŞEYLERİ YAZDIM, BU AÇIKLAMA DA DA GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ TAKIMIN KADRO KALİTESİ BU KADAR,ZATEN BANZA YIDA HEP ELEŞTİRMİŞTİM, AMA HEM KİRALIK HEM DE TEK,,YÖNETİM MESELA 6,5 MİLYON EUROLUK SİKAN İÇİN NE DÜŞÜYOR? TS TARAFTARININ BEĞENEMEDİĞİ AMA GİTTİĞİ TAKIMDA VE MİLLİ MAÇLARDA DİREK OYNAYAN ELMALININ YERİ İÇİN NE DÜŞÜNÜYOR? YÖNETİM BU KONULARDA HATALI İŞ YAPTI DİYE DÜŞÜNÜYORUM,

Tüm Yorumlar (14)

Özgür ata
1 yıl önce

Bizim beyyük yönetim yeni bartralar, maxiler, lundstramlar peşindeymiş diye duydum

6
61 ts
1 yıl önce

KESİNLİKLE SERGEN DOGRU TESPİT YAPMIŞ, SERGEN MİSAL GÖREVE GELSE GELMEDEN ÖNCE TAKIMI TEMİZLE DER YÖNETİME SONRA TRANSFER DER , BU KADRO UGURCAN ZUBKOV MUSTAFA HARİÇ KİM VARSA SATILMALI

H
hakan
1 yıl önce

yönetim istifa.

O
Oflu
1 yıl önce

Adam doğru söylüyor. Bizim takım Adanademirspor ile beraber Süper ligin en kalitesiz takımı.

A
ADALI
1 yıl önce

FB, MAÇINDAN SONRA HAKEM DİYE TUTTURANLAR İÇİN BENDE BENZER ŞEYLERİ YAZDIM, BU AÇIKLAMA DA DA GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ TAKIMIN KADRO KALİTESİ BU KADAR,ZATEN BANZA YIDA HEP ELEŞTİRMİŞTİM, AMA HEM KİRALIK HEM DE TEK,,YÖNETİM MESELA 6,5 MİLYON EUROLUK SİKAN İÇİN NE DÜŞÜYOR? TS TARAFTARININ BEĞENEMEDİĞİ AMA GİTTİĞİ TAKIMDA VE MİLLİ MAÇLARDA DİREK OYNAYAN ELMALININ YERİ İÇİN NE DÜŞÜNÜYOR? YÖNETİM BU KONULARDA HATALI İŞ YAPTI DİYE DÜŞÜNÜYORUM,

K
KOÇ 61
1 yıl önce

Sergen Hocam Yıllardır aklımda seni takımın başında görmek var Türkiyedeki teknik adamlar içinde futbol zekası olan ve vizyonu olan birtek seni görüyorum.

C
cemil Ekşi
1 yıl önce

bu zayıf takımı kuran Başkan ve Abdullah Avcı dır. avcı gitti, Başkan gitmedikçe birşey değişmez. Kulüp biran önce Ahmet Ağaoğlu yada Rahmetli Özkan Sümer gibi akil insanlara teslim edilip siyasetin eli kulübün içerisinden çıkarılmalıdır

A
Alp
1 yıl önce

işi bilmeyenlerin ve teknik ekibin yaptığı transferler ve sonuç bu oldu.Fatih hoca ile gelecek senede heba olacak maalesef....

Z
zafer
1 yıl önce

aklın yolu bir

Y
Yaşar Öztürk
1 yıl önce

Takımda orta saha yok elindeki jambolu oynatmıyorsun sanki elindekiler çok iyi ben anlamıyorum

T
TS un asıl sorun u
1 yıl önce

Abdullah Avcı takimn başındayken bankalar Birliği yüznden zamaninda golcü bile geç alındı...banza ilede kalmaz.. şampiyon olucaksan bu uğurci kesicek a plus kaleci şart . İstanbul medyası Trabzon u uyutuyor.. kaleci ye spor programları nda hiç eleştiri yook.. kardeşim bodrum FB maçı defans kötü de kaleci nasıl..FB bjkgs yedek kaleciler asını aratmıyor.. Uğurcan hatalida olsa kötü de oynasa kalesi garanti..hiçbir Süper Lig takımda bu mantık olamaz..bu kaleciyide rekabet ten uzak tutar..hırs azimd

Y
Yüksel yazar
1 yıl önce

Sergen Hoca işine bak Ts nin derdi seni gerdimi Hele. Banza ya laf ettirmeyiz kusura bakma

M
Muhsin başkan
1 yıl önce

Bir Trabzonsporlu olarak söylüyorum adam doğru konuşmuş

T
Taraftar
1 yıl önce

Dogru söylüyor.