Teknik direktör Sergen Yalçın, Trabzonspor'un Şenol Güneş sonrası Fatih Tekke'yi göreve getirmesi ile ilgili olarak yorumlarda bulundu.
Yalçın, Fatih Tekke'nin bilgili ve araştırmacı bir yapısı olduğunu ifade ederek, taraftarın sabır göstermesi gerektiğini söyledi.
"Destek olun ve bekleyin"
Konuyla ilgili olarak değerlendirmelerde bulunan Sergen Yalçın, "Fatih Tekke için hayırlı olsun. İyi bir Trabzonludur. Trabzon'da Fatih Tekke olmuştur. Sabır gösterilmeli. İyi bir antrenördür. Çok araştırmacı ve bilgilidir. Trabzonlular lütfen biraz zaman verin. Destek olun ve bekleyin. Sürekli teknik direktör değiştirmekle bu iş olmaz. Birine güvenin, bırakın uzun süre durup görev yapsın. Fatih de iyi bir Trabzonlu. Ona zaman verin, destek verin" dedi.

Tüm Yorumlar (10)
Çakıroğlu
1 yıl önceDoğru sözler. Deniz bitti beyler, kum da bitmek üzere. Yönetim de değişirse daha iyi olur. Ama bize düşen Fatih Hocaya sonuna kadar sahip çıkmak. Bunu özümüzden hissettirmek. O, Trabzonspor'un futbolcuyken efsanesiydi. İnşallah antrenörlükteki başarılarıyla da efsane olacaktır.
Yasar Dursun
1 yıl önceFatih Tekke'yi seviyorum. Hami ve Gökdeniz'le birlikte en iyi yerli yeteneklerimizden biri. Geçmişte komple bir forvetti, güçlü karakteriydi, hâlâ da öyle. Ancak şu ana kadar teknik direktör olarak Trabzonspor'u çalıştırmasını gerektirecek bir başarı gösterdiğini düşünmüyorum. Umarım yanılıyorumdur, ama organizasyon, psikoloji, taktik ve iletişim becerileri açısından ikna edici bulmadım. Yine de umarım yanılırım ve kulüp tarihimizin en başarılı hocası olur. Benden daha mutlu bir insan olamaz.
Ts61
1 yıl önceFatih tekke de olmuyorsa bi zahmet yönetim İstifa etsin
Ali veli
1 yıl önceTaraftara değil yönetime seslenilmesi lazım.
İhsan Saral
1 yıl önceSergen bence bu takımın başına senin geçmen daha mantıklı olandı.
Yalcinx5
1 yıl önceFatih tekkede basarisiz olursa kume duseriz
Recep 5
1 yıl önceAynen sergencim
vatandaş
1 yıl önceçok doğru sabrılı olunmalıdır.
Davut
1 yıl önceAlanyaspor’da 1.07 puan tutturmuş biri burada başarılı olamaz
BordoMavi
1 yıl önceișler kötü gittiğinde kriz yönetimi yapacak karakterde biri değil, futbolculuğunda da kafasının dikine giden biriydi, 2005 de șike yüzünden kupa alamadıysak, iyi oynamamızdaki en büyük etkenlerden biri Fatih idi,ama TD farklı bir meslek, küçük takımlarda ne bașardı da TS ye yararlı olacak, Osman bile ondan daha iyi TD,hiç değilse pratiği çok fazla, yönetimin ömrünü uzatan nefesden bașkası olamaz Fatih, mayısda yönetim gider Fatih de gider, olan yine TS e olur, zaman kaybından bașka bir șey değil